Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
ISSN
2450-775X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 20
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
2016, Numer 5 (46)
Dostępne tomy
2016, Numer 1 (42)
2016, Numer 2 (43)
2016, Numer 3 (44)
2016, Numer 4 (45)
2016, Numer 5 (46)
2017, Numer 1 (47)
2017, Numer 2 (48)
2017, Numer 3 (49)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Introduction
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Introduction, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585148, author = "", title = "Introduction", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 5, }
Use of strategic marketing management tools in contemporary enterprises
Paweł Cegliński
s. 9-16
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Cegliński, Use of strategic marketing management tools in contemporary enterprises, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 9-16
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585149, author = "Paweł Cegliński", title = "Use of strategic marketing management tools in contemporary enterprises", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 9-16, }
Text and images in promotional materials - what type of information is important for customers?
Aneta Disterheft
s. 17-23
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Disterheft, Text and images in promotional materials - what type of information is important for customers?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 17-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585150, author = "Aneta Disterheft", title = "Text and images in promotional materials - what type of information is important for customers?", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 17-23, }
Responsible sponsorship as an element of building positive relationship with the environment
Marta Grabowska
s. 25-31
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Grabowska, Responsible sponsorship as an element of building positive relationship with the environment, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 25-31
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585151, author = "Marta Grabowska", title = "Responsible sponsorship as an element of building positive relationship with the environment", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 25-31, }
Relationships matter : towards understanding university-industry links
Małgorzata Grzegorczyk
s. 33-40
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Grzegorczyk, Relationships matter : towards understanding university-industry links, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 33-40
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585152, author = "Małgorzata Grzegorczyk", title = "Relationships matter : towards understanding university-industry links", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 33-40, }
Social media as a relationship marketing tool of modern university
Hanna Hall
Kamila Peszko
s. 41-56
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Hall, Kamila Peszko, Social media as a relationship marketing tool of modern university, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 41-56
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585153, author = "Hanna Hall, Kamila Peszko", title = "Social media as a relationship marketing tool of modern university", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 41-56, }
Logistics customer service on the example of courier companies
Urszula Chrąchol-Barczyk
Agnieszka Matuszczak
s. 57-65
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk, Logistics customer service on the example of courier companies, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 57-65
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585154, author = "Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk", title = "Logistics customer service on the example of courier companies", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 57-65, }
The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision-making process of households
Marta Musiał
Monika Pettersen-Sobczyk
s. 67-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Musiał, Monika Pettersen-Sobczyk, The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision-making process of households, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 67-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585155, author = "Marta Musiał, Monika Pettersen-Sobczyk", title = "The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision-making process of households", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 67-75, }
Trust in effective relationship management on the procurement market
Iwona Ksiądzyna
Arkadiusz Stajszczak
Bożena Wujec
s. 77-85
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Arkadiusz Stajszczak, Bożena Wujec, Iwona Ksiądzyna, Trust in effective relationship management on the procurement market, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 77-85
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585156, author = "Arkadiusz Stajszczak, Bożena Wujec, Iwona Ksiądzyna", title = "Trust in effective relationship management on the procurement market", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 77-85, }
Customer knowledge valuation model based on customer lifecycle
Przemysław Tomczyk
s. 87-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław Tomczyk, Customer knowledge valuation model based on customer lifecycle, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 87-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585157, author = "Przemysław Tomczyk", title = "Customer knowledge valuation model based on customer lifecycle", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 87-94, }
E-services : concept, specificity, and marketing elements to create their value
Paweł Brzustewicz
Iwona Escher
s. 97-108
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Brzustewicz, Iwona Escher, E-services : concept, specificity, and marketing elements to create their value, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 97-108
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585159, author = "Paweł Brzustewicz, Iwona Escher", title = "E-services : concept, specificity, and marketing elements to create their value", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 97-108, }
Advertising in digital games targeted to children
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
s. 109-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Advertising in digital games targeted to children, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 109-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585158, author = "Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Advertising in digital games targeted to children", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 109-117, }
Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications
Aleksandra Burgiel
Izabela Sowa
s. 119-128
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa, Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 119-128
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585160, author = "Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa", title = "Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 119-128, }
Online website in brand creation of online store
Aleksandra Całka
Katarzyna Pałys
s. 129-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Całka, Katarzyna Pałys, Online website in brand creation of online store, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 129-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585161, author = "Aleksandra Całka, Katarzyna Pałys", title = "Online website in brand creation of online store", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 129-134, }
Multi-channel opportunity management : an exploratory research on the example of tourist industry
Bartosz Deszczyński
s. 135-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bartosz Deszczyński, Multi-channel opportunity management : an exploratory research on the example of tourist industry, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 135-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585162, author = "Bartosz Deszczyński", title = "Multi-channel opportunity management : an exploratory research on the example of tourist industry", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 135-142, }
Marketing communication instruments used by the retail chain on the Internet
Urszula Garczarek-Bąk
s. 143-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Garczarek-Bąk, Marketing communication instruments used by the retail chain on the Internet, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 143-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585163, author = "Urszula Garczarek-Bąk", title = "Marketing communication instruments used by the retail chain on the Internet", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 143-154, }
Country-of-origin effect in professional services : literature review
Marek Gnusowski
s. 155-163
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Gnusowski, Country-of-origin effect in professional services : literature review, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 155-163
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585164, author = "Marek Gnusowski", title = "Country-of-origin effect in professional services : literature review", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 155-163, }
The meaning of smartphones for marketing communication
Leszek Gracz
s. 165-172
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Gracz, The meaning of smartphones for marketing communication, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 165-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585165, author = "Leszek Gracz", title = "The meaning of smartphones for marketing communication", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 165-172, }
Use of social media by public transport operators
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 173-181
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, Use of social media by public transport operators, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 173-181
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585166, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Use of social media by public transport operators", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 173-181, }
Non-technological innovation creation process in the creative sector
Monika Spychalska-Wojtkiewicz
s. 183-190
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Non-technological innovation creation process in the creative sector, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 5 (46), s. 183-190
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{585167, author = "Monika Spychalska-Wojtkiewicz", title = "Non-technological innovation creation process in the creative sector", year = 2016, volume = , number = 5 (46), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 183-190, }