Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
ISSN
2450-775X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 24
Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)
2016, Numer 1 (42)
Dostępne tomy
2016, Numer 1 (42)
2016, Numer 2 (43)
2016, Numer 3 (44)
2016, Numer 4 (45)
2016, Numer 5 (46)
2017, Numer 1 (47)
2017, Numer 2 (48)
2017, Numer 3 (49)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Izabela Ostrowska
Grażyna Rosa
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497363, author = "Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska", title = "Wstęp", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 5, }
Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : osiągnięcia naukowe i kierunki badań
Grażyna Rosa
s. 9-14
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : osiągnięcia naukowe i kierunki badań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 9-14
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497364, author = "Grażyna Rosa", title = "Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : osiągnięcia naukowe i kierunki badań", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 9-14, }
Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wykaz ważniejszych publikacji
s. 15-33
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wykaz ważniejszych publikacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 15-33
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497365, author = "", title = "Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wykaz ważniejszych publikacji", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 15-33, }
Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wypromowani doktorzy
s. 35-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wypromowani doktorzy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 35-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497366, author = "", title = "Życie i dokonania prof. zw. dr. hab. Józefa Perenca : wypromowani doktorzy", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 35-36, }
Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości?
Juliusz Engelhardt
s. 39-54
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Juliusz Engelhardt, Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 39-54
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497367, author = "Juliusz Engelhardt", title = "Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości?", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 39-54, }
Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006–2015
Jolanta Kondratowicz-Pozorska
s. 55-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006–2015, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 55-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497368, author = "Jolanta Kondratowicz-Pozorska", title = "Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006–2015", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 55-64, }
Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich
Marta Mańkowska
s. 65-78
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Mańkowska, Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 65-78
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497369, author = "Marta Mańkowska", title = "Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 65-78, }
Odpady motoryzacyjne : zagrożenie, odzysk i recykling
Eugeniusz Mazur
s. 79-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Eugeniusz Mazur, Odpady motoryzacyjne : zagrożenie, odzysk i recykling, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 79-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497370, author = "Eugeniusz Mazur", title = "Odpady motoryzacyjne : zagrożenie, odzysk i recykling", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 79-87, }
Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919–1939
Andrzej Mielcarek
s. 89-100
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Mielcarek, Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919–1939, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 89-100
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497371, author = "Andrzej Mielcarek", title = "Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919–1939", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 89-100, }
Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnej
Leszek Mindur
s. 101-110
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Mindur, Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 101-110
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497372, author = "Leszek Mindur", title = "Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnej", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 101-110, }
Przesłanki tworzenia europejskiej polityki logistycznej
Maciej Mindur
s. 111-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Mindur, Przesłanki tworzenia europejskiej polityki logistycznej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 111-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497373, author = "Maciej Mindur", title = "Przesłanki tworzenia europejskiej polityki logistycznej", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 111-125, }
Analiza rynku Business Process Outsourcing w logistyce
Anita Mutwil
s. 127-138
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anita Mutwil, Analiza rynku Business Process Outsourcing w logistyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 127-138
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497374, author = "Anita Mutwil", title = "Analiza rynku Business Process Outsourcing w logistyce", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 127-138, }
Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce
Janusz Olearnik
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 139-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 139-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497375, author = "Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 139-148, }
Asymetria informacji na rynku turystycznym
Aleksander Panasiuk
s. 149-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksander Panasiuk, Asymetria informacji na rynku turystycznym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 149-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497376, author = "Aleksander Panasiuk", title = "Asymetria informacji na rynku turystycznym", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 149-158, }
Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich : na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin
Michał Pluciński
s. 159-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Pluciński, Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich : na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 159-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497377, author = "Michał Pluciński", title = "Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich : na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 159-172, }
Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunki
Grażyna Rosa
s. 173-187
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 173-187
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497378, author = "Grażyna Rosa", title = "Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunki", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 173-187, }
Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznych
Daniel Szostak
s. 189-199
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 189-199
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497379, author = "Daniel Szostak", title = "Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznych", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 189-199, }
Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób
Krzysztof Wesołowski
s. 201-215
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Wesołowski, Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 201-215
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497380, author = "Krzysztof Wesołowski", title = "Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 201-215, }
Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009–2014
Piotr Nowaczyk
Jolanta Zieziula
s. 217-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Zieziula, Piotr Nowaczyk, Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009–2014, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 217-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497381, author = "Jolanta Zieziula, Piotr Nowaczyk", title = "Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009–2014", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 217-228, }
Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie
Barbara Iwankiewicz-Rak
Agnieszka Rak
s. 231-241
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 231-241
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497382, author = "Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 231-241, }
Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych
Wiesław M. Maziarz
s. 243-251
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław M. Maziarz, Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 243-251
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497383, author = "Wiesław M. Maziarz", title = "Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 243-251, }
Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki
Anna Rogozińska
s. 253-266
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Rogozińska, Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 253-266
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497384, author = "Anna Rogozińska", title = "Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 253-266, }
Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług
Kazimierz Rogoziński
s. 267-282
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kazimierz Rogoziński, Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 267-282
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497385, author = "Kazimierz Rogoziński", title = "Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 267-282, }
Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim
Monika Wojtkiewicz
s. 283-296
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Wojtkiewicz, Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016, , 1 (42), s. 283-296
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497386, author = "Monika Wojtkiewicz", title = "Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim", year = 2016, volume = , number = 1 (42), journal = Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), pages = s. 283-296, }