Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 13
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych
Anita Gulczyńska
Monika Wiśniewska-Kin
s. 7-20
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin, Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 7-20
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553477, author = "Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 7-20, }
Sharing talk, sharing cognition: philosophy with children as the basis for productive classroom interaction
Laura Kerslake
Sarah Rimmington
s. 21-32
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Laura Kerslake, Sarah Rimmington, Sharing talk, sharing cognition: philosophy with children as the basis for productive classroom interaction, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 21-32
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553480, author = "Laura Kerslake, Sarah Rimmington", title = "Sharing talk, sharing cognition: philosophy with children as the basis for productive classroom interaction", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 21-32, }
Personal experiencing of spoken English by Poles
Michał Daszkiewicz
s. 33-41
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Daszkiewicz, Personal experiencing of spoken English by Poles, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 33-41
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553481, author = "Michał Daszkiewicz", title = "Personal experiencing of spoken English by Poles", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 33-41, }
W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiego
Monika Kusiak-Pisowacka
s. 42-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Kusiak-Pisowacka, W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 42-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553484, author = "Monika Kusiak-Pisowacka", title = "W kierunku dwujęzyczności w edukacji wczesnoszkolnej – problemy nauczania czytania w języku obcym na przykładzie języka angielskiego", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 42-53, }
Dziecięce konstrukcje świata w rozmowach z dorosłymi
Agnieszka Nowak-Łojewska
s. 54-63
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Nowak-Łojewska, Dziecięce konstrukcje świata w rozmowach z dorosłymi, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 54-63
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553486, author = "Agnieszka Nowak-Łojewska", title = "Dziecięce konstrukcje świata w rozmowach z dorosłymi", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 54-63, }
Komizm w poezji dla dzieci: jego rola i wartość edukacyjna
Kinga Kuszak
s. 65-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kinga Kuszak, Komizm w poezji dla dzieci: jego rola i wartość edukacyjna, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 65-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553489, author = "Kinga Kuszak", title = "Komizm w poezji dla dzieci: jego rola i wartość edukacyjna", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 65-74, }
The development of a Polish pre-literacy manual based on action research evidence
Bogna Ferensztajn
Bożena Franków-Czerwonko
Edward Gillian
Urszula Paradowska
s. 75-86
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edward Gillian, Bogna Ferensztajn, Bożena Franków-Czerwonko, Urszula Paradowska, The development of a Polish pre-literacy manual based on action research evidence, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 75-86
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553491, author = "Edward Gillian, Bogna Ferensztajn, Bożena Franków-Czerwonko, Urszula Paradowska", title = "The development of a Polish pre-literacy manual based on action research evidence", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 75-86, }
How to choose the right English language textbook?
Elena Kováčiková
Eva Reid
s. 87-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Eva Reid, Elena Kováčiková, How to choose the right English language textbook?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 87-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553493, author = "Eva Reid, Elena Kováčiková", title = "How to choose the right English language textbook?", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 87-98, }
Pupils’ approach to teachers’ role as motivating factor in foreign language classes
Miglė Antanėlienė
Virginija Jūratė Pukevičiūtė
s. 101-111
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Virginija Jūratė Pukevičiūtė, Miglė Antanėlienė, Pupils’ approach to teachers’ role as motivating factor in foreign language classes, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 101-111
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553496, author = "Virginija Jūratė Pukevičiūtė, Miglė Antanėlienė", title = "Pupils’ approach to teachers’ role as motivating factor in foreign language classes", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 101-111, }
Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia: o przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia się
Aleksandra Maj
s. 112-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Maj, Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia: o przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia się, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 112-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553499, author = "Aleksandra Maj", title = "Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia: o przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia się", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 112-120, }
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn" Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r.
Michał Daszkiewicz
Anna Wasilewska
s. 123-127
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Wasilewska, Michał Daszkiewicz, Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn" Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 123-127
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553503, author = "Anna Wasilewska, Michał Daszkiewicz", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn" Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r.", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 123-127, }
Autorzy
s. 128
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 128
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553504, author = "", title = "Autorzy", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 128, }
Informacje dla Autorów
s. 129-132
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017, 13, 1(36), s. 129-132
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{553505, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2017, volume = 13, number = 1(36), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 129-132, }