Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 12
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2014, Tom 10, Numer 2(25)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences
Leah O’Toole
s. 7-20
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leah O’Toole, Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 7-20
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520075, author = "Leah O’Toole", title = "Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 7-20, }
W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refleksji nauczyciela akademickiego : pedagoga praktyk
Małgorzata Wójcik
s. 21-44
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refleksji nauczyciela akademickiego : pedagoga praktyk, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 21-44
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520076, author = "Małgorzata Wójcik", title = "W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refleksji nauczyciela akademickiego : pedagoga praktyk", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 21-44, }
Kategoria rodziny w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa : ujęcie diachroniczne
Maria Kielar-Turska
Katarzyna Stawiarska
s. 45-59
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Kategoria rodziny w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa : ujęcie diachroniczne, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 45-59
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520077, author = "Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska", title = "Kategoria rodziny w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa : ujęcie diachroniczne", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 45-59, }
An integration of art education into preschool instruction
Hanna Stadlerowa
s. 60-72
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Stadlerowa, An integration of art education into preschool instruction, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 60-72
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520078, author = "Hanna Stadlerowa", title = "An integration of art education into preschool instruction", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 60-72, }
Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standards
Agnieszka Nowak-Łojewska
Anne Ryan
s. 73-85
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska, Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standards, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 73-85
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520079, author = "Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska", title = "Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standards", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 73-85, }
Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu
Aleksandra Maj
s. 86-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 86-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520080, author = "Aleksandra Maj", title = "Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 86-98, }
The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers
Zdzisław Aleksander
s. 101-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 101-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520081, author = "Zdzisław Aleksander", title = "The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 101-106, }
Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society : Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r.
Barbara Bilewicz-Kuźnia
s. 109-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society : Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 109-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520082, author = "Barbara Bilewicz-Kuźnia", title = "Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society : Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r.", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 109-117, }
Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego : Warszawa, 3 kwietnia 2014 r.
Halina Rotkiewicz
s. 118-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego : Warszawa, 3 kwietnia 2014 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 118-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520083, author = "Halina Rotkiewicz", title = "Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego : Warszawa, 3 kwietnia 2014 r.", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 118-119, }
Autorzy
s. 120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520084, author = "", title = "Autorzy/Authors", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 120, }
Informacje dla Autorów
s. 121-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 121-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520085, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 121-122, }
Information for Authors
s. 123-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 2(25), s. 123-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520086, author = "", title = "Information for Authors", year = 2014, volume = 10, number = 2(25), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 123-124, }