Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
ISSN
2450-775X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 36
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
2017, Numer 1 (47)
Dostępne tomy
2016, Numer 1 (42)
2016, Numer 2 (43)
2016, Numer 3 (44)
2016, Numer 4 (45)
2016, Numer 5 (46)
2017, Numer 1 (47)
2017, Numer 2 (48)
2017, Numer 3 (49)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584049, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 7, }
External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image
Magdalena Daszkiewicz
s. 11-20
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Daszkiewicz, External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 11-20
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584050, author = "Magdalena Daszkiewicz", title = "External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 11-20, }
Proinnowacyjna gospodarka regionalna w Polsce
Rafał Klóska
s. 21-28
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Klóska, Proinnowacyjna gospodarka regionalna w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 21-28
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584048, author = "Rafał Klóska", title = "Proinnowacyjna gospodarka regionalna w Polsce", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 21-28, }
"One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin
Karolina Łopacińska
s. 29-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Łopacińska, "One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 29-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584051, author = "Karolina Łopacińska", title = ""One Belt One Road" jako wyraz globalnej ekspansji Chin", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 29-38, }
Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie
Beata Paliś
s. 39-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Paliś, Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 39-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584052, author = "Beata Paliś", title = "Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 39-49, }
Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises
Monika Spychalska-Wojtkiewicz
s. 51-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 51-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584053, author = "Monika Spychalska-Wojtkiewicz", title = "Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 51-58, }
Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryń
Daniel Szostak
s. 59-71
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryń, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 59-71
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584054, author = "Daniel Szostak", title = "Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryń", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 59-71, }
Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności
Marzena Wanagos
s. 73-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 73-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584055, author = "Marzena Wanagos", title = "Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 73-80, }
Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami
Bogusław Bembenek
s. 83-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Bembenek, Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 83-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584056, author = "Bogusław Bembenek", title = "Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 83-103, }
The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland
Patrycja Brańka
Sebastian Brańka
s. 105-113
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Patrycja Brańka, Sebastian Brańka, The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 105-113
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584057, author = "Patrycja Brańka, Sebastian Brańka", title = "The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 105-113, }
Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów
Marcin Haberla
s. 115-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Haberla, Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 115-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584058, author = "Marcin Haberla", title = "Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 115-122, }
Sądy wojskowe - uwarunkowania komunikacji z otoczeniem
Paweł Kocoń
s. 123-130
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Kocoń, Sądy wojskowe - uwarunkowania komunikacji z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 123-130
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584059, author = "Paweł Kocoń", title = "Sądy wojskowe - uwarunkowania komunikacji z otoczeniem", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 123-130, }
Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 131-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 131-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584060, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 131-142, }
Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa
Anna Niedzielska
s. 143-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Niedzielska, Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 143-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584061, author = "Anna Niedzielska", title = "Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 143-152, }
Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych
Robert Nowacki
s. 153-162
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Nowacki, Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 153-162
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584062, author = "Robert Nowacki", title = "Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 153-162, }
Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?
Joanna Wardzała
s. 163-170
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wardzała, Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 163-170
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584063, author = "Joanna Wardzała", title = "Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu - innowacja czy konieczność?", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 163-170, }
Dimensions of brand commitment : case of higher education
Katarzyna Dziewanowska
s. 173-181
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Dziewanowska, Dimensions of brand commitment : case of higher education, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 173-181
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584066, author = "Katarzyna Dziewanowska", title = "Dimensions of brand commitment : case of higher education", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 173-181, }
Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie
Jacek Dziwulski
s. 183-195
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Dziwulski, Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 183-195
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584065, author = "Jacek Dziwulski", title = "Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 183-195, }
Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects
Monika Hajdas
s. 197-207
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Hajdas, Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 197-207
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584067, author = "Monika Hajdas", title = "Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 197-207, }
Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples
Gunta Grīnberga-Zālīte
Joanna Hernik
s. 209-219
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Hernik, Gunta Grīnberga-Zālīte, Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 209-219
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584101, author = "Joanna Hernik, Gunta Grīnberga-Zālīte", title = "Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 209-219, }
Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca
Agnieszka Niezgoda
s. 221-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Niezgoda, Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 221-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584103, author = "Agnieszka Niezgoda", title = "Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 221-228, }
Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej
Anna Rogala
s. 229-239
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Rogala, Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 229-239
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584104, author = "Anna Rogala", title = "Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów : implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 229-239, }
Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki
Monika Skorek
s. 241-250
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Skorek, Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 241-250
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584105, author = "Monika Skorek", title = "Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 241-250, }
Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu
Iwona Czerska
s. 253-260
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Czerska, Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 253-260
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584363, author = "Iwona Czerska", title = "Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 253-260, }
Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe
Beata Gotwald-Feja
s. 261-271
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Gotwald-Feja, Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 261-271
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584364, author = "Beata Gotwald-Feja", title = "Komunikacja marketingowa w realiach "omnichannel" : ujęcie modelowe", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 261-271, }
Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach
Aleksandra Kuźmińska-Haberla
s. 273-280
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 273-280
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584365, author = "Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 273-280, }
Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych
Joanna Nogieć
s. 281-290
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Nogieć, Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 281-290
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584366, author = "Joanna Nogieć", title = "Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 281-290, }
"Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Joanna Pikuła-Małachowska
s. 291-299
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Pikuła-Małachowska, "Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 291-299
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584367, author = "Joanna Pikuła-Małachowska", title = ""Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 291-299, }
Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty
Honorata Howaniec
Beata Tarczydło
s. 301-310
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Honorata Howaniec, Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 301-310
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584368, author = "Beata Tarczydło, Honorata Howaniec", title = "Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 301-310, }
"Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta
Joanna Wyrwisz
s. 311-319
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, "Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 311-319
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584369, author = "Joanna Wyrwisz", title = ""Advertainment" w komunikacji marketingowej marki miasta", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 311-319, }
Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych
Piotr Zawadzki
s. 321-330
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zawadzki, Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 321-330
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584370, author = "Piotr Zawadzki", title = "Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 321-330, }
Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań
Mateusz Grzesiak
s. 333-341
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mateusz Grzesiak, Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 333-341
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584371, author = "Mateusz Grzesiak", title = "Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej : wyniki badań", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 333-341, }
Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 343-352
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 343-352
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584372, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 343-352, }
The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice
Marlena Kotlarek
Magdalena Syrkiewicz-Świtała
s. 353-361
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Marlena Kotlarek, The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 353-361
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584373, author = "Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Marlena Kotlarek", title = "The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 353-361, }
Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych
Anna Szwajlik
Kamila Słupińska
s. 363-372
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Szwajlik, Kamila Słupińska, Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 363-372
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584374, author = "Anna Szwajlik, Kamila Słupińska", title = "Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 363-372, }
Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z
Barbara Mróz-Gorgoń
Grzegorz Szymański
s. 373-382
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017, , 1 (47), s. 373-382
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{584375, author = "Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z", year = 2017, volume = , number = 1 (47), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 373-382, }