Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
ISSN
2450-775X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 23
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
2017, Numer 3 (49)
Dostępne tomy
2016, Numer 1 (42)
2016, Numer 2 (43)
2016, Numer 3 (44)
2016, Numer 4 (45)
2016, Numer 5 (46)
2017, Numer 1 (47)
2017, Numer 2 (48)
2017, Numer 3 (49)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Magdalena Rzemieniak
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Rzemieniak, Grażyna Rosa, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585014, author = "Magdalena Rzemieniak, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 5, }
Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych : zastosowanie i ograniczenia
Ilona Bondos
Marcin Lipowski
s. 9-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ilona Bondos, Marcin Lipowski, Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych : zastosowanie i ograniczenia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 9-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585015, author = "Ilona Bondos, Marcin Lipowski", title = "Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych : zastosowanie i ograniczenia", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 9-17, }
Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities
Magdalena Maciaszczyk
s. 19-25
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Maciaszczyk, Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 19-25
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585016, author = "Magdalena Maciaszczyk", title = "Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 19-25, }
Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży
Kamila Szymańska
s. 27-40
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Szymańska, Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 27-40
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585017, author = "Kamila Szymańska", title = "Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 27-40, }
Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych
Grażyna Golik-Górecka
s. 43-54
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Golik-Górecka, Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 43-54
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585018, author = "Grażyna Golik-Górecka", title = "Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 43-54, }
Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy
Mariusz Łapczyński
s. 55-65
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariusz Łapczyński, Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 55-65
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585019, author = "Mariusz Łapczyński", title = "Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 55-65, }
Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji
Barbara Mazur
s. 67-78
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Mazur, Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 67-78
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585020, author = "Barbara Mazur", title = "Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 67-78, }
Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers
Magdalena Rzemieniak
s. 79-84
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Rzemieniak, Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 79-84
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585021, author = "Magdalena Rzemieniak", title = "Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 79-84, }
Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań
Beata Tarczydło
s. 85-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 85-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585022, author = "Beata Tarczydło", title = "Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 85-93, }
Zaufanie w sieciach B+R : perspektywa neuromarketingu
Katarzyna Róża Baran
Marek Jakubowski
s. 97-111
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Róża Baran, Marek Jakubowski, Zaufanie w sieciach B+R : perspektywa neuromarketingu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 97-111
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585023, author = "Katarzyna Róża Baran, Marek Jakubowski", title = "Zaufanie w sieciach B+R : perspektywa neuromarketingu", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 97-111, }
Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP
Agnieszka Bojanowska
s. 113-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Bojanowska, Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 113-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585024, author = "Agnieszka Bojanowska", title = "Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 113-122, }
Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie
Jacek Dziwulski
s. 123-135
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Dziwulski, Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 123-135
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585025, author = "Jacek Dziwulski", title = "Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 123-135, }
Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia
Wiesław Janik
Artur Paździor
s. 137-147
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Janik, Artur Paździor, Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 137-147
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585026, author = "Wiesław Janik, Artur Paździor", title = "Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 137-147, }
Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu : zbieranie i porządkowanie bibliografii
Piotr Janulek
s. 149-162
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Janulek, Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu : zbieranie i porządkowanie bibliografii, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 149-162
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585027, author = "Piotr Janulek", title = "Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu : zbieranie i porządkowanie bibliografii", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 149-162, }
Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych : różnice międzygeneracyjne
Marzena Cichorzewska
Iwona Mendryk
s. 163-179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Mendryk, Marzena Cichorzewska, Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych : różnice międzygeneracyjne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 163-179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585028, author = "Iwona Mendryk, Marzena Cichorzewska", title = "Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych : różnice międzygeneracyjne", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 163-179, }
Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu
Gabriel Maj
Artur Paździor
s. 181-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Artur Paździor, Gabriel Maj, Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 181-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585029, author = "Artur Paździor, Gabriel Maj", title = "Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 181-191, }
Sferyczny model komunikacji marketingowej
Barbara Szymoniuk
s. 193-208
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Szymoniuk, Sferyczny model komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 193-208
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585030, author = "Barbara Szymoniuk", title = "Sferyczny model komunikacji marketingowej", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 193-208, }
Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych
Marta Cholewa-Wiktor
s. 211-220
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Cholewa-Wiktor, Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 211-220
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585031, author = "Marta Cholewa-Wiktor", title = "Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 211-220, }
Determinanty wyboru szkoły sztuki walki
Mariusz Kubus
s. 221-230
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariusz Kubus, Determinanty wyboru szkoły sztuki walki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 221-230
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585032, author = "Mariusz Kubus", title = "Determinanty wyboru szkoły sztuki walki", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 221-230, }
Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów
Adam Ryś
s. 231-244
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Ryś, Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 231-244
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585033, author = "Adam Ryś", title = "Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 231-244, }
Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu : badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina
Monika Persona
Monika Sak-Skowron
s. 245-258
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Sak-Skowron, Monika Persona, Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu : badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 245-258
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585034, author = "Monika Sak-Skowron, Monika Persona", title = "Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu : badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 245-258, }
Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych
Roksana Włodarczyk
s. 259-272
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Roksana Włodarczyk, Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 259-272
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585035, author = "Roksana Włodarczyk", title = "Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 259-272, }
Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe
Joanna Wyrwisz
s. 273-281
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 3 (49), s. 273-281
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585036, author = "Joanna Wyrwisz", title = "Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe", year = 2017, volume = , number = 3 (49), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 273-281, }