Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
ISSN
2353-8414
Wydawca
Instytut Lotnictwa
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 18
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
2012, Numer 5(6)
Dostępne tomy
2010, Numer 1(1)
2012, Numer 1(2)
2012, Numer 2(3)
2012, Numer 3(4)
2012, Numer 4(5)
2012, Numer 5(6)
2014, Numer 1(11)
2014, Numer 2(12)
2014, Numer 3(13)
2014, Numer 4(14)
2015, Numer 1(15)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Introduction
Witold Wiśniowski
s. 9-10
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Wiśniowski, Introduction, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 9-10
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417879, author = "Witold Wiśniowski", title = "Introduction", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 9-10, }
Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology
Jerzy Koszałka
Damian Kuźniewski
s. 17-31
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 17-31
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417880, author = "Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski", title = "Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 17-31, }
A concept of student relationship management in higher education
Anna Drapińska
s. 35-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drapińska, A concept of student relationship management in higher education, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 35-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417881, author = "Anna Drapińska", title = "A concept of student relationship management in higher education", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 35-49, }
Model technology platform for cooperation of research centres with the business sector
Marzena Walasik
s. 55-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Walasik, Model technology platform for cooperation of research centres with the business sector, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 55-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417882, author = "Marzena Walasik", title = "Model technology platform for cooperation of research centres with the business sector", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 55-66, }
The application of CRM type systems in scientific marketing - prospects for effective cooperation of science and industry
Monika Pietrzyk
Piotr Winiarski
s. 71-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski, The application of CRM type systems in scientific marketing - prospects for effective cooperation of science and industry, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 71-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417883, author = "Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski", title = "The application of CRM type systems in scientific marketing - prospects for effective cooperation of science and industry", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 71-88, }
Gamification and games, their potential for application in marketing strategies
Katarzyna Wrona
s. 93-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Wrona, Gamification and games, their potential for application in marketing strategies, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 93-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417884, author = "Katarzyna Wrona", title = "Gamification and games, their potential for application in marketing strategies", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 93-105, }
Social Media Marketing - why businesses need to use it and how (includes a study of Facebook)
Ola Agbaimoni
Lilach Bullock
s. 109-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lilach Bullock, Ola Agbaimoni, Social Media Marketing - why businesses need to use it and how (includes a study of Facebook), Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 109-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417885, author = "Lilach Bullock, Ola Agbaimoni", title = "Social Media Marketing - why businesses need to use it and how (includes a study of Facebook)", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 109-119, }
Crisis management via social media
Agnieszka Chwiałkowska
s. 123-135
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Chwiałkowska, Crisis management via social media, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 123-135
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417886, author = "Agnieszka Chwiałkowska", title = "Crisis management via social media", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 123-135, }
Social campaigns concerning work safety in the context of social responsibility of business in Poland
Alfred Brzozowski
Agnieszka Szczygielska
s. 139-153
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Szczygielska, Alfred Brzozowski, Social campaigns concerning work safety in the context of social responsibility of business in Poland, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 139-153
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417887, author = "Agnieszka Szczygielska, Alfred Brzozowski", title = "Social campaigns concerning work safety in the context of social responsibility of business in Poland", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 139-153, }
Geoinformation as a form of promotion of scientific research
Tomasz Nałęcz
s. 159-168
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Nałęcz, Geoinformation as a form of promotion of scientific research, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 159-168
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417888, author = "Tomasz Nałęcz", title = "Geoinformation as a form of promotion of scientific research", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 159-168, }
A university's brand in the contemporary world
Stanisław Dawidziuk
s. 173-180
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Dawidziuk, A university's brand in the contemporary world, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 173-180
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417889, author = "Stanisław Dawidziuk", title = "A university's brand in the contemporary world", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 173-180, }
Universities in Poland in the eyes of public opinion - current state and expectations in light of research
Michał Grech
s. 185-199
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Grech, Universities in Poland in the eyes of public opinion - current state and expectations in light of research, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 185-199
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417890, author = "Michał Grech", title = "Universities in Poland in the eyes of public opinion - current state and expectations in light of research", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 185-199, }
Positive image of university and local government - common cause
Jan Walczak
s. 203-225
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Walczak, Positive image of university and local government - common cause, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 203-225
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417891, author = "Jan Walczak", title = "Positive image of university and local government - common cause", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 203-225, }
Research institutes and scientific-industrial centres in the context of innovative economy in light of experiences of the Institute of Innovative Technologies EMAG
Jerzy Keller
Stanisław Trenczek
Wojtas Wojtas
s. 231-244
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojtas Wojtas, Stanisław Trenczek, Jerzy Keller, Research institutes and scientific-industrial centres in the context of innovative economy in light of experiences of the Institute of Innovative Technologies EMAG, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 231-244
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417892, author = "Wojtas Wojtas, Stanisław Trenczek, Jerzy Keller", title = "Research institutes and scientific-industrial centres in the context of innovative economy in light of experiences of the Institute of Innovative Technologies EMAG", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 231-244, }
The significance of marketing for the development of research and development institutions : experiences of the The Research and Development Centre for Building Insulation Industry
Artur Miros
Wioleta Śmiszek-Lindert
s. 249-261
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wioleta Śmiszek-Lindert, Artur Miros, The significance of marketing for the development of research and development institutions : experiences of the The Research and Development Centre for Building Insulation Industry, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 249-261
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417893, author = "Wioleta Śmiszek-Lindert, Artur Miros", title = "The significance of marketing for the development of research and development institutions : experiences of the The Research and Development Centre for Building Insulation Industry", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 249-261, }
ICT platform as a marketing tool of a scientific unit from the food-agricultural branch
Piotr Moskała
Paweł Radomski
s. 265-274
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Radomski, Piotr Moskała, ICT platform as a marketing tool of a scientific unit from the food-agricultural branch, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 265-274
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417894, author = "Paweł Radomski, Piotr Moskała", title = "ICT platform as a marketing tool of a scientific unit from the food-agricultural branch", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 265-274, }
Authors
s. 277-282
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Authors, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 277-282
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417895, author = "", title = "Authors", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 277-282, }
About the Institute of Aviation
s. 285-287
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, About the Institute of Aviation, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012, , 5(6), s. 285-287
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417896, author = "", title = "About the Institute of Aviation", year = 2012, volume = , number = 5(6), journal = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, pages = s. 285-287, }