Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
ISSN
2450-775X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 41
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
2016, Numer 3 (44)
Dostępne tomy
2016, Numer 1 (42)
2016, Numer 2 (43)
2016, Numer 3 (44)
2016, Numer 4 (45)
2016, Numer 5 (46)
2017, Numer 1 (47)
2017, Numer 2 (48)
2017, Numer 3 (49)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{583873, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 7, }
Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym
Marcin Gąsior
s. 11-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gąsior, Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 11-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585037, author = "Marcin Gąsior", title = "Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 11-22, }
Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu
Grzegorz Gliszczyński
Mariusz Janik
s. 23-39
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariusz Janik, Grzegorz Gliszczyński, Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 23-39
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585038, author = "Mariusz Janik, Grzegorz Gliszczyński", title = "Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 23-39, }
Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej
Magdalena Kalińska-Kula
s. 41-50
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kalińska-Kula, Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 41-50
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585039, author = "Magdalena Kalińska-Kula", title = "Marketing produktów ekologicznych : możliwości budowania przewagi konkurencyjnej", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 41-50, }
Determinanty jakości badań marketingowych
Robert Nowacki
s. 51-62
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Nowacki, Determinanty jakości badań marketingowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 51-62
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585040, author = "Robert Nowacki", title = "Determinanty jakości badań marketingowych", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 51-62, }
"Trzy w jednym" : niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności
Daniel Oczachowski
s. 63-71
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Oczachowski, "Trzy w jednym" : niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 63-71
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585041, author = "Daniel Oczachowski", title = ""Trzy w jednym" : niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 63-71, }
The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safety
Marcin Pigłowski
s. 73-81
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Pigłowski, The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safety, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 73-81
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585042, author = "Marcin Pigłowski", title = "The legislations and countries operating in the new approach to technical harmonization and standards as an aspect of consumer safety", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 73-81, }
Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015
Agata Szkiel
s. 83-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Szkiel, Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 83-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585043, author = "Agata Szkiel", title = "Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 83-93, }
Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia
Daniel Orłowski
Joanna Wierzowiecka
s. 95-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wierzowiecka, Daniel Orłowski, Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 95-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585044, author = "Joanna Wierzowiecka, Daniel Orłowski", title = "Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 95-105, }
Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw
Monika Zajkowska
s. 107-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Zajkowska, Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 107-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585045, author = "Monika Zajkowska", title = "Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 107-114, }
Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia : od psychografii do analizy poststrukturalistycznej
Michał Cebula
s. 117-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Cebula, Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia : od psychografii do analizy poststrukturalistycznej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 117-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585046, author = "Michał Cebula", title = "Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia : od psychografii do analizy poststrukturalistycznej", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 117-124, }
Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta
Agnieszka Kacprzak
s. 125-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Kacprzak, Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 125-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585047, author = "Agnieszka Kacprzak", title = "Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 125-133, }
Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych : wybrane aspekty
Agata Niemczyk
s. 135-146
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Niemczyk, Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 135-146
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585048, author = "Agata Niemczyk", title = "Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych : wybrane aspekty", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 135-146, }
Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
Beata Nowotarska-Romaniak
Anna Romaniak
s. 147-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Nowotarska-Romaniak, Anna Romaniak, Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 147-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585049, author = "Beata Nowotarska-Romaniak, Anna Romaniak", title = "Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 147-156, }
Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych
Wanda Patrzałek
s. 157-166
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Patrzałek, Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 157-166
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585050, author = "Wanda Patrzałek", title = "Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 157-166, }
Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta
Natalia Chomaniuk
Piotr Przybyłowski
Kinga Urbańska
s. 167-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska, Natalia Chomaniuk, Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 167-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585051, author = "Piotr Przybyłowski, Kinga Urbańska, Natalia Chomaniuk", title = "Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 167-175, }
Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków : (w świetle wyników badań)
Renata Seweryn
s. 177-187
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków : (w świetle wyników badań), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 177-187
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585052, author = "Renata Seweryn", title = "Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków : (w świetle wyników badań)", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 177-187, }
Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych
Katarzyna Szalonka
Lucyna Witek
s. 189-196
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek, Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 189-196
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585053, author = "Katarzyna Szalonka, Lucyna Witek", title = "Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 189-196, }
Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV
Grzegorz Szymański
s. 197-206
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 197-206
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585055, author = "Grzegorz Szymański", title = "Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 197-206, }
Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi
Paweł Bryła
s. 209-221
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Bryła, Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 209-221
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585056, author = "Paweł Bryła", title = "Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności : studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 209-221, }
Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa
Józef Perenc
s. 223-233
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 223-233
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585057, author = "Józef Perenc", title = "Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 223-233, }
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu
Magdalena Murzyn
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 235-244
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Magdalena Murzyn, Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 235-244
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585058, author = "Mirosława Pluta-Olearnik, Magdalena Murzyn", title = "Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 235-244, }
Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich
Grażyna Rosa
s. 245-255
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 245-255
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585059, author = "Grażyna Rosa", title = "Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 245-255, }
Rola marketingu w budowie start-upu
Stanisław Skowron
Radosław Skrzetuski
s. 257-266
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Skowron, Radosław Skrzetuski, Rola marketingu w budowie start-upu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 257-266
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585060, author = "Stanisław Skowron, Radosław Skrzetuski", title = "Rola marketingu w budowie start-upu", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 257-266, }
Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie
Paweł Waniowski
s. 267-278
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Waniowski, Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 267-278
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585061, author = "Paweł Waniowski", title = "Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 267-278, }
Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe
Dorota Bednarska-Olejniczak
s. 281-288
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Bednarska-Olejniczak, Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 281-288
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585062, author = "Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Innowacje w bankowości komercyjnej : ujęcie marketingowe", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 281-288, }
Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych
Piotr Blicharz
s. 289-298
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Blicharz, Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 289-298
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585063, author = "Piotr Blicharz", title = "Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 289-298, }
"Design management" jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów
Katarzyna Caban-Piaskowska
s. 299-307
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Caban-Piaskowska, "Design management" jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 299-307
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585064, author = "Katarzyna Caban-Piaskowska", title = ""Design management" jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 299-307, }
Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach
Małgorzata Dolińska
s. 309-316
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Dolińska, Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 309-316
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585065, author = "Małgorzata Dolińska", title = "Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 309-316, }
Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
s. 317-326
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 317-326
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585066, author = "Małgorzata Karpińska-Krakowiak", title = "Shadow brands : exploring phenomenon of meaningless brands", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 317-326, }
Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług
Urszula Kłosiewicz-Górecka
s. 327-337
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 327-337
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585067, author = "Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 327-337, }
Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów
Jarosław A. Kowalski
s. 339-350
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław A. Kowalski, Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 339-350
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585068, author = "Jarosław A. Kowalski", title = "Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 339-350, }
Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci
Dominika Kuberska
Karolina Suchta
s. 351-360
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Kuberska, Karolina Suchta, Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 351-360
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585069, author = "Dominika Kuberska, Karolina Suchta", title = "Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 351-360, }
Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych
Joanna Newerli-Guz
s. 361-369
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Newerli-Guz, Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 361-369
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585070, author = "Joanna Newerli-Guz", title = "Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 361-369, }
Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów
Aleksandra Cieślik
Łukasz Skowron
s. 371-379
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Skowron, Aleksandra Cieślik, Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 371-379
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585071, author = "Łukasz Skowron, Aleksandra Cieślik", title = "Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 371-379, }
Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne
E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska
Krystyna Iwińska-Knop
s. 383-392
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 383-392
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585073, author = "E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia : podejście konceptualne", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 383-392, }
Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników
Piotr Cyrek
s. 393-405
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Cyrek, Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 393-405
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585074, author = "Piotr Cyrek", title = "Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 393-405, }
Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X
Maria Grzybek
Marta Kawa
s. 407-416
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Grzybek, Marta Kawa, Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 407-416
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585075, author = "Maria Grzybek, Marta Kawa", title = "Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 407-416, }
Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych
Marcin Haberla
Aleksandra Kuźmińska-Haberla
s. 417-425
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 417-425
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585076, author = "Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 417-425, }
Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo
Magdalena Maciaszczyk
s. 427-436
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Maciaszczyk, Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 427-436
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585108, author = "Magdalena Maciaszczyk", title = "Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 427-436, }
Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji
Agnieszka Rybowska
s. 437-446
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 3 (44), s. 437-446
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585109, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji", year = 2016, volume = , number = 3 (44), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 437-446, }