-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "5 - 6" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop, Wybrane aspekty marketingu wewnętrznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop", title = "Wybrane aspekty marketingu wewnętrznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "9 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Brzozowska, Position of banks in Poland in the world banking system, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Brzozowska", title = "Position of banks in Poland in the world banking system", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "23 - 34" }
-
Rzetelność współczesnych firm usługowych elementem budowania relacji partnerskich: wyniki kontroli Inspekcji Handlowejs. 35 - 46CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Rzetelność współczesnych firm usługowych elementem budowania relacji partnerskich: wyniki kontroli Inspekcji Handlowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska", title = "Rzetelność współczesnych firm usługowych elementem budowania relacji partnerskich: wyniki kontroli Inspekcji Handlowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "35 - 46" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Fita, Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych firm deweloperskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 47 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Fita", title = "Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych firm deweloperskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "47 - 60" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Małe firmy handlowe – pozycja, strategie, perspektywy rozwoju , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 61 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Małe firmy handlowe – pozycja, strategie, perspektywy rozwoju ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "61 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Kos, Znaczenie łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 73 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kos", title = "Znaczenie łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "73 - 88" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Przedsiębiorczość jako element nowoczesnej orientacji szkoły wyższej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik", title = "Przedsiębiorczość jako element nowoczesnej orientacji szkoły wyższej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "89 - 98" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Marketing in creating and sustaining competitive advantage of retailers , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 99 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Marketing in creating and sustaining competitive advantage of retailers ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "99 - 109" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska", title = "Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "113 - 122" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rak, Tworzenie więzi między konsumentem a marką w serwisie Facebook , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 123 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rak", title = "Tworzenie więzi między konsumentem a marką w serwisie Facebook ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "123 - 133" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i baby boomers , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 135 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i baby boomers ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "135 - 145" }
-
Inbound marketing jako model komunikacji rynkowej: podejście analityczne i wskaźniki skutecznościs. 147 - 157CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Emilia Smolak-Lazano, Inbound marketing jako model komunikacji rynkowej: podejście analityczne i wskaźniki skuteczności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 147 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan, Emilia Smolak-Lazano", title = "Inbound marketing jako model komunikacji rynkowej: podejście analityczne i wskaźniki skuteczności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "147 - 157" }
-
Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnegos. 159 - 171CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 159 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "159 - 171" }
-
Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskichs. 173 - 183CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskich , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 173 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskich ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "173 - 183" }