Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
ISSN
2450-775X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 38
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
2016, Numer 4 (45)
Dostępne tomy
2016, Numer 1 (42)
2016, Numer 2 (43)
2016, Numer 3 (44)
2016, Numer 4 (45)
2016, Numer 5 (46)
2017, Numer 1 (47)
2017, Numer 2 (48)
2017, Numer 3 (49)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585110, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 7, }
Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym : (na przykładzie regionu łódzkiego)
Mirella Barańska-Fischer
s. 11-21
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirella Barańska-Fischer, Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym : (na przykładzie regionu łódzkiego), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 11-21
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585111, author = "Mirella Barańska-Fischer", title = "Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym : (na przykładzie regionu łódzkiego)", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 11-21, }
Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym : współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami
Bogusław Bembenek
s. 23-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Bembenek, Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym : współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 23-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585112, author = "Bogusław Bembenek", title = "Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym : współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 23-38, }
Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina
Urszula Chrąchol-Barczyk
s. 39-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol-Barczyk, Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 39-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585113, author = "Urszula Chrąchol-Barczyk", title = "Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 39-47, }
Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji
Jacek Dziwulski
s. 49-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Dziwulski, Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 49-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585114, author = "Jacek Dziwulski", title = "Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 49-58, }
Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations
Joanna Hernik
s. 59-72
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Hernik, Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 59-72
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585115, author = "Joanna Hernik", title = "Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 59-72, }
Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast
Iryna Manczak
s. 73-81
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iryna Manczak, Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 73-81
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585116, author = "Iryna Manczak", title = "Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 73-81, }
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców
Joanna Pikuła-Małachowska
s. 83-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Pikuła-Małachowska, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 83-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585117, author = "Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 83-90, }
Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju
Jacek Doskocz
Kornelia Kwiecińska
Łukasz Szałata
Kamil Wiśniewski
Jerzy Zwoździak
s. 91-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Szałata, Kornelia Kwiecińska, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak, Jacek Doskocz, Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 91-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585118, author = "Łukasz Szałata, Kornelia Kwiecińska, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak, Jacek Doskocz", title = "Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 91-99, }
Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego
Daniel Szostak
s. 101-113
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 101-113
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585119, author = "Daniel Szostak", title = "Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 101-113, }
Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim
Przemysław Dmowski
Anna Magulska
Maria Śmiechowska
s. 115-123
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Anna Magulska, Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 115-123
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585120, author = "Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Anna Magulska", title = "Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 115-123, }
Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić"
Magdalena Daszkiewicz
s. 127-135
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Daszkiewicz, Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić", Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 127-135
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585121, author = "Magdalena Daszkiewicz", title = "Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić"", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 127-135, }
Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem
Anna Dąbrowska
Mirosława Janoś-Kresło
s. 137-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 137-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585122, author = "Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 137-145, }
System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym
Barbara Kos
s. 147-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Kos, System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 147-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585123, author = "Barbara Kos", title = "System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 147-158, }
ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 159-169
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 159-169
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585124, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 159-169, }
Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury
Wioletta Krawiec
Kamila Szymańska
s. 171-181
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 171-181
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585126, author = "Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska", title = "Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 171-181, }
Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 183-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 183-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585125, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 183-192, }
Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej
Angelika Pabian
s. 193-201
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Angelika Pabian, Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 193-201
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585127, author = "Angelika Pabian", title = "Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 193-201, }
Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków
Beata Paliś
s. 203-212
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Paliś, Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 203-212
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585128, author = "Beata Paliś", title = "Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 203-212, }
Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem
Tomasz Sondej
s. 213-224
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 213-224
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585129, author = "Tomasz Sondej", title = "Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 213-224, }
Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym
Karolina Sobczyk
Magdalena Syrkiewicz-Świtała
Michał Wróblewski
s. 225-232
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Michał Wróblewski, Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 225-232
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585130, author = "Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Michał Wróblewski", title = "Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 225-232, }
Platformy komunikacji zewnętrznej gmin : analiza porównawcza
Jędrzej Wasiak-Poniatowski
s. 233-243
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jędrzej Wasiak-Poniatowski, Platformy komunikacji zewnętrznej gmin : analiza porównawcza, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 233-243
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585131, author = "Jędrzej Wasiak-Poniatowski", title = "Platformy komunikacji zewnętrznej gmin : analiza porównawcza", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 233-243, }
Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego
Joanna Wyrwisz
s. 245-254
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 245-254
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585132, author = "Joanna Wyrwisz", title = "Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 245-254, }
Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta
Romuald Zabrocki
s. 255-265
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Romuald Zabrocki, Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 255-265
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585133, author = "Romuald Zabrocki", title = "Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 255-265, }
Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach
Piotr Zawadzki
s. 267-275
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zawadzki, Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 267-275
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585134, author = "Piotr Zawadzki", title = "Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 267-275, }
Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta
Iwona Czerska
s. 279-286
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Czerska, Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 279-286
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585135, author = "Iwona Czerska", title = "Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 279-286, }
Merchandising w handlu detalicznym
Włodzimierz Deluga
s. 287-299
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Włodzimierz Deluga, Merchandising w handlu detalicznym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 287-299
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585136, author = "Włodzimierz Deluga", title = "Merchandising w handlu detalicznym", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 287-299, }
Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Adam Rudzewicz
s. 301-311
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 301-311
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585137, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 301-311, }
Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych
Karolina Łopacińska
s. 313-326
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Łopacińska, Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 313-326
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585138, author = "Karolina Łopacińska", title = "Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 313-326, }
Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego
Anna Niedzielska
s. 327-337
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Niedzielska, Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 327-337
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585139, author = "Anna Niedzielska", title = "Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 327-337, }
Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych
Halina Klepacz
Marian Niedźwiedziński
Kamila Szymańska
s. 339-349
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marian Niedźwiedziński, Halina Klepacz, Kamila Szymańska, Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 339-349
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585140, author = "Marian Niedźwiedziński, Halina Klepacz, Kamila Szymańska", title = "Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 339-349, }
Wybrane elementy komunikatów reklamowych
Alina Oczachowska
s. 351-359
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Oczachowska, Wybrane elementy komunikatów reklamowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 351-359
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585141, author = "Alina Oczachowska", title = "Wybrane elementy komunikatów reklamowych", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 351-359, }
Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji
Kamila Peszko
s. 361-370
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Peszko, Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 361-370
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585142, author = "Kamila Peszko", title = "Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 361-370, }
Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji
Anetta Pukas
s. 371-379
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Pukas, Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 371-379
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585143, author = "Anetta Pukas", title = "Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 371-379, }
Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty
Beata Tarczydło
s. 381-392
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 381-392
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585144, author = "Beata Tarczydło", title = "Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 381-392, }
Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej
Iwona Wilk
s. 393-401
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wilk, Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 393-401
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585145, author = "Iwona Wilk", title = "Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 393-401, }
Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu
Sabina Zaremba-Warnke
s. 403-411
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sabina Zaremba-Warnke, Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 403-411
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585146, author = "Sabina Zaremba-Warnke", title = "Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 403-411, }
Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym
Beata Zatwarnicka-Madura
s. 413-421
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Zatwarnicka-Madura, Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 4 (45), s. 413-421
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585147, author = "Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym", year = 2016, volume = , number = 4 (45), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 413-421, }