Tytuł Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
ISSN 1734-3801
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 9
Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
2015, Tom 11, Numer 2

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wprowadzenie Miłosz Babecki s. 5-6
„Dlaczego ludzie muszą być tacy brzydcy?”* – odwrócony mit dzieciństwa w filmach Todda Solondza i Mirandy July Małgorzata Barbara Galińska s. 9-24
Odbiór kampanii „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej” w zagranicznych memach internetowych Marek Maruszczak s. 25-38
Gender and the perception of television advertisement of OTC medicines Kamila Anna Chaniecka Aleksandra Czerw s. 39-56
Analiza wybranych zapisów umowy ACTA z perspektywy ekonomicznej analizy prawa Patryk Gałuszka s. 59-71
Przestępstwo stalkingu wobec osób powszechnie znanych Magdalena Golińska-Konecko Jacek Janusz Mrozek s. 73-83
Od zakażenia do udziału: nowa metafora Jenkinsa Salvo Ando Sam Ford (aut. dzieła rec.) Joshua Green (aut. dzieła rec.) Henry Jenkins (aut. dzieła rec.) s. 87-90
Trójwymiarowe osobowości w cyfrowej mgle Three-dimensional personalities in a digital fog Miłosz Babecki Randi Zukerberg (aut. dzieła rec.) s. 91-97
Autorzy s. 99-100