-
CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Irena Pufal-Struzik, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Giza, Irena Pufal-Struzik", title = "Wprowadzenie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "9 - 14" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Irena Pufal-Struzik, Introduction, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 15 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Giza, Irena Pufal-Struzik", title = "Introduction", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "15 - 20" }
-
Teoretyczne podstawy badań nad wzajemnymi relacjami uczeń- nauczyciel w procesach edukacyjnychs. 23 - 37CZYSTY TEKST
Zdzisław Ratajek, Teoretyczne podstawy badań nad wzajemnymi relacjami uczeń- nauczyciel w procesach edukacyjnych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Ratajek", title = "Teoretyczne podstawy badań nad wzajemnymi relacjami uczeń- nauczyciel w procesach edukacyjnych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "23 - 37" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Психоологическая технология профессионального расвития учителя, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 39 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Психоологическая технология профессионального расвития учителя", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "39 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Jiři Prokop, Daltonský plán – možnost pro tvořivé učitele, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Jiři Prokop", title = "Daltonský plán – možnost pro tvořivé učitele", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "51 - 64" }
-
Indywidualny styl pedagogiczny jako przejaw twórczości nauczycieli – na podstawie badań autobiograficznychs. 65 - 78CZYSTY TEKST
Wanda Dróżka, Indywidualny styl pedagogiczny jako przejaw twórczości nauczycieli – na podstawie badań autobiograficznych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 65 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Dróżka", title = "Indywidualny styl pedagogiczny jako przejaw twórczości nauczycieli – na podstawie badań autobiograficznych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "65 - 78" }
-
CZYSTY TEKST
Irena Stańczak, Aktywizacja poznawcza dziecka w zintegrowanym systemie nauczania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Stańczak", title = "Aktywizacja poznawcza dziecka w zintegrowanym systemie nauczania", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "79 - 88" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Walasek-Jarosz, Media i twórczość, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 89 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Walasek-Jarosz", title = "Media i twórczość", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "89 - 94" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Wychowanie kreatywne wobec wybranej oferty kultury popularnej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 95 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Wychowanie kreatywne wobec wybranej oferty kultury popularnej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "95 - 100" }
-
Metafizyczny wymiar miłości i wyobraźni jako podstawa hipotezy transmisji kulturowejs. 101 - 105CZYSTY TEKST
Janusz Sytnik-Czetwertyński, Metafizyczny wymiar miłości i wyobraźni jako podstawa hipotezy transmisji kulturowej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 101 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Sytnik-Czetwertyński", title = "Metafizyczny wymiar miłości i wyobraźni jako podstawa hipotezy transmisji kulturowej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "101 - 105" }
-
Twórczość naukowa i działalność popularyzatorska nauczycieli szkół kształcących głuchoniemych w latach 1870-1913: zarys problematykis. 107 - 114CZYSTY TEKST
Marzena Pękowska, Twórczość naukowa i działalność popularyzatorska nauczycieli szkół kształcących głuchoniemych w latach 1870-1913: zarys problematyki, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 107 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Pękowska", title = "Twórczość naukowa i działalność popularyzatorska nauczycieli szkół kształcących głuchoniemych w latach 1870-1913: zarys problematyki", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "107 - 114" }
-
Wkład nauczycieli szkół średnich w szerzenie postępu agrotechnicznego w Królestwie Polskim doby międzypowstaniowejs. 115 - 124CZYSTY TEKST
Ewa Kula, Wkład nauczycieli szkół średnich w szerzenie postępu agrotechnicznego w Królestwie Polskim doby międzypowstaniowej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 115 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kula", title = "Wkład nauczycieli szkół średnich w szerzenie postępu agrotechnicznego w Królestwie Polskim doby międzypowstaniowej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "115 - 124" }
-
CZYSTY TEKST
Witold Dobrołowicz, Intuicja w procesie decyzyjnym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Dobrołowicz", title = "Intuicja w procesie decyzyjnym", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "127 - 138" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Mendecka, Rodzina jako środowisko stymulujące aktywność jednostk, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 139 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Mendecka", title = "Rodzina jako środowisko stymulujące aktywność jednostk", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "139 - 144" }
-
CZYSTY TEKST
Irena Pufal-Struzik, Złożoność twórczego Ja osób uzdolnionych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 145 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pufal-Struzik", title = "Złożoność twórczego Ja osób uzdolnionych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "145 - 153" }
-
Zdolność do pracy umysłowej uczniów jako problem psychologiczny i pedagogicznys. 155 - 163CZYSTY TEKST
Paweł Biłous, Zdolność do pracy umysłowej uczniów jako problem psychologiczny i pedagogiczny, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Biłous", title = "Zdolność do pracy umysłowej uczniów jako problem psychologiczny i pedagogiczny", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "155 - 163" }
-
Kryzys społecznych i edukacyjnych funkcji szkoły w zakresie pracy z uczniami zdolnymis. 167 - 175CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Kryzys społecznych i edukacyjnych funkcji szkoły w zakresie pracy z uczniami zdolnymi, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Giza", title = "Kryzys społecznych i edukacyjnych funkcji szkoły w zakresie pracy z uczniami zdolnymi", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "167 - 175" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Lasota, Przejawy twórczości w zabawie dziecięcej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 177 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lasota", title = "Przejawy twórczości w zabawie dziecięcej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "177 - 185" }
-
Poziom zdolności twórczych sportowców uprawiających różne dyscypliny sportowes. 187 - 198CZYSTY TEKST
Aldona Litwińska, Poziom zdolności twórczych sportowców uprawiających różne dyscypliny sportowe, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 187 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Aldona Litwińska", title = "Poziom zdolności twórczych sportowców uprawiających różne dyscypliny sportowe", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "187 - 198" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Chojnowska-Ćwiąkała, Agnieszka Mazur, Funkcjonowanie poznawcze u 15-letniego chłopca z zburzeniami autystycznymi, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 199 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Chojnowska-Ćwiąkała, Agnieszka Mazur", title = "Funkcjonowanie poznawcze u 15-letniego chłopca z zburzeniami autystycznymi", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "199 - 206" }
-
CZYSTY TEKST
Literatura, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 207 - 222
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Literatura", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "207 - 222" }