Tytuł Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
ISSN 1734-3801
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 10
Media – Kultura – Komunikacja Społeczna
2014, Tom 10, Numer 3

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wprowadzenie Miłosz Babecki s. 5-7
Formuły grzecznościowe w korespondencji elektronicznej studentów do pracowników uniwersytetu Agnieszka Norwa s. 11-27
Rola organizacji pozarządowych w kampaniach społecznych na rzecz pomocy rozwojowej Katarzyna Zalas-Kamińska s. 29-43
Wskrzeszenie mitu dziewictwa czy próba stworzenia społeczności sieciowej? : o kampanii "Virginity" w kontekście strategii reklamowych marki House Ewelina Twardoch s. 45-60
Białoruski reżim w dokumentach Wiktora Daszuka Magdalena Chybowska s. 61-74
Slow-czas, slow-cinema : warstwa temporalna współczesnego neomodernizmu Rafał Syska s. 75-89
Piękny, niebezpieczny, a może zniewolony? : niedoskonała percepcja doskonałego narządu, czyli filmowe perypetie umysłu Piotr Przytuła s. 91-103
Cyfrowi tubylcy na technologicznym detoksie Martyna Zagórska Susan Maushart (aut. dzieła rec.) s. 107-112
Czternaście razy dwa, czyli o XIV Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry” Natalia Kowalska s. 113-116
Autorzy s. 117-118