Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
ISSN
2450-775X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 39
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
2017, Numer 2 (48)
Dostępne tomy
2016, Numer 1 (42)
2016, Numer 2 (43)
2016, Numer 3 (44)
2016, Numer 4 (45)
2016, Numer 5 (46)
2017, Numer 1 (47)
2017, Numer 2 (48)
2017, Numer 3 (49)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, , Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48),
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584561, author = "", title = "", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = , }
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584376, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 7, }
Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland
Paweł Bryła
s. 11-20
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Bryła, Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 11-20
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584557, author = "Paweł Bryła", title = "Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 11-20, }
Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych
Rafał Czyżycki
s. 21-30
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Czyżycki, Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 21-30
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584558, author = "Rafał Czyżycki", title = "Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 21-30, }
Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy
Przemysław Dmowski
Kinga Ossowska
Maria Śmiechowska
s. 31-41
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Kinga Ossowska, Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 31-41
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584560, author = "Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Kinga Ossowska", title = "Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 31-41, }
Młodzież wobec wyzwań współczesności
Alina Oczachowska
s. 43-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Oczachowska, Młodzież wobec wyzwań współczesności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 43-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584872, author = "Alina Oczachowska", title = "Młodzież wobec wyzwań współczesności", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 43-51, }
Making purchase decisions on ice cream market
Agnieszka Palka
s. 53-62
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Palka, Making purchase decisions on ice cream market, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 53-62
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584873, author = "Agnieszka Palka", title = "Making purchase decisions on ice cream market", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 53-62, }
Determinanty stylu życia młodych konsumentów
Wanda Patrzałek
s. 63-71
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Patrzałek, Determinanty stylu życia młodych konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 63-71
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584874, author = "Wanda Patrzałek", title = "Determinanty stylu życia młodych konsumentów", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 63-71, }
Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce
Piotr Przybyłowski
Anita Wilczewska
s. 73-83
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska, Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 73-83
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584875, author = "Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska", title = "Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 73-83, }
Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej
Joanna Bartkowicz
Millena Ruszkowska
s. 85-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Millena Ruszkowska, Joanna Bartkowicz, Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 85-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584876, author = "Millena Ruszkowska, Joanna Bartkowicz", title = "Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 85-94, }
Zachowania konsumentów na rynku second hand
Agnieszka Rybowska
s. 95-104
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Zachowania konsumentów na rynku second hand, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 95-104
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584877, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku second hand", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 95-104, }
Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków
Renata Seweryn
s. 105-116
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 105-116
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584878, author = "Renata Seweryn", title = "Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 105-116, }
Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich
Natalia Żak
s. 117-130
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Natalia Żak, Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 117-130
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584879, author = "Natalia Żak", title = "Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 117-130, }
Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów
Ewa Jerzyk
s. 133-140
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Jerzyk, Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 133-140
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584880, author = "Ewa Jerzyk", title = "Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 133-140, }
Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw
Magdalena Kalińska-Kula
s. 141-153
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kalińska-Kula, Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 141-153
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584881, author = "Magdalena Kalińska-Kula", title = "Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 141-153, }
Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych
sylwester Białowąs
Renata Nestorowicz
s. 155-166
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Nestorowicz, sylwester Białowąs, Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 155-166
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584882, author = "Renata Nestorowicz, sylwester Białowąs", title = "Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 155-166, }
Analiza rynku przypraw w Polsce
Joanna Newerli-Guz
s. 167-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Newerli-Guz, Analiza rynku przypraw w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 167-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584883, author = "Joanna Newerli-Guz", title = "Analiza rynku przypraw w Polsce", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 167-175, }
Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych
Józef Perenc
s. 177-188
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 177-188
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584884, author = "Józef Perenc", title = "Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 177-188, }
Food dangerous for the consumer in INFOSAN events
Marcin Pigłowski
s. 189-196
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Pigłowski, Food dangerous for the consumer in INFOSAN events, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 189-196
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584885, author = "Marcin Pigłowski", title = "Food dangerous for the consumer in INFOSAN events", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 189-196, }
Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego
Adam Sagan
s. 197-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 197-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584886, author = "Adam Sagan", title = "Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 197-204, }
Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego
Katarzyna Caban-Piaskowska
Anna Miarka
s. 207-214
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 207-214
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584995, author = "Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka", title = "Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 207-214, }
Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami
Urszula Chrąchol-Barczyk
s. 215-223
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol-Barczyk, Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 215-223
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584996, author = "Urszula Chrąchol-Barczyk", title = "Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 215-223, }
Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce
Dariusz Oczachowski
s. 225-232
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Oczachowski, Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 225-232
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584997, author = "Dariusz Oczachowski", title = "Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 225-232, }
Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?
Anetta Pukas
s. 233-242
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Pukas, Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 233-242
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584998, author = "Anetta Pukas", title = "Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 233-242, }
Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne
Monika Sak-Skowron
Łukasz Skowron
s. 243-253
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Sak-Skowron, Łukasz Skowron, Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 243-253
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584999, author = "Monika Sak-Skowron, Łukasz Skowron", title = "Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 243-253, }
Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie
Paweł Waniowski
s. 255-264
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Waniowski, Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 255-264
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585000, author = "Paweł Waniowski", title = "Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 255-264, }
How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity
Monika Zajkowska
s. 265-274
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Zajkowska, How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 265-274
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585001, author = "Monika Zajkowska", title = "How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 265-274, }
Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością
Piotr Cyrek
s. 277-287
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Cyrek, Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 277-287
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585002, author = "Piotr Cyrek", title = "Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 277-287, }
Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta
Marcin Gąsior
s. 289-300
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gąsior, Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 289-300
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585003, author = "Marcin Gąsior", title = "Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 289-300, }
Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych
Tomasz Czuba
Aneta Oniszczuk-Jastrząbek
s. 301-310
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Czuba, Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 301-310
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585004, author = "Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Czuba", title = "Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 301-310, }
Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności
Agata Szkiel
s. 311-321
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Szkiel, Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 311-321
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585005, author = "Agata Szkiel", title = "Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 311-321, }
Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym
Joanna Wierzowiecka
s. 323-332
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wierzowiecka, Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 323-332
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585006, author = "Joanna Wierzowiecka", title = "Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 323-332, }
Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów
Joanna Dyczkowska
s. 335-345
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dyczkowska, Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 335-345
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585007, author = "Joanna Dyczkowska", title = "Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 335-345, }
Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta
Barbara Iwankiewicz-Rak
Agnieszka Rak
s. 347-355
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 347-355
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585008, author = "Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 347-355, }
Strategie marek na rynku napojów energetycznych
Jarosław A. Kowalski
s. 357-371
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław A. Kowalski, Strategie marek na rynku napojów energetycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 357-371
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585009, author = "Jarosław A. Kowalski", title = "Strategie marek na rynku napojów energetycznych", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 357-371, }
Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju
Robert Maik
s. 373-385
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Maik, Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 373-385
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585010, author = "Robert Maik", title = "Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 373-385, }
Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń
Beata Nowotarska-Romaniak
s. 387-395
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Nowotarska-Romaniak, Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 387-395
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585011, author = "Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 387-395, }
Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 397-405
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 397-405
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585012, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 397-405, }
Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce
Lucyna Daleka
Paweł de Pourbaix
s. 407-425
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł de Pourbaix, Lucyna Daleka, Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 2 (48), s. 407-425
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585013, author = "Paweł de Pourbaix, Lucyna Daleka", title = "Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce", year = 2017, volume = , number = 2 (48), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 407-425, }