-
Nauczmy dzieci być bogami – edukacja humanistyczna wobec wyzwania transhumanizmus. 33 - 45CZYSTY TEKST
Markus Lipowicz, Nauczmy dzieci być bogami – edukacja humanistyczna wobec wyzwania transhumanizmu, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 33 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Markus Lipowicz", title = "Nauczmy dzieci być bogami – edukacja humanistyczna wobec wyzwania transhumanizmu", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "33 - 45" }
-
Potencjał zawodowy historyków w opinii magistrantów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynies. 59 - 75CZYSTY TEKST
Marzena Świgoń, Potencjał zawodowy historyków w opinii magistrantów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 59 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Świgoń", title = "Potencjał zawodowy historyków w opinii magistrantów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "59 - 75" }
-
Nazwisko, hasło czy koszula? : atrybuty autoprezentacji pośredniej – przykłady ze szczecińskiej kampanii samorządowej 2014 rokus. 77 - 95CZYSTY TEKST
Maciej Drzonek, Nazwisko, hasło czy koszula? : atrybuty autoprezentacji pośredniej – przykłady ze szczecińskiej kampanii samorządowej 2014 roku , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 77 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Drzonek", title = "Nazwisko, hasło czy koszula? : atrybuty autoprezentacji pośredniej – przykłady ze szczecińskiej kampanii samorządowej 2014 roku ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "77 - 95" }
-
Sposoby pokonywania stresu i jego skutków stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : wyniki badańs. 119 - 130CZYSTY TEKST
Grażyna Erenc-Grygoruk, Sposoby pokonywania stresu i jego skutków stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : wyniki badań, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Erenc-Grygoruk", title = "Sposoby pokonywania stresu i jego skutków stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : wyniki badań", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "119 - 130" }
-
Deutsche Welle o Polsce – zastosowanie tekstów internetowych na zajęciach z praktycznej nauki języka niemieckiego na studiach germanistycznychs. 131 - 138CZYSTY TEKST
Beata Głowińska, Deutsche Welle o Polsce – zastosowanie tekstów internetowych na zajęciach z praktycznej nauki języka niemieckiego na studiach germanistycznych, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 131 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Głowińska", title = "Deutsche Welle o Polsce – zastosowanie tekstów internetowych na zajęciach z praktycznej nauki języka niemieckiego na studiach germanistycznych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "131 - 138" }
-
„Polityka etniczna współczesnych państw Europy Środkowo-Wschodniej”, red. Henryk Chałupczak, Radosław Zenderowski, Walenty Baluk, Lublin 2015 : [recenzja]s. 161 - 165CZYSTY TEKST
Amadeusz Urbanik, Henryk Chałupczak, Radosław Zenderowski, Walenty Baluk, „Polityka etniczna współczesnych państw Europy Środkowo-Wschodniej”, red. Henryk Chałupczak, Radosław Zenderowski, Walenty Baluk, Lublin 2015 : [recenzja] , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 161 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Amadeusz Urbanik, Henryk Chałupczak, Radosław Zenderowski, Walenty Baluk", title = "„Polityka etniczna współczesnych państw Europy Środkowo-Wschodniej”, red. Henryk Chałupczak, Radosław Zenderowski, Walenty Baluk, Lublin 2015 : [recenzja] ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "161 - 165" }
-
CZYSTY TEKST
Seminarium metodyczne „Matematyczne inspiracje” , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 170 - 171
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Seminarium metodyczne „Matematyczne inspiracje” ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "170 - 171" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Tomaszewska, Konferencja „Nie tylko Tydzień Kodowania”, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 171 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Tomaszewska", title = "Konferencja „Nie tylko Tydzień Kodowania”", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "171 - 172" }
-
„Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja]s. 166CZYSTY TEKST
Małgorzata Franc, Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 166
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Franc, Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka", title = "„Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "166" }
-
CZYSTY TEKST
Redakcja, Od Redakcji, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = "Redakcja", title = "Od Redakcji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "5 - 6" }
-
Humanizacja relacji przełożony – podwładny w klasycznej i behawioralnej szkole organizacji i zarządzania a koncepcja kapitału społecznegos. 7 - 19CZYSTY TEKST
Marta Młokosiewicz, Humanizacja relacji przełożony – podwładny w klasycznej i behawioralnej szkole organizacji i zarządzania a koncepcja kapitału społecznego, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Młokosiewicz", title = "Humanizacja relacji przełożony – podwładny w klasycznej i behawioralnej szkole organizacji i zarządzania a koncepcja kapitału społecznego", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "7 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Żebrok, Aksjologiczne aspekty zarządzania szkołą, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 21 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Żebrok", title = "Aksjologiczne aspekty zarządzania szkołą", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "21 - 31" }
-
Diagnoza gotowości szkolnej – wybrane aspekty teoretyczne w zakresie mowy dziecka sześcioletniegos. 47 - 57CZYSTY TEKST
Urszula Smok, Diagnoza gotowości szkolnej – wybrane aspekty teoretyczne w zakresie mowy dziecka sześcioletniego, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 47 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Smok", title = "Diagnoza gotowości szkolnej – wybrane aspekty teoretyczne w zakresie mowy dziecka sześcioletniego", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "47 - 57" }
-
Polska szkoła eseju – esej w polskiej szkole : na przykładzie „Dostojewskiego” Czesława Miłoszas. 97 - 105CZYSTY TEKST
Ewa Goczał, Polska szkoła eseju – esej w polskiej szkole : na przykładzie „Dostojewskiego” Czesława Miłosza, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Goczał", title = "Polska szkoła eseju – esej w polskiej szkole : na przykładzie „Dostojewskiego” Czesława Miłosza", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "97 - 105" }
-
Gdy nauczycielka matematyki staje się poetką... : o zbiorze poezji „Styczna do krzywej myśli” Anny Błachuckiejs. 107 - 117CZYSTY TEKST
Anna Wzorek, Gdy nauczycielka matematyki staje się poetką... : o zbiorze poezji „Styczna do krzywej myśli” Anny Błachuckiej, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 107 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wzorek", title = "Gdy nauczycielka matematyki staje się poetką... : o zbiorze poezji „Styczna do krzywej myśli” Anny Błachuckiej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "107 - 117" }
-
Językowa interpretacja pór roku w wypowiedziach mężczyzny niepełnosprawnego intelektualnie : ujęcie kognitywnes. 139 - 150CZYSTY TEKST
Urszula Jęczeń, Językowa interpretacja pór roku w wypowiedziach mężczyzny niepełnosprawnego intelektualnie : ujęcie kognitywne, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 139 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Jęczeń", title = "Językowa interpretacja pór roku w wypowiedziach mężczyzny niepełnosprawnego intelektualnie : ujęcie kognitywne", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "139 - 150" }
-
CZYSTY TEKST
Татьяна Снигур, Василий Швец, Формирование понятия площади плоского геометрического тела, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 151 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Татьяна Снигур, Василий Швец", title = "Формирование понятия площади плоского геометрического тела", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "151 - 159" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Nowak-Lewandowska, The Pierre Savard Award dla doktor Kaliny Kukiełko-Rogozińskiej , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 169
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Nowak-Lewandowska", title = "The Pierre Savard Award dla doktor Kaliny Kukiełko-Rogozińskiej ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "169" }
-
CZYSTY TEKST
Granty Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty , Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 169 - 170
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Granty Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "169 - 170" }