Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN
2353-8414
Wydawca
Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 23
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2012, Numer 2(3)
Dostępne tomy
2010, Numer 1(1)
2012, Numer 1(2)
2012, Numer 2(3)
2012, Numer 3(4)
2012, Numer 4(5)
2012, Numer 5(6)
2014, Numer 1(11)
2014, Numer 2(12)
2014, Numer 3(13)
2014, Numer 4(14)
2015, Numer 1(15)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Introduction
Witold Wiśniowski
s. 10-11
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Wiśniowski, Introduction, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 10-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417199, author = "Witold Wiśniowski", title = "Introduction", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 10-11, }
Scientific and research institutions' utilization of Internet tools for marketing research
Damian Dec
s. 17-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Damian Dec, Scientific and research institutions' utilization of Internet tools for marketing research, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 17-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417200, author = "Damian Dec", title = "Scientific and research institutions' utilization of Internet tools for marketing research", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 17-38, }
Fairs as a tool of marketing activity of research and scientific institutions
Marcin Gębarowski
s. 43-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Fairs as a tool of marketing activity of research and scientific institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 43-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417201, author = "Marcin Gębarowski", title = "Fairs as a tool of marketing activity of research and scientific institutions", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 43-60, }
Science, technology and business - market or interactive coordination
Håkan Håkansson
s. 65-79
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Håkan Håkansson, Science, technology and business - market or interactive coordination, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 65-79
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417202, author = "Håkan Håkansson", title = "Science, technology and business - market or interactive coordination", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 65-79, }
Implementing new marketing strategies in scientific and research institutions
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 83-96
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Implementing new marketing strategies in scientific and research institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 83-96
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417203, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Implementing new marketing strategies in scientific and research institutions", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 83-96, }
E-marketing of research and scientific institutions - psychological aspect
Karol Wolski
s. 101-116
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karol Wolski, E-marketing of research and scientific institutions - psychological aspect, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 101-116
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417204, author = "Karol Wolski", title = "E-marketing of research and scientific institutions - psychological aspect", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 101-116, }
Cooperation of universities as an element of support for innovation in regions
Piotr Danielewicz
Mateusz Wróblewski
s. 123-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski, Cooperation of universities as an element of support for innovation in regions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 123-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417205, author = "Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski", title = "Cooperation of universities as an element of support for innovation in regions", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 123-131, }
Balanced branding of the employer created by means of social media - a factor of success in personal marketing
Iris Kaiser
s. 135-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iris Kaiser, Balanced branding of the employer created by means of social media - a factor of success in personal marketing, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 135-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417206, author = "Iris Kaiser", title = "Balanced branding of the employer created by means of social media - a factor of success in personal marketing", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 135-145, }
Advertising - psychological aspects of the influence of marketing tricks
Aneta Olejniczak
s. 149-170
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Olejniczak, Advertising - psychological aspects of the influence of marketing tricks, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 149-170
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417207, author = "Aneta Olejniczak", title = "Advertising - psychological aspects of the influence of marketing tricks", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 149-170, }
Social responsibility in business in theory and practice
Adriana Paliwoda-Matiolańska
s. 175-187
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adriana Paliwoda-Matiolańska, Social responsibility in business in theory and practice, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 175-187
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417208, author = "Adriana Paliwoda-Matiolańska", title = "Social responsibility in business in theory and practice", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 175-187, }
Media relations - promoting scientific and research institutions in the media in Poland and Europe
Joanna Pruchnicka
s. 191-209
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Pruchnicka, Media relations - promoting scientific and research institutions in the media in Poland and Europe, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 191-209
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417209, author = "Joanna Pruchnicka", title = "Media relations - promoting scientific and research institutions in the media in Poland and Europe", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 191-209, }
Informational foundations for marketing decisions in the process of product commercialization
Bogdan Sojkin
s. 213-220
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Sojkin, Informational foundations for marketing decisions in the process of product commercialization, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 213-220
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417210, author = "Bogdan Sojkin", title = "Informational foundations for marketing decisions in the process of product commercialization", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 213-220, }
Inbound marketing as a form of the internet marketing
Witold Świeczak
s. 225-240
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Świeczak, Inbound marketing as a form of the internet marketing, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 225-240
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417211, author = "Witold Świeczak", title = "Inbound marketing as a form of the internet marketing", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 225-240, }
Communication in times of crisis as an element of building an efficient brand
Dariusz Tworzydło
s. 245-256
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Tworzydło, Communication in times of crisis as an element of building an efficient brand, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 245-256
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417448, author = "Dariusz Tworzydło", title = "Communication in times of crisis as an element of building an efficient brand", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 245-256, }
Strategic significance of the brand in the activities of an organization
Grzegorz Urbanek
s. 261-269
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Urbanek, Strategic significance of the brand in the activities of an organization, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 261-269
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417449, author = "Grzegorz Urbanek", title = "Strategic significance of the brand in the activities of an organization", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 261-269, }
Visual identification and its role in shaping brand awareness and marketing communication
Katarzyna Wrona
s. 273-289
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Wrona, Visual identification and its role in shaping brand awareness and marketing communication, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 273-289
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417450, author = "Katarzyna Wrona", title = "Visual identification and its role in shaping brand awareness and marketing communication", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 273-289, }
The image of universities from the point of view of students and high school graduates
Michał Grech
s. 295-316
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Grech, The image of universities from the point of view of students and high school graduates, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 295-316
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417451, author = "Michał Grech", title = "The image of universities from the point of view of students and high school graduates", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 295-316, }
Modern library and the promotion of a scientific institution
Kamila Kaczyńska
s. 321-333
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Kaczyńska, Modern library and the promotion of a scientific institution, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 321-333
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417452, author = "Kamila Kaczyńska", title = "Modern library and the promotion of a scientific institution", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 321-333, }
The role of marketing of higher education institutions in creating the image of cities and regions
Anita Kijanka
s. 337-348
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anita Kijanka, The role of marketing of higher education institutions in creating the image of cities and regions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 337-348
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417453, author = "Anita Kijanka", title = "The role of marketing of higher education institutions in creating the image of cities and regions", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 337-348, }
Research and scientific achievements as media events
Jaromir Matulewicz
s. 353-373
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jaromir Matulewicz, Research and scientific achievements as media events, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 353-373
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417454, author = "Jaromir Matulewicz", title = "Research and scientific achievements as media events", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 353-373, }
Commercialization of technology – efficient sales of patents, licenses and results of research
Jacek Kosiec
Dariusz Trzmielak
s. 377-395
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Trzmielak, Jacek Kosiec, Commercialization of technology – efficient sales of patents, licenses and results of research, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 377-395
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417455, author = "Dariusz Trzmielak, Jacek Kosiec", title = "Commercialization of technology – efficient sales of patents, licenses and results of research", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 377-395, }
Authors
s. 396-400
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Authors, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 396-400
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417456, author = "", title = "Authors", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 396-400, }
About the Institute of Aviation
s. 402-404
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, About the Institute of Aviation, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 2(3), s. 402-404
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417457, author = "", title = "About the Institute of Aviation", year = 2012, volume = , number = 2(3), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 402-404, }