-
Postkultura - obszar działań i badań pedagogicznych : zarys problematykis. 9 - 26CZYSTY TEKST
Józef Górniewicz, Postkultura - obszar działań i badań pedagogicznych : zarys problematyki , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 9 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Górniewicz", title = "Postkultura - obszar działań i badań pedagogicznych : zarys problematyki ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "9 - 26" }
-
Metafora granicy i heurystyka doświadczeń (po)granicznych oraz ich znaczenie dla myślenia i działania pedagogicznegos. 27 - 53CZYSTY TEKST
Jarosław Gara, Metafora granicy i heurystyka doświadczeń (po)granicznych oraz ich znaczenie dla myślenia i działania pedagogicznego , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 27 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Gara", title = "Metafora granicy i heurystyka doświadczeń (po)granicznych oraz ich znaczenie dla myślenia i działania pedagogicznego ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "27 - 53" }
-
Wychowawczy aspekt funkcjonowania pomników : przykład Wilnas. 55 - 69CZYSTY TEKST
Adam Bobryk, Izabela Kochan, Wychowawczy aspekt funkcjonowania pomników : przykład Wilna , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 55 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Bobryk, Izabela Kochan", title = "Wychowawczy aspekt funkcjonowania pomników : przykład Wilna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "55 - 69" }
-
International educational programmes as an element of educational change in the Polish educational systems. 71 - 82CZYSTY TEKST
Małgorzata Kosiorek, International educational programmes as an element of educational change in the Polish educational system , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kosiorek", title = "International educational programmes as an element of educational change in the Polish educational system ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "71 - 82" }
-
Outdoor education : Perspective of Polish primary school teacherss. 83 - 101CZYSTY TEKST
Renata Michalak, Teresa Parczewska, Outdoor education : Perspective of Polish primary school teachers , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 83 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Michalak, Teresa Parczewska", title = "Outdoor education : Perspective of Polish primary school teachers ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "83 - 101" }
-
Children's experience of distance learning - the everyday life of first graderss. 103 - 117CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Zuzanna Zbróg, Children's experience of distance learning - the everyday life of first graders , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 103 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Zuzanna Zbróg", title = "Children's experience of distance learning - the everyday life of first graders ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "103 - 117" }
-
The (un)expected consequences of the teacher's (emotional) labor : Inspirations from politically and critically oriented affect theoriess. 119 - 131CZYSTY TEKST
Renata Góralska, The (un)expected consequences of the teacher's (emotional) labor : Inspirations from politically and critically oriented affect theories , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 119 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Góralska", title = "The (un)expected consequences of the teacher's (emotional) labor : Inspirations from politically and critically oriented affect theories ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "119 - 131" }
-
Co młdemu człowiekowi w XXI wieku może dać harcerstwo?s. 133 - 153CZYSTY TEKST
Minoo Bohatkiewicz, Bogusław Śliwerski, Co młdemu człowiekowi w XXI wieku może dać harcerstwo? , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 133 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Minoo Bohatkiewicz, Bogusław Śliwerski", title = "Co młdemu człowiekowi w XXI wieku może dać harcerstwo? ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "133 - 153" }
-
Czego nie wolno? : system aksjonormatywny dziecka w czasach pandemii : (na podstawie wypowiedzi dzieci)s. 155 - 168CZYSTY TEKST
Edyta Monasterska-Wiącek, Marta Wójcicka, Czego nie wolno? : system aksjonormatywny dziecka w czasach pandemii : (na podstawie wypowiedzi dzieci), Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 155 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Monasterska-Wiącek, Marta Wójcicka", title = "Czego nie wolno? : system aksjonormatywny dziecka w czasach pandemii : (na podstawie wypowiedzi dzieci)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "155 - 168" }
-
Nauczycielskie poczucie skuteczności : źródła i znaczenie wzorów realizowanej roli zawodowejs. 169 - 189CZYSTY TEKST
Maciej Karwowski, Elżbieta Strutyńska, Nauczycielskie poczucie skuteczności : źródła i znaczenie wzorów realizowanej roli zawodowej , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 169 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Karwowski, Elżbieta Strutyńska", title = "Nauczycielskie poczucie skuteczności : źródła i znaczenie wzorów realizowanej roli zawodowej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "169 - 189" }
-
Experience of Mothers of Adult Alcoholics - A report from Studiess. 191 - 203CZYSTY TEKST
Gabriela Dobińska, Justyna Ratkowska-Pasikowska, Experience of Mothers of Adult Alcoholics - A report from Studies , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 191 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Dobińska, Justyna Ratkowska-Pasikowska", title = "Experience of Mothers of Adult Alcoholics - A report from Studies ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "191 - 203" }
-
Współpraca rodziców "zdemoralizowanych synów" z instytucjami edukacyjnymi : perspektywa interakcyjnas. 205 - 226CZYSTY TEKST
Angelika Cieślikowska-Ryczko, Współpraca rodziców "zdemoralizowanych synów" z instytucjami edukacyjnymi : perspektywa interakcyjna , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 205 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Angelika Cieślikowska-Ryczko", title = "Współpraca rodziców "zdemoralizowanych synów" z instytucjami edukacyjnymi : perspektywa interakcyjna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "205 - 226" }
-
Edukacja między polityką spowalniania globalizacji a redukcją norm i praktyk demokracji liberalnejs. 227 - 232CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Edukacja między polityką spowalniania globalizacji a redukcją norm i praktyk demokracji liberalnej , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 2 (39), s. 227 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Edukacja między polityką spowalniania globalizacji a redukcją norm i praktyk demokracji liberalnej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 2 (39)", pages = "227 - 232" }