Pojęcie "dyskursu" w poststrukturalizmie : Derrida, Lacan, Foucault
|
Lotar Rasiński
| s. 7-23
|
|
|
Idee Michela Foucault w badaniach nad edukacją dorosłych i całożyciowym uczeniem się : (na podstawie analizy czterech czasopism naukowych)
|
Andreas Fejes
Tomasz Zarębski (tłum.)
| s. 25-47
|
|
|
Specyfika polskich badań autobiograficznych : geneza i rozwój do lat 70. XX w.
|
Ewa Kos
| s. 49-67
|
|
|
"Batalia o CPE" w kontekście kryzysu szkolnictwa wyższego we Francji
|
Rafał Kruszka
| s. 69-83
|
|
|
Uniwersytet, kobiety i władza : o obecności kobiet w okolicach szczytu akademickich hierarchii
|
Lucyna Kopciewicz
Karolina Rzepecka
| s. 87-104
|
|
|
Nie mów, że jesteś bogaty : o tym, dlaczego zamożność polityka może wpływać na jego poparcie przez wyborców
|
Alicja Osio
Piotr Sorokowski
| s. 105-115
|
|
|
Edukacyjne przestrzenie dialogu polsko-żydowskiego
|
Joanna Cukras-Stelągowska
| s. 117-126
|
|
|
Zdolność posługiwania się teorią umysłu a poziom sprawności językowej u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej
|
Daria Jodzis
| s. 127-141
|
|
|
Przestrzeń i edukacja : podróż edukacyjna jako rytuał przejścia
|
Joanna Hajduczenia
| s. 145-158
|
|
|
V Sympozjum "International Herbart Association" (Międzynarodowe Towarzystwo Herbarta) : "Herbarts Ästhetik" (Estetyka Herbarta), Eichstätt (Niemcy), 9-11 marca 2009 r.
|
Dariusz Stępkowski
| s. 161-165
|
|
|
XI Letnia Szkoła Młodych Andragogów : Uniwersytet Zielonogórski i Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław, 19-21 maja 2009 r.
|
Paweł Rudnicki
| s. 167-170
|
|
|
"Ku demokracji w sferze publicznej i dyskursie edukacyjnym. Polskie Towarzystwo Pedagogiczne wobec zmiany społecznej", red. Ewa Rodziewicz, Gdańsk 2008 : [recenzja]
|
Piotr Kowzan
Ewa Rodziewicz (aut. dzieła rec.)
| s. 173-177
|
|
|
"Kształtowanie umiejętności zawodowych w seminariach nauczycielskich Drugiej Rzeczypospolitej", Ryszarda Cierzniewska, Toruń 2009 : [recenzja]
|
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
Ryszarda Cierzniewska (aut. dzieła rec.)
| s. 179-183
|
|
|