-
Glückende Erfahrung im Spiel - Johan Huizingas "Homo Ludens" zwischen Weisheit und Torheits. 9 - 34CZYSTY TEKST
Hein Retter, Glückende Erfahrung im Spiel - Johan Huizingas "Homo Ludens" zwischen Weisheit und Torheit, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 9 - 34
BIBTEX@Article{ authors = "Hein Retter", title = "Glückende Erfahrung im Spiel - Johan Huizingas "Homo Ludens" zwischen Weisheit und Torheit", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "9 - 34" }
-
Swobodne wychowanie w ujęciu Konstantina Wentcela (1857-1947) - zarys konceptus. 35 - 54CZYSTY TEKST
Artur Aleksiejuk, Swobodne wychowanie w ujęciu Konstantina Wentcela (1857-1947) - zarys konceptu, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 35 - 54
BIBTEX@Article{ authors = "Artur Aleksiejuk", title = "Swobodne wychowanie w ujęciu Konstantina Wentcela (1857-1947) - zarys konceptu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "35 - 54" }
-
Główne obszary rozwoju oświaty samorządowej od początku lat 90-tych poprzedniego wiekus. 55 - 70CZYSTY TEKST
Danuta Kurzyna-Chmiel, Główne obszary rozwoju oświaty samorządowej od początku lat 90-tych poprzedniego wieku, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 55 - 70
BIBTEX@Article{ authors = "Danuta Kurzyna-Chmiel", title = "Główne obszary rozwoju oświaty samorządowej od początku lat 90-tych poprzedniego wieku", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "55 - 70" }
-
Dialog jako warunek współpracy między edukatorem muzealnym a nauczycielem : ograniczenia i perspektywys. 71 - 81CZYSTY TEKST
Magdalena Pawlak, Dialog jako warunek współpracy między edukatorem muzealnym a nauczycielem : ograniczenia i perspektywy, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 71 - 81
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Pawlak", title = "Dialog jako warunek współpracy między edukatorem muzealnym a nauczycielem : ograniczenia i perspektywy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "71 - 81" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Czekajło, Innowacje pedagogiczne w systemie oświatowym, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 83 - 99
BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Czekajło", title = "Innowacje pedagogiczne w systemie oświatowym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "83 - 99" }
-
Goetheańska idea Prowincji Pedagogicznej jako wyraz nowoczesnego sposobu myślenia o edukacji jednostki i społeczeństwas. 101 - 118CZYSTY TEKST
Malwina Rolka, Goetheańska idea Prowincji Pedagogicznej jako wyraz nowoczesnego sposobu myślenia o edukacji jednostki i społeczeństwa, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 101 - 118
BIBTEX@Article{ authors = "Malwina Rolka", title = "Goetheańska idea Prowincji Pedagogicznej jako wyraz nowoczesnego sposobu myślenia o edukacji jednostki i społeczeństwa", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "101 - 118" }
-
Doświadczenie rodzicielstwa w warunkach transkulturowych - wyniki badań metodą IPA (Londyn)s. 119 - 136CZYSTY TEKST
Aleksandra Kilian, Andrzej Pankalla, Doświadczenie rodzicielstwa w warunkach transkulturowych - wyniki badań metodą IPA (Londyn), Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 119 - 136
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Kilian, Andrzej Pankalla", title = "Doświadczenie rodzicielstwa w warunkach transkulturowych - wyniki badań metodą IPA (Londyn)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "119 - 136" }
-
Nowa podstawa programowa i myślenie komputacyjne - dobre praktyki w Polsce i na świecies. 137 - 157CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Nowa podstawa programowa i myślenie komputacyjne - dobre praktyki w Polsce i na świecie, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 137 - 157
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Kopczyński", title = "Nowa podstawa programowa i myślenie komputacyjne - dobre praktyki w Polsce i na świecie", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "137 - 157" }
-
Wspieranie zdolności plastycznych uczniów w młodszym wieku szkolnym na przykładzie polskich i zagranicznych uwarunkowań edukacyjnychs. 159 - 173CZYSTY TEKST
Danuta Ulewicz-Adamczyk, Wspieranie zdolności plastycznych uczniów w młodszym wieku szkolnym na przykładzie polskich i zagranicznych uwarunkowań edukacyjnych, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 159 - 173
BIBTEX@Article{ authors = "Danuta Ulewicz-Adamczyk", title = "Wspieranie zdolności plastycznych uczniów w młodszym wieku szkolnym na przykładzie polskich i zagranicznych uwarunkowań edukacyjnych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "159 - 173" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Dankowska-Kosman, Aldona Monika Małyska, Iwona Staszkiewicz-Grabarczyk, Doświadczenia szkolne w retrospekcji studentów, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 175 - 193
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Dankowska-Kosman, Aldona Monika Małyska, Iwona Staszkiewicz-Grabarczyk", title = "Doświadczenia szkolne w retrospekcji studentów", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "175 - 193" }
-
Metacechy osobowości Stabilność i Plastyczność rodziców, a obierane przez nich cele wychowawcze wobec ich dzieci w wieku przedszkolnyms. 195 - 235CZYSTY TEKST
Magdalena Borkowska, Metacechy osobowości Stabilność i Plastyczność rodziców, a obierane przez nich cele wychowawcze wobec ich dzieci w wieku przedszkolnym, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 195 - 235
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Borkowska", title = "Metacechy osobowości Stabilność i Plastyczność rodziców, a obierane przez nich cele wychowawcze wobec ich dzieci w wieku przedszkolnym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "195 - 235" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Frankowiak, Cyberagresja wśród adolescentów - skala, charakter, uwarunkowania, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 237 - 257
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Frankowiak", title = "Cyberagresja wśród adolescentów - skala, charakter, uwarunkowania", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "237 - 257" }
-
Project Based Learning and its effective management in pre-primary educations. 259 - 266CZYSTY TEKST
Ivana Horváthová, Project Based Learning and its effective management in pre-primary education, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 259 - 266
BIBTEX@Article{ authors = "Ivana Horváthová", title = "Project Based Learning and its effective management in pre-primary education", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "259 - 266" }
-
Prowokowanie do aktywności twórczej dziecka we Wrocławskiej Szkole Przyszłościs. 267 - 278CZYSTY TEKST
Zofia Remiszewska, Prowokowanie do aktywności twórczej dziecka we Wrocławskiej Szkole Przyszłości, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = "Zofia Remiszewska", title = "Prowokowanie do aktywności twórczej dziecka we Wrocławskiej Szkole Przyszłości", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "267 - 278" }
-
Diagnoza rozumowania heurystycznego w procesie rozwiązywania i tworzenia zadań z treściąs. 279 - 300CZYSTY TEKST
Monika Jakubowska, Diagnoza rozumowania heurystycznego w procesie rozwiązywania i tworzenia zadań z treścią, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 279 - 300
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Jakubowska", title = "Diagnoza rozumowania heurystycznego w procesie rozwiązywania i tworzenia zadań z treścią", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "279 - 300" }
-
"Seniorzy i film : aktywizacja i integracja społeczna osób starszych przez uczestnictwo w kulturze filmowej", Ewelina Konieczna, Toruń 2016 : [recenzja]s. 301 - 303CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, "Seniorzy i film : aktywizacja i integracja społeczna osób starszych przez uczestnictwo w kulturze filmowej", Ewelina Konieczna, Toruń 2016 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 301 - 303
BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Śliwerski", title = ""Seniorzy i film : aktywizacja i integracja społeczna osób starszych przez uczestnictwo w kulturze filmowej", Ewelina Konieczna, Toruń 2016 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "301 - 303" }
-
"Paradygmaty dydaktyki : myśleć teorią o praktyce", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2018 : [recenzja]s. 305 - 308CZYSTY TEKST
Marta Poruszek, "Paradygmaty dydaktyki : myśleć teorią o praktyce", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2018 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 305 - 308
BIBTEX@Article{ authors = "Marta Poruszek", title = ""Paradygmaty dydaktyki : myśleć teorią o praktyce", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2018 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "305 - 308" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Psychoanaliza (w) pedagogice [bibliografia tematyczna], Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 309 - 312
BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Śliwerski", title = "Psychoanaliza (w) pedagogice [bibliografia tematyczna]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "309 - 312" }