-
Słowo wstępnes. 5 - 7CZYSTY TEKST
Justyna Siemionow, Słowo wstępne, Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Siemionow", title = "Słowo wstępne", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "5 - 7" }
-
Towarzystwo naukowe w czasach trudnych : esej na 35-lecie Polskiego Towarzystwa Pedagogicznegos. 11 - 37CZYSTY TEKST
Joanna Rutkowiak, Towarzystwo naukowe w czasach trudnych : esej na 35-lecie Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 11 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rutkowiak", title = "Towarzystwo naukowe w czasach trudnych : esej na 35-lecie Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "11 - 37" }
-
Theory and the Way we Relate to the World : On Educational Dimension of Insights. 39 - 48CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Theory and the Way we Relate to the World : On Educational Dimension of Insight , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 39 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Theory and the Way we Relate to the World : On Educational Dimension of Insight ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "39 - 48" }
-
Personalistyczno-komunitariański wymiar animacji społeczno-kulturalnejs. 49 - 59CZYSTY TEKST
Agnieszka Sojka, Personalistyczno-komunitariański wymiar animacji społeczno-kulturalnej , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Sojka", title = "Personalistyczno-komunitariański wymiar animacji społeczno-kulturalnej ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "49 - 59" }
-
Edukacyjna presja norm : krytyczne uwagi na marginesie pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymis. 61 - 71CZYSTY TEKST
Jolanta Dyrda, Edukacyjna presja norm : krytyczne uwagi na marginesie pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Dyrda", title = "Edukacyjna presja norm : krytyczne uwagi na marginesie pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "61 - 71" }
-
Style komunikacyjne podmiotów edukacji w perspektywie gender : krytyczna analiza dyskursus. 73 - 89CZYSTY TEKST
Sława Grzechnik, Style komunikacyjne podmiotów edukacji w perspektywie gender : krytyczna analiza dyskursu , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 73 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Sława Grzechnik", title = "Style komunikacyjne podmiotów edukacji w perspektywie gender : krytyczna analiza dyskursu ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "73 - 89" }
-
Potencjał gier wideo : o nadawaniu znaczeń, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczys. 91 - 101CZYSTY TEKST
Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski, Potencjał gier wideo : o nadawaniu znaczeń, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krzywdziński, Piotr Prósinowski", title = "Potencjał gier wideo : o nadawaniu znaczeń, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "91 - 101" }
-
Prawa osób z niepełnosprawnością intelektualną w świetle europejskiego i polskiego ustawodawstwas. 103 - 126CZYSTY TEKST
Agnieszka Budnik, Prawa osób z niepełnosprawnością intelektualną w świetle europejskiego i polskiego ustawodawstwa , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 103 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Budnik", title = "Prawa osób z niepełnosprawnością intelektualną w świetle europejskiego i polskiego ustawodawstwa ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "103 - 126" }
-
Hiszpańska polityka edukacyjna wobec Kataloniiw czasie dyktatury Francisco Franco - próba analizy z perspektywy teorii polityki Ernesto Laclaus. 127 - 137CZYSTY TEKST
Przemysław Szczygieł, Hiszpańska polityka edukacyjna wobec Kataloniiw czasie dyktatury Francisco Franco - próba analizy z perspektywy teorii polityki Ernesto Laclau , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 127 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Szczygieł", title = "Hiszpańska polityka edukacyjna wobec Kataloniiw czasie dyktatury Francisco Franco - próba analizy z perspektywy teorii polityki Ernesto Laclau ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "127 - 137" }
-
Zoo jako projekt socjalizacyjnys. 139 - 151CZYSTY TEKST
Tomasz Nowicki, Zoo jako projekt socjalizacyjny, Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 139 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Nowicki", title = "Zoo jako projekt socjalizacyjny", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "139 - 151" }
-
Wspomnienie o Profesor Teresie Bauman (1955-2017)s. 155 - 158CZYSTY TEKST
Katarzyna Wajszczyk, Wspomnienie o Profesor Teresie Bauman (1955-2017), Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 155 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wajszczyk", title = "Wspomnienie o Profesor Teresie Bauman (1955-2017)", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "155 - 158" }
-
Dialogując z Romaną Millers. 161 - 169CZYSTY TEKST
Ewa Rodziewicz, Piotr Stańczyk, Maria Szczepska-Pustkowska, Dialogując z Romaną Miller, Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 161 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rodziewicz, Piotr Stańczyk, Maria Szczepska-Pustkowska", title = "Dialogując z Romaną Miller", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "161 - 169" }
-
Sprawozdanie z sympozjum "Education. What For and Why?"s. 171 - 173CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Sprawozdanie z sympozjum "Education. What For and Why?", Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 171 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Sprawozdanie z sympozjum "Education. What For and Why?"", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "171 - 173" }
-
Report of the Three-day Lectures with Professor Gert Biesta on His Book "The Beautiful Risk of Education"s. 175 - 178CZYSTY TEKST
Agnieszka Pohl, Agnieszka Skotnicka, Report of the Three-day Lectures with Professor Gert Biesta on His Book "The Beautiful Risk of Education", Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 175 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Pohl, Agnieszka Skotnicka", title = "Report of the Three-day Lectures with Professor Gert Biesta on His Book "The Beautiful Risk of Education"", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "175 - 178" }