-
CZYSTY TEKST
Stefan M. Kwiatkowski, Knowledge as a constitutive component individual educational capital, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = "Stefan M. Kwiatkowski", title = "Knowledge as a constitutive component individual educational capital", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "9 - 20" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rumianowska, Pedagogika egzystencjalno-personalistyczna. Zarys problematyki, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 21 - 36
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Rumianowska", title = "Pedagogika egzystencjalno-personalistyczna. Zarys problematyki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "21 - 36" }
-
Care of the self as a challenge for modern man. Towards unbridled consumption or constructive self-training?s. 37 - 48CZYSTY TEKST
Anna Babicka-Wirkus, Care of the self as a challenge for modern man. Towards unbridled consumption or constructive self-training?, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 37 - 48
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Babicka-Wirkus", title = "Care of the self as a challenge for modern man. Towards unbridled consumption or constructive self-training?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "37 - 48" }
-
Pedagogia noża – studium przypadku reautoryzacji mitu personalnego męskości. Pogranicze pedagogiki lasu i psychologii kulturys. 49 - 71CZYSTY TEKST
Michał Paluch, Andrzej Pankalla, Pedagogia noża – studium przypadku reautoryzacji mitu personalnego męskości. Pogranicze pedagogiki lasu i psychologii kultury, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 49 - 71
BIBTEX@Article{ authors = "Michał Paluch, Andrzej Pankalla", title = "Pedagogia noża – studium przypadku reautoryzacji mitu personalnego męskości. Pogranicze pedagogiki lasu i psychologii kultury", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "49 - 71" }
-
CZYSTY TEKST
Alicja Lisiecka, Art pedagogy, or perhaps aesthetic pedagogy instead?, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 73 - 88
BIBTEX@Article{ authors = "Alicja Lisiecka", title = "Art pedagogy, or perhaps aesthetic pedagogy instead?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "73 - 88" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowzan, Mechanics of educational influence: The Recursive gDZIK Model, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Kowzan", title = "Mechanics of educational influence: The Recursive gDZIK Model", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "89 - 102" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Dacka, Rola środowiska szkolnego w kształtowaniu duchowości dzieci, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 103 - 121
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Dacka", title = "Rola środowiska szkolnego w kształtowaniu duchowości dzieci", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "103 - 121" }
-
Tworzenie kultury praw dziecka w perspektywie prewencyjnego wychowania ks. Jana Boskos. 123 - 135CZYSTY TEKST
Stanisław Chrobak, Tworzenie kultury praw dziecka w perspektywie prewencyjnego wychowania ks. Jana Bosko, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisław Chrobak", title = "Tworzenie kultury praw dziecka w perspektywie prewencyjnego wychowania ks. Jana Bosko", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "123 - 135" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Siwicki, Beata Szurowska, Flow and rationality of a child's optimal play experience, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Siwicki, Beata Szurowska", title = "Flow and rationality of a child's optimal play experience", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "137 - 150" }
-
Zaangażowane rodzicielstwo w erze przeciążenia informacją a autonomia rodzica. Refleksje psychopedagogicznes. 151 - 164CZYSTY TEKST
Lidia Wiśniewska-Nogaj, Zaangażowane rodzicielstwo w erze przeciążenia informacją a autonomia rodzica. Refleksje psychopedagogiczne, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 151 - 164
BIBTEX@Article{ authors = "Lidia Wiśniewska-Nogaj", title = "Zaangażowane rodzicielstwo w erze przeciążenia informacją a autonomia rodzica. Refleksje psychopedagogiczne", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "151 - 164" }
-
Teoretyczne podstawy badań nad popularną kulturą prawną studentek i studentów kierunków pedagogicznych, pracy socjalnej oraz nauczycieli - perspektywa badawcza i aplikacyjnas. 165 - 178CZYSTY TEKST
Dagna Dejna, Katarzyna Wasilewska-Ostrowska, Teoretyczne podstawy badań nad popularną kulturą prawną studentek i studentów kierunków pedagogicznych, pracy socjalnej oraz nauczycieli - perspektywa badawcza i aplikacyjna, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 165 - 178
BIBTEX@Article{ authors = "Dagna Dejna, Katarzyna Wasilewska-Ostrowska", title = "Teoretyczne podstawy badań nad popularną kulturą prawną studentek i studentów kierunków pedagogicznych, pracy socjalnej oraz nauczycieli - perspektywa badawcza i aplikacyjna", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "165 - 178" }
-
Personality-based analysis of resilience and aggressive behaviour: A latent profile approachs. 179 - 199CZYSTY TEKST
Maciej Karwowski, Karol Konaszewski, Sebastian Binyamin Skalski-Bednarz, Janusz Surzykiewicz, Arkadiusz Urbanek, Personality-based analysis of resilience and aggressive behaviour: A latent profile approach, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 179 - 199
BIBTEX@Article{ authors = "Maciej Karwowski, Karol Konaszewski, Sebastian Binyamin Skalski-Bednarz, Janusz Surzykiewicz, Arkadiusz Urbanek", title = "Personality-based analysis of resilience and aggressive behaviour: A latent profile approach", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "179 - 199" }
-
Osobowościowe korelaty zachowań zdrowotnych kobiet trenujących rekreacyjnie, w interdyscyplinarnym duchu pedagogiki zdrowias. 201 - 224CZYSTY TEKST
Anna Anyżewska, Joanna Lewczuk, Osobowościowe korelaty zachowań zdrowotnych kobiet trenujących rekreacyjnie, w interdyscyplinarnym duchu pedagogiki zdrowia, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 201 - 224
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Anyżewska, Joanna Lewczuk", title = "Osobowościowe korelaty zachowań zdrowotnych kobiet trenujących rekreacyjnie, w interdyscyplinarnym duchu pedagogiki zdrowia", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "201 - 224" }
-
Wyzwania i adaptacje: Badaczki w obliczu narracji rodziców dorosłych dzieci transpłciowychs. 225 - 240CZYSTY TEKST
Katarzyna Miśkiewicz, Justyna Ratkowska-Pasikowska, Wyzwania i adaptacje: Badaczki w obliczu narracji rodziców dorosłych dzieci transpłciowych, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 225 - 240
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Miśkiewicz, Justyna Ratkowska-Pasikowska", title = "Wyzwania i adaptacje: Badaczki w obliczu narracji rodziców dorosłych dzieci transpłciowych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "225 - 240" }
-
Poczucie własnej skuteczności i nadzieja podstawowa młodzieży oraz ich znaczenie w kontekście edukacji obywatelskiej. Perspektywy badawczes. 241 - 261CZYSTY TEKST
Małgorzata Kuśpit, Anna Tychmanowicz, Poczucie własnej skuteczności i nadzieja podstawowa młodzieży oraz ich znaczenie w kontekście edukacji obywatelskiej. Perspektywy badawcze, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 241 - 261
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Kuśpit, Anna Tychmanowicz", title = "Poczucie własnej skuteczności i nadzieja podstawowa młodzieży oraz ich znaczenie w kontekście edukacji obywatelskiej. Perspektywy badawcze", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "241 - 261" }
-
Ego-resilency a samoocena studentów z pasją i bez pasji – moderacyjna rola poczucia własnej skutecznościs. 263 - 276CZYSTY TEKST
Agnieszka Bochniarz, Urszula Olejnik, Ego-resilency a samoocena studentów z pasją i bez pasji – moderacyjna rola poczucia własnej skuteczności, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 263 - 276
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Bochniarz, Urszula Olejnik", title = "Ego-resilency a samoocena studentów z pasją i bez pasji – moderacyjna rola poczucia własnej skuteczności", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "263 - 276" }
-
I co z tą socjalizacją? Opinie rodziców uczących dzieci w domu na temat socjalizacji w edukacji domowejs. 277 - 292CZYSTY TEKST
Kinga Lendzion, I co z tą socjalizacją? Opinie rodziców uczących dzieci w domu na temat socjalizacji w edukacji domowej, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 277 - 292
BIBTEX@Article{ authors = "Kinga Lendzion", title = "I co z tą socjalizacją? Opinie rodziców uczących dzieci w domu na temat socjalizacji w edukacji domowej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "277 - 292" }
-
Rozmowy o dorosłości zapisane w albumie 1-800 Oświecenie Taco Hemingwaya - rap jako przestrzeń uczenia sięs. 293 - 311CZYSTY TEKST
Martyna Pryszmont, Rozmowy o dorosłości zapisane w albumie 1-800 Oświecenie Taco Hemingwaya - rap jako przestrzeń uczenia się, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 293 - 311
BIBTEX@Article{ authors = "Martyna Pryszmont", title = "Rozmowy o dorosłości zapisane w albumie 1-800 Oświecenie Taco Hemingwaya - rap jako przestrzeń uczenia się", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "293 - 311" }
-
Rodzice wobec edukacji tanatologicznej swoich dzieci – nastawienie i wybrane czynniki różnicująces. 313 - 330CZYSTY TEKST
Agnieszka Zamarian, Rodzice wobec edukacji tanatologicznej swoich dzieci – nastawienie i wybrane czynniki różnicujące, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 313 - 330
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Zamarian", title = "Rodzice wobec edukacji tanatologicznej swoich dzieci – nastawienie i wybrane czynniki różnicujące", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "313 - 330" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Prüfer, Z pedagogiką przez życie, dla pedagogiki życiowa dedykacja, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 1 (50), s. 331 - 340
BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Prüfer", title = "Z pedagogiką przez życie, dla pedagogiki życiowa dedykacja", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 1 (50)", pages = "331 - 340" }