Tytuł Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
ISSN 1734-3801
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 11
Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
2016, Tom 12, Numer 3

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wprowadzenie = Introduction Miłosz Babecki s. 5-10
Analiza zjawiska partycypacji społecznej w wybranych polskich miastach jako narzędzia komunikacji społecznej Joanna Gorączko s. 13-29
Krytyka metaforą podszyta? : obraz Ogólnopolskich Dni Protestu na łamach tygodników "Newsweek Polska" oraz "Polityka" Leszek Zaborowski s. 31-40
Zainteresowania czytelnicze studentów dziennikarstwa i anglistyki Wyższej Szoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Wojciech Pelczar s. 41-53
Nowe media jako kreator kultury innowacji Katarzyna Kopecka-Piech s. 57-70
Internetowi artyści i ich twórczość (nie tylko) w Sieci Dominika Agata Myślak Martyna Małgorzata Siudak s. 71-92
Nie tylko seks, czyli kilka słów o pornografii śmierci Agnieszka Pacek s. 93-103
Dziennikarstwo sportowe w Polsce - faza niedojrzała = Sport Journalism in Poland : Immature Stage Magdalena Steciąg Rafał Siekiera (aut. dzieła rec.) s. 107-110
Przerwa w emisji jest wciąż... emisją = The Blackout as a Kind of... Broadcast Dominika Agata Myślak Kamil Durczok (aut. dzieła rec.) s. 111-119
Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool Ita Głowacka Magdalena Daniłoś (aut. dzieła rec.) s. 121-128
Jak komunikować się o bezpieczeństwie = How to Communicate about Safety Barbara Cyrek M. Hodalska (aut. dzieła rec.) T. Sławińska (aut. dzieła rec.) W. Świerczyńska-Głownia (aut. dzieła rec.) s. 129-133