-
Wstęps. 9 - 10CZYSTY TEKST
Arkadiusz Zukiewicz, Wstęp , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Zukiewicz", title = "Wstęp ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "9 - 10" }
-
Co nazwiemy pedagogiką? : pesymistyczny esejs. 11 - 24CZYSTY TEKST
Aleksander Nalaskowski, Co nazwiemy pedagogiką? : pesymistyczny esej , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Nalaskowski", title = "Co nazwiemy pedagogiką? : pesymistyczny esej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "11 - 24" }
-
Formacja (chrześcijańska) pedagogicznym wspomaganiem rozwoju osobys. 25 - 38CZYSTY TEKST
Zbigniew Marek, Formacja (chrześcijańska) pedagogicznym wspomaganiem rozwoju osoby , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 25 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Marek", title = "Formacja (chrześcijańska) pedagogicznym wspomaganiem rozwoju osoby ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "25 - 38" }
-
Pedeutologia XXI wieku jako pozytywna nauka społecznas. 39 - 53CZYSTY TEKST
Iwona Jazurkiewicz, Pedeutologia XXI wieku jako pozytywna nauka społeczna , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Jazurkiewicz", title = "Pedeutologia XXI wieku jako pozytywna nauka społeczna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "39 - 53" }
-
Badania nad nowymi technologiami informacyjno-komunikayjnymi w edukacji i komunikacji w Polsce : badacze, ośrodki, problemy badańs. 55 - 79CZYSTY TEKST
Mirosława Wawrzak-Chodaczek, Badania nad nowymi technologiami informacyjno-komunikayjnymi w edukacji i komunikacji w Polsce : badacze, ośrodki, problemy badań , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 55 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Wawrzak-Chodaczek", title = "Badania nad nowymi technologiami informacyjno-komunikayjnymi w edukacji i komunikacji w Polsce : badacze, ośrodki, problemy badań ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "55 - 79" }
-
Pedagogika rodziny : aktywna problematyka i nowe obszary badawczes. 81 - 98CZYSTY TEKST
Bożena Matyjas, Pedagogika rodziny : aktywna problematyka i nowe obszary badawcze , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 81 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Matyjas", title = "Pedagogika rodziny : aktywna problematyka i nowe obszary badawcze ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "81 - 98" }
-
Współczesna pedagogika pracy : obszary problemowes. 99 - 120CZYSTY TEKST
Zdzisław Wołk, Współczesna pedagogika pracy : obszary problemowe , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 99 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Wołk", title = "Współczesna pedagogika pracy : obszary problemowe ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "99 - 120" }
-
Od poradnictwa do poradoznawstwa : dorobek teoretyczny i obszary badawcze subdyscyplinys. 121 - 141CZYSTY TEKST
Aleksandra Aszkiełowicz, Andrzej Ładyżyński, Od poradnictwa do poradoznawstwa : dorobek teoretyczny i obszary badawcze subdyscypliny , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 121 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Aszkiełowicz, Andrzej Ładyżyński", title = "Od poradnictwa do poradoznawstwa : dorobek teoretyczny i obszary badawcze subdyscypliny ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "121 - 141" }
-
Geragogika jako subdyscyplina pedagogicznas. 143 - 167CZYSTY TEKST
Elżbieta Dubas, Geragogika jako subdyscyplina pedagogiczna , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 143 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Dubas", title = "Geragogika jako subdyscyplina pedagogiczna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "143 - 167" }
-
Refleksja andragogiczna - współczesna specyfika dyscyplinys. 169 - 188CZYSTY TEKST
Krzysztof Pierścieniak, Zofia Szarota, Refleksja andragogiczna - współczesna specyfika dyscypliny , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 169 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Pierścieniak, Zofia Szarota", title = "Refleksja andragogiczna - współczesna specyfika dyscypliny ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "169 - 188" }
-
Dorobek naukowy pedagogiki specjalnej w kontekście współczesnych wyzwań badawczychs. 189 - 224CZYSTY TEKST
Beata Cytowska, Dorobek naukowy pedagogiki specjalnej w kontekście współczesnych wyzwań badawczych , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 189 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Cytowska", title = "Dorobek naukowy pedagogiki specjalnej w kontekście współczesnych wyzwań badawczych ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "189 - 224" }
-
Wybrane kierunki rozwoju polskiej teorii i praktyki resocjalizacjis. 225 - 244CZYSTY TEKST
Irena Mudrecka, Wybrane kierunki rozwoju polskiej teorii i praktyki resocjalizacji, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 225 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Mudrecka", title = "Wybrane kierunki rozwoju polskiej teorii i praktyki resocjalizacji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "225 - 244" }
-
Samotność w izolacji penitencjarnej w pedagogice resocjalizacyjnejs. 245 - 262CZYSTY TEKST
Ewelina Franczyk, Justyna Kusztal, Samotność w izolacji penitencjarnej w pedagogice resocjalizacyjnej , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 245 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Franczyk, Justyna Kusztal", title = "Samotność w izolacji penitencjarnej w pedagogice resocjalizacyjnej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "245 - 262" }
-
Krytyka kapitalizmu jako droga do otwierania nowych obszarów emancypacji w oświacies. 263 - 297CZYSTY TEKST
Dominik Chojnowski, Krytyka kapitalizmu jako droga do otwierania nowych obszarów emancypacji w oświacie , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 263 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Chojnowski", title = "Krytyka kapitalizmu jako droga do otwierania nowych obszarów emancypacji w oświacie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "263 - 297" }
-
Entrepreneurship education in Finland and in an international context : Post-doc - study in the context of international entrepreneurship educations. 299 - 327CZYSTY TEKST
Erkki Nevanperä, Entrepreneurship education in Finland and in an international context : Post-doc - study in the context of international entrepreneurship education , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 299 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Erkki Nevanperä", title = "Entrepreneurship education in Finland and in an international context : Post-doc - study in the context of international entrepreneurship education ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "299 - 327" }
-
"Trudne pytania na temat globalnych zmian edukacyjnych, zasad, praktyk i przyszłość edukacji", Pasi Sahlberg, Jonathan Hasak, Vanessa Rodriguez, Columbia 2017 : [recenzja]s. 329 - 335CZYSTY TEKST
Jonathan Hasak, Vanessa Rodriguez, Pasi Sahlberg, Arleta Suwalska, "Trudne pytania na temat globalnych zmian edukacyjnych, zasad, praktyk i przyszłość edukacji", Pasi Sahlberg, Jonathan Hasak, Vanessa Rodriguez, Columbia 2017 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 329 - 335
BIBTEX@Article{ authors = " Jonathan Hasak, Vanessa Rodriguez, Pasi Sahlberg, Arleta Suwalska", title = ""Trudne pytania na temat globalnych zmian edukacyjnych, zasad, praktyk i przyszłość edukacji", Pasi Sahlberg, Jonathan Hasak, Vanessa Rodriguez, Columbia 2017 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "329 - 335" }
-
"Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów : autoetnografia pracy akademickiej i dydaktycznej w czasach zombie-kapitalizmu", Oskar Szwabowski, Wrocław 2019 : [recenzja]s. 337 - 341CZYSTY TEKST
Magdalena Pawlak, Oskar Szwabowski, "Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów : autoetnografia pracy akademickiej i dydaktycznej w czasach zombie-kapitalizmu", Oskar Szwabowski, Wrocław 2019 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 337 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Pawlak, Oskar Szwabowski", title = ""Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów : autoetnografia pracy akademickiej i dydaktycznej w czasach zombie-kapitalizmu", Oskar Szwabowski, Wrocław 2019 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "337 - 341" }
-
"Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów : autoetnografia pracy akademickiej i dydaktycznej w czasach zombie-kapitalizmu", Oskar Szwabowski, Wrocław 2019 : [recenzja]s. 343 - 346CZYSTY TEKST
Weronika Kisiel, Oskar Szwabowski, "Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów : autoetnografia pracy akademickiej i dydaktycznej w czasach zombie-kapitalizmu", Oskar Szwabowski, Wrocław 2019 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 343 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Weronika Kisiel, Oskar Szwabowski", title = ""Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów : autoetnografia pracy akademickiej i dydaktycznej w czasach zombie-kapitalizmu", Oskar Szwabowski, Wrocław 2019 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "343 - 346" }
-
Historia oświaty i wychowanias. 347 - 358CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Historia oświaty i wychowania , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 347 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Historia oświaty i wychowania ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "347 - 358" }