Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
ISSN
1734-3801
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 11
Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
2016, Tom 12, Numer 4
Dostępne tomy
2005, Tom 1
2006, Tom 2
2007-2008, Tom 3-4
2009, Tom 5
2010, Tom 6
2011, Tom 7
2012, Tom 8
2013, Tom 9
2014, Tom 10, Numer 1
2014, Tom 10, Numer 2
2014, Tom 10, Numer 3
2014, Tom 10, Numer 4
2015, Tom 11, Numer 1
2015, Tom 11, Numer 2
2015, Tom 11, Numer 3
2015, Tom 11, Numer 4
2016, Tom 12, Numer 1
2016, Tom 12, Numer 2
2016, Tom 12, Numer 3
2016, Tom 12, Numer 4
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie = Introduction
Urszula Doliwa
Grażyna Stachyra
Magdalena Szydłowska
s. 5-8
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Doliwa, Grażyna Stachyra, Magdalena Szydłowska, Wprowadzenie = Introduction, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 5-8
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548431, author = "Urszula Doliwa, Grażyna Stachyra, Magdalena Szydłowska", title = "Wprowadzenie = Introduction", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 5-8, }
How Cinderella Came Late to the Ball : The Development of Radio Studies in the United Kingdom and Europe
Guy Starkey
s. 11-23
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Guy Starkey, How Cinderella Came Late to the Ball : The Development of Radio Studies in the United Kingdom and Europe, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 11-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548432, author = "Guy Starkey", title = "How Cinderella Came Late to the Ball : The Development of Radio Studies in the United Kingdom and Europe", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 11-23, }
Radiofonia naziemna wobec wyzwań epoki cyfrowej
Jędrzej Skrzypczak
s. 25-40
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jędrzej Skrzypczak, Radiofonia naziemna wobec wyzwań epoki cyfrowej , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 25-40
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548433, author = "Jędrzej Skrzypczak", title = "Radiofonia naziemna wobec wyzwań epoki cyfrowej ", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 25-40, }
Tradycyjne rozgłośnie radiowe w mediach społecznościowych
Paulina Czarnek-Wnuk
s. 41-50
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paulina Czarnek-Wnuk, Tradycyjne rozgłośnie radiowe w mediach społecznościowych , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 41-50
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548434, author = "Paulina Czarnek-Wnuk", title = "Tradycyjne rozgłośnie radiowe w mediach społecznościowych ", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 41-50, }
Dwójka - radio z kulturą : o kulturotwórczej misji Programu II Polskiego Radia : Ujęcie monograficzne
Mirosława Wielopolska-Szymura
s. 51-67
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Wielopolska-Szymura, Dwójka - radio z kulturą : o kulturotwórczej misji Programu II Polskiego Radia : Ujęcie monograficzne , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 51-67
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548435, author = "Mirosława Wielopolska-Szymura", title = "Dwójka - radio z kulturą : o kulturotwórczej misji Programu II Polskiego Radia : Ujęcie monograficzne ", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 51-67, }
Podcasting w perespektywie specyfiki produkcji radiowej
Grażyna Stachyra
s. 71-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Stachyra, Podcasting w perespektywie specyfiki produkcji radiowej , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 71-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548436, author = "Grażyna Stachyra", title = "Podcasting w perespektywie specyfiki produkcji radiowej ", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 71-87, }
Wybrane przykłady z zakresu radiowej twórczości reportażowej w Polsce
Monika Białek
Anna Sekudewicz
s. 89-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Białek, Anna Sekudewicz, Wybrane przykłady z zakresu radiowej twórczości reportażowej w Polsce, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 89-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548437, author = "Monika Białek, Anna Sekudewicz", title = "Wybrane przykłady z zakresu radiowej twórczości reportażowej w Polsce", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 89-105, }
Autonarracje w reportażu radiowym
Joanna Bachura-Wojtasik
Kinga Sygizman
s. 107-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Bachura-Wojtasik, Kinga Sygizman, Autonarracje w reportażu radiowym, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 107-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548438, author = "Joanna Bachura-Wojtasik, Kinga Sygizman", title = "Autonarracje w reportażu radiowym", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 107-119, }
Dżingiel identyfikujący stację jako istotny element programu radiowego : analiza procesu produkcji
Urszula Doliwa
Karolina Kobak
Katarzyna Piasecka
Agnieszka Podbielska
Magdalena Szydłowska
Marta Wiśniewska
s. 121-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Szydłowska, Urszula Doliwa, Katarzyna Piasecka, Agnieszka Podbielska, Karolina Kobak, Marta Wiśniewska, Dżingiel identyfikujący stację jako istotny element programu radiowego : analiza procesu produkcji , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 121-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548439, author = "Magdalena Szydłowska, Urszula Doliwa, Katarzyna Piasecka, Agnieszka Podbielska, Karolina Kobak, Marta Wiśniewska", title = "Dżingiel identyfikujący stację jako istotny element programu radiowego : analiza procesu produkcji ", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 121-133, }
Gry w naszym życiu = Games in our Life
Barbara Cyrek
Karolina Brylska (aut. dzieła rec.)
Tomasz Gackowski (aut. dzieła rec.)
s. 137-139
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Cyrek, Gry w naszym życiu = Games in our Life, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 137-139
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548440, author = "Barbara Cyrek", title = "Gry w naszym życiu = Games in our Life", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 137-139, }
Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale
Ita Głowacka
Łukasz Jadaś (aut. dzieła rec.)
Anna Sanowska (aut. dzieła rec.)
Magdalena Tokaj (aut. dzieła rec.)
s. 141-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ita Głowacka, Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 4, s. 141-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548441, author = "Ita Głowacka", title = "Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale ", year = 2016, volume = 12, number = 4, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 141-148, }