Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
ISSN
1734-3801
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 11
Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
2016, Tom 12, Numer 3
Dostępne tomy
2005, Tom 1
2006, Tom 2
2007-2008, Tom 3-4
2009, Tom 5
2010, Tom 6
2011, Tom 7
2012, Tom 8
2013, Tom 9
2014, Tom 10, Numer 1
2014, Tom 10, Numer 2
2014, Tom 10, Numer 3
2014, Tom 10, Numer 4
2015, Tom 11, Numer 1
2015, Tom 11, Numer 2
2015, Tom 11, Numer 3
2015, Tom 11, Numer 4
2016, Tom 12, Numer 1
2016, Tom 12, Numer 2
2016, Tom 12, Numer 3
2016, Tom 12, Numer 4
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie = Introduction
Miłosz Babecki
s. 5-10
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Miłosz Babecki, Wprowadzenie = Introduction, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 5-10
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548420, author = "Miłosz Babecki", title = "Wprowadzenie = Introduction", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 5-10, }
Analiza zjawiska partycypacji społecznej w wybranych polskich miastach jako narzędzia komunikacji społecznej
Joanna Gorączko
s. 13-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Gorączko, Analiza zjawiska partycypacji społecznej w wybranych polskich miastach jako narzędzia komunikacji społecznej , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 13-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548421, author = "Joanna Gorączko", title = "Analiza zjawiska partycypacji społecznej w wybranych polskich miastach jako narzędzia komunikacji społecznej ", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 13-29, }
Krytyka metaforą podszyta? : obraz Ogólnopolskich Dni Protestu na łamach tygodników "Newsweek Polska" oraz "Polityka"
Leszek Zaborowski
s. 31-40
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Zaborowski, Krytyka metaforą podszyta? : obraz Ogólnopolskich Dni Protestu na łamach tygodników "Newsweek Polska" oraz "Polityka", Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 31-40
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548422, author = "Leszek Zaborowski", title = "Krytyka metaforą podszyta? : obraz Ogólnopolskich Dni Protestu na łamach tygodników "Newsweek Polska" oraz "Polityka"", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 31-40, }
Zainteresowania czytelnicze studentów dziennikarstwa i anglistyki Wyższej Szoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Wojciech Pelczar
s. 41-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Pelczar, Zainteresowania czytelnicze studentów dziennikarstwa i anglistyki Wyższej Szoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 41-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548423, author = "Wojciech Pelczar", title = "Zainteresowania czytelnicze studentów dziennikarstwa i anglistyki Wyższej Szoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie ", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 41-53, }
Nowe media jako kreator kultury innowacji
Katarzyna Kopecka-Piech
s. 57-70
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Kopecka-Piech, Nowe media jako kreator kultury innowacji , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 57-70
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548424, author = "Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Nowe media jako kreator kultury innowacji ", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 57-70, }
Internetowi artyści i ich twórczość (nie tylko) w Sieci
Dominika Agata Myślak
Martyna Małgorzata Siudak
s. 71-92
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Agata Myślak, Martyna Małgorzata Siudak, Internetowi artyści i ich twórczość (nie tylko) w Sieci, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 71-92
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548425, author = "Dominika Agata Myślak, Martyna Małgorzata Siudak", title = "Internetowi artyści i ich twórczość (nie tylko) w Sieci", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 71-92, }
Nie tylko seks, czyli kilka słów o pornografii śmierci
Agnieszka Pacek
s. 93-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Pacek, Nie tylko seks, czyli kilka słów o pornografii śmierci, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 93-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548426, author = "Agnieszka Pacek", title = "Nie tylko seks, czyli kilka słów o pornografii śmierci", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 93-103, }
Dziennikarstwo sportowe w Polsce - faza niedojrzała = Sport Journalism in Poland : Immature Stage
Magdalena Steciąg
Rafał Siekiera (aut. dzieła rec.)
s. 107-110
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Steciąg, Dziennikarstwo sportowe w Polsce - faza niedojrzała = Sport Journalism in Poland : Immature Stage, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 107-110
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548427, author = "Magdalena Steciąg", title = "Dziennikarstwo sportowe w Polsce - faza niedojrzała = Sport Journalism in Poland : Immature Stage", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 107-110, }
Przerwa w emisji jest wciąż... emisją = The Blackout as a Kind of... Broadcast
Dominika Agata Myślak
Kamil Durczok (aut. dzieła rec.)
s. 111-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Agata Myślak, Przerwa w emisji jest wciąż... emisją = The Blackout as a Kind of... Broadcast, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 111-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548428, author = "Dominika Agata Myślak", title = "Przerwa w emisji jest wciąż... emisją = The Blackout as a Kind of... Broadcast", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 111-119, }
Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool
Ita Głowacka
Magdalena Daniłoś (aut. dzieła rec.)
s. 121-128
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ita Głowacka, Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 121-128
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548429, author = "Ita Głowacka", title = "Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 121-128, }
Jak komunikować się o bezpieczeństwie = How to Communicate about Safety
Barbara Cyrek
M. Hodalska (aut. dzieła rec.)
T. Sławińska (aut. dzieła rec.)
W. Świerczyńska-Głownia (aut. dzieła rec.)
s. 129-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Cyrek, Jak komunikować się o bezpieczeństwie = How to Communicate about Safety, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016, 12, 3, s. 129-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{548430, author = "Barbara Cyrek", title = "Jak komunikować się o bezpieczeństwie = How to Communicate about Safety", year = 2016, volume = 12, number = 3, journal = Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, pages = s. 129-133, }