-
CZYSTY TEKST
Zofia Gawlina, Społeczne wyzwania dla edukacji jutra , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 15 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Gawlina", title = "Społeczne wyzwania dla edukacji jutra ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "15 - 26" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Uczeń dorosły jako podmiot edukacji i wychowania , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Uczeń dorosły jako podmiot edukacji i wychowania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "27 - 40" }
-
Kim jest? Co wie i potrafi? – współczesny nauczyciel (mężczyzna) w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej (zarys teoretyczny tematu)s. 41 - 49CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Kim jest? Co wie i potrafi? – współczesny nauczyciel (mężczyzna) w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej (zarys teoretyczny tematu) , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 41 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Kim jest? Co wie i potrafi? – współczesny nauczyciel (mężczyzna) w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej (zarys teoretyczny tematu) ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "41 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Lidia Pawelec, Poglądy starożytnych na wychowanie przedszkolne , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 51 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Pawelec", title = "Poglądy starożytnych na wychowanie przedszkolne ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "51 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Adolf Szołtysek, Kompetencje nauczyciela w zakresie wychowania i profilaktyki , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 61 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Adolf Szołtysek", title = "Kompetencje nauczyciela w zakresie wychowania i profilaktyki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "61 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Józef Sowa, Integracyjny kontekst wychowania i nauczania we współczesnej szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 73 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Sowa", title = "Integracyjny kontekst wychowania i nauczania we współczesnej szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "73 - 81" }
-
Patologie społeczne wśród dzieci i młodzieży w Zagłębiu Miedziowym i ich zwalczanies. 83 - 94CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Patologie społeczne wśród dzieci i młodzieży w Zagłębiu Miedziowym i ich zwalczanie , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz", title = "Patologie społeczne wśród dzieci i młodzieży w Zagłębiu Miedziowym i ich zwalczanie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "83 - 94" }
-
Kształcenie zawodowe a możliwości zatrudnienia młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu lekkims. 95 - 106CZYSTY TEKST
Maria Januszewska-Warych, Kształcenie zawodowe a możliwości zatrudnienia młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Januszewska-Warych", title = "Kształcenie zawodowe a możliwości zatrudnienia młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "95 - 106" }
-
Wpływ środowiska na wybór przyszłej drogi zawodowej przez uczniów gimnazjums. 107 - 116CZYSTY TEKST
Maja Klawikowska, Wpływ środowiska na wybór przyszłej drogi zawodowej przez uczniów gimnazjum , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 107 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Klawikowska", title = "Wpływ środowiska na wybór przyszłej drogi zawodowej przez uczniów gimnazjum ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "107 - 116" }
-
Stopień wykorzystywania czasopism dla dzieci w pracy nauczyciela a jego wiedza na ich temats. 117 - 121CZYSTY TEKST
Agnieszka Potopa, Stopień wykorzystywania czasopism dla dzieci w pracy nauczyciela a jego wiedza na ich temat , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 117 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Potopa", title = "Stopień wykorzystywania czasopism dla dzieci w pracy nauczyciela a jego wiedza na ich temat ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "117 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Sierakowski, Koncepcja szkoły w myśli Jana S. Bystronia , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 123 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Sierakowski", title = "Koncepcja szkoły w myśli Jana S. Bystronia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "123 - 131" }
-
Hospitacja jako podstawowa forma nadzoru pedagogicznego i kontroli w szkole wyższejs. 135 - 141CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Lidia Pośpiech, Hospitacja jako podstawowa forma nadzoru pedagogicznego i kontroli w szkole wyższej , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 135 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Lidia Pośpiech", title = "Hospitacja jako podstawowa forma nadzoru pedagogicznego i kontroli w szkole wyższej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "135 - 141" }
-
Edukacja przedszkolna skierowana ku wartościom – zasady opracowania autorskiego programu dla dzieci przedszkolnych „W świecie wartości”s. 161 - 171CZYSTY TEKST
Barbara Wolny, Edukacja przedszkolna skierowana ku wartościom – zasady opracowania autorskiego programu dla dzieci przedszkolnych „W świecie wartości” , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 161 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Wolny", title = "Edukacja przedszkolna skierowana ku wartościom – zasady opracowania autorskiego programu dla dzieci przedszkolnych „W świecie wartości” ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "161 - 171" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Patriotyzm jutra jako inicjatywa edukacyjna , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 173 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Patriotyzm jutra jako inicjatywa edukacyjna ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "173 - 187" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Zagrożenie niekontrolowanego korzystania z Internetu przez dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 189 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Zagrożenie niekontrolowanego korzystania z Internetu przez dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "189 - 209" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Ostrowski, Pedagogiczna analiza oceniania szkolnego , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 211 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ostrowski", title = "Pedagogiczna analiza oceniania szkolnego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "211 - 219" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Kopsztejn, Możliwości obiektywizmu w procesie oceniania. Refleksje nauczyciela , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 221 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kopsztejn", title = "Możliwości obiektywizmu w procesie oceniania. Refleksje nauczyciela ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "221 - 229" }
-
I Used to Wash Socks In the Lavatory – czyli o różnicach w odmianach języka angielskiego, brytyjskiego i amerykańskiegos. 231 - 234CZYSTY TEKST
Judyta Etmańska, I Used to Wash Socks In the Lavatory – czyli o różnicach w odmianach języka angielskiego, brytyjskiego i amerykańskiego , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 231 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Judyta Etmańska", title = "I Used to Wash Socks In the Lavatory – czyli o różnicach w odmianach języka angielskiego, brytyjskiego i amerykańskiego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "231 - 234" }
-
"Edukacyjne inspiracje dziecięcego przeżywania, doświadczania i poznawania muzyki", Miroslaw Kisiel, Dąbrowa Górnicza 2008 : [recenzja]s. 237 - 238CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Magdalena Zrałek, "Edukacyjne inspiracje dziecięcego przeżywania, doświadczania i poznawania muzyki", Miroslaw Kisiel, Dąbrowa Górnicza 2008 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 237 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel, Magdalena Zrałek", title = ""Edukacyjne inspiracje dziecięcego przeżywania, doświadczania i poznawania muzyki", Miroslaw Kisiel, Dąbrowa Górnicza 2008 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "237 - 238" }
-
"„Mazurek Dąbrowskiego”. Polski hymn narodowy", Anatol Bodanko, Waldemar Ociepa, Racibórz–Wodzisław Śląski 2008 : [recenzja]s. 239 - 240CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, Maria Kopsztejn, Waldemar Ociepa, "„Mazurek Dąbrowskiego”. Polski hymn narodowy", Anatol Bodanko, Waldemar Ociepa, Racibórz–Wodzisław Śląski 2008 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 239 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko, Maria Kopsztejn, Waldemar Ociepa", title = ""„Mazurek Dąbrowskiego”. Polski hymn narodowy", Anatol Bodanko, Waldemar Ociepa, Racibórz–Wodzisław Śląski 2008 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "239 - 240" }
-
"Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej", Elżbieta Jaroni, Kraków 2008 : [recenzja]s. 241 - 242CZYSTY TEKST
Elżbieta Jaroni, Piotr Kowolik, "Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej", Elżbieta Jaroni, Kraków 2008 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 241 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jaroni, Piotr Kowolik", title = ""Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej", Elżbieta Jaroni, Kraków 2008 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "241 - 242" }
-
"Twórczość techniczna uczniów szkół zawodowych", Stanisław Czygier, Radom 2008 : [recenzja]s. 243 - 244CZYSTY TEKST
Stanisław Czygier, Piotr Kowolik, "Twórczość techniczna uczniów szkół zawodowych", Stanisław Czygier, Radom 2008 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 243 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Czygier, Piotr Kowolik", title = ""Twórczość techniczna uczniów szkół zawodowych", Stanisław Czygier, Radom 2008 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "243 - 244" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Łaskawska, Sprawozdanie z konferencji „Managment socjalny – wczoraj, dziś i jutro” , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 245 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Łaskawska", title = "Sprawozdanie z konferencji „Managment socjalny – wczoraj, dziś i jutro” ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "245 - 253" }
-
„Kęckie sacrum” : sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej, Kęty – 18 października 2008 r.s. 254 - 256CZYSTY TEKST
Dorota Luber, „Kęckie sacrum” : sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej, Kęty – 18 października 2008 r. , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 254 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "„Kęckie sacrum” : sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej, Kęty – 18 października 2008 r. ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "254 - 256" }
-
Prof. nadzw. dr hab. Elżbieta Górnikowska-Zwolak – awans naukowy i satysfakcja Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznejs. 259 - 265CZYSTY TEKST
Jolanta Łaskawska, Prof. nadzw. dr hab. Elżbieta Górnikowska-Zwolak – awans naukowy i satysfakcja Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 259 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Łaskawska", title = "Prof. nadzw. dr hab. Elżbieta Górnikowska-Zwolak – awans naukowy i satysfakcja Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "259 - 265" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Trochę zapomniani pedagodzy , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 266 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Trochę zapomniani pedagodzy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "266 - 269" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje o autorach., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 270
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje o autorach.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "270" }
-
CZYSTY TEKST
Wskazówki dla autorów., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 271
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wskazówki dla autorów.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "271" }
-
CZYSTY TEKST
Dysponenda wydawnicza GWSP w Mysłowicach., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 273 - 276
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dysponenda wydawnicza GWSP w Mysłowicach.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "273 - 276" }