-
CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Wprowadzenie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "9 - 16" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Myślenie dyskursywne a intuicyjne w integrowaniu procesów edukacji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 19 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Myślenie dyskursywne a intuicyjne w integrowaniu procesów edukacji", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "19 - 35" }
-
Struktura i funkcje nauczania dyskursywnego w europejskim społeczeństwie kognitywnyms. 37 - 49CZYSTY TEKST
Wiesław Banasiewicz, Struktura i funkcje nauczania dyskursywnego w europejskim społeczeństwie kognitywnym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 37 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Banasiewicz", title = "Struktura i funkcje nauczania dyskursywnego w europejskim społeczeństwie kognitywnym", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "37 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Zofia Okraj, Uwarunkowania efektywnej dyskusji w szkole wyższe, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Okraj", title = "Uwarunkowania efektywnej dyskusji w szkole wyższe", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "51 - 64" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Źródła, tendencje i teorie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Źródła, tendencje i teorie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "65 - 77" }
-
Przygotowanie akademickie nauczycieli do nowych funkcji w edukacji zintegrowanejs. 79 - 94CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Przygotowanie akademickie nauczycieli do nowych funkcji w edukacji zintegrowanej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 79 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska", title = "Przygotowanie akademickie nauczycieli do nowych funkcji w edukacji zintegrowanej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "79 - 94" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Kompetencje nauczycieli z perspektywy pedagogiki zdolności i twórczości , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 97 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Giza", title = "Kompetencje nauczycieli z perspektywy pedagogiki zdolności i twórczości ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "97 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Śledzianowski, Kształtowanie postaw przyszłych nauczycieli wobec przemocy w szkole, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 119 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Śledzianowski", title = "Kształtowanie postaw przyszłych nauczycieli wobec przemocy w szkole", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "119 - 138" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Wasilewska, Konfrontacja kompetencji zawodowych nauczycieli z potrzebami szkoły, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 139 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wasilewska", title = "Konfrontacja kompetencji zawodowych nauczycieli z potrzebami szkoły", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "139 - 149" }
-
Kultura popularna nowym obszarem działania pedagogicznego: implikacje dla akademickiego kształcenia nauczycielis. 151 - 163CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Kultura popularna nowym obszarem działania pedagogicznego: implikacje dla akademickiego kształcenia nauczycieli, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 151 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Kultura popularna nowym obszarem działania pedagogicznego: implikacje dla akademickiego kształcenia nauczycieli", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "151 - 163" }
-
CZYSTY TEKST
Władysław Sochacki, Modernizowanie pedeutologii akademickiej: refleksje nauczyciela praktyka, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 165 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Sochacki", title = "Modernizowanie pedeutologii akademickiej: refleksje nauczyciela praktyka", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "165 - 169" }
-
Perspektywy i bariery rozwoju społeczno-zawodowego studentów w sytuacji bezrobocias. 171 - 180CZYSTY TEKST
Justyna Sikora, Perspektywy i bariery rozwoju społeczno-zawodowego studentów w sytuacji bezrobocia, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 171 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sikora", title = "Perspektywy i bariery rozwoju społeczno-zawodowego studentów w sytuacji bezrobocia", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "171 - 180" }
-
Rola nauczyciela akademickiego w kształtowaniu aspiracji edukacyjnozawodowych studentów pedagogikis. 181 - 192CZYSTY TEKST
Beata Chuma, Rola nauczyciela akademickiego w kształtowaniu aspiracji edukacyjnozawodowych studentów pedagogiki, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Chuma", title = "Rola nauczyciela akademickiego w kształtowaniu aspiracji edukacyjnozawodowych studentów pedagogiki", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "181 - 192" }
-
Zakład Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania w Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego: dzieje i współczesnośćs. 195 - 198CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Zakład Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania w Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego: dzieje i współczesność, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 195 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Zakład Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania w Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego: dzieje i współczesność", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "195 - 198" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Chuma, Nurty studiów i badań naukowych kadry zakładu, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 199 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Chuma", title = "Nurty studiów i badań naukowych kadry zakładu", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "199 - 205" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Sikora, Dydaktyka w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 207 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sikora", title = "Dydaktyka w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "207 - 210" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Podsumowanie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 211 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Podsumowanie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "211 - 215" }