-
Relacje interpersonalne w badaniach społecznych : wybrane perspektywy poszukiwańs. 9 - 23CZYSTY TEKST
Elżbieta Czykwin, Relacje interpersonalne w badaniach społecznych : wybrane perspektywy poszukiwań, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 9 - 23
BIBTEX@Article{ authors = "Elżbieta Czykwin", title = "Relacje interpersonalne w badaniach społecznych : wybrane perspektywy poszukiwań", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "9 - 23" }
-
Digital technology in the context of social science teaching at secondary schoolss. 25 - 39CZYSTY TEKST
Alena Vališová, Digital technology in the context of social science teaching at secondary schools, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 25 - 39
BIBTEX@Article{ authors = "Alena Vališová", title = "Digital technology in the context of social science teaching at secondary schools", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "25 - 39" }
-
Kształtowanie akademickie w formie zdalnej - refleksja nad prakseologicznym wymiarem e-learnigus. 41 - 58CZYSTY TEKST
Gabriela Dobińska, Katarzyna Okólska, Kształtowanie akademickie w formie zdalnej - refleksja nad prakseologicznym wymiarem e-learnigu, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 41 - 58
BIBTEX@Article{ authors = "Gabriela Dobińska, Katarzyna Okólska", title = "Kształtowanie akademickie w formie zdalnej - refleksja nad prakseologicznym wymiarem e-learnigu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "41 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Damian Gałuszka, Społeczno-kulturowy potencjał gier cyfrowych : ujęcie syntetyczne, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 59 - 85
BIBTEX@Article{ authors = "Damian Gałuszka", title = "Społeczno-kulturowy potencjał gier cyfrowych : ujęcie syntetyczne", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "59 - 85" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Kupisiewicz, Sprostać wyzwaniom - uczeń z wadą słuchu w edukacji inkluzywnej, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 87 - 112
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Kupisiewicz", title = "Sprostać wyzwaniom - uczeń z wadą słuchu w edukacji inkluzywnej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "87 - 112" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Piejka, Edukacja obywatelska jako istotny obszar wychowania dla pokoju, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 113 - 129
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Piejka", title = "Edukacja obywatelska jako istotny obszar wychowania dla pokoju", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "113 - 129" }
-
CZYSTY TEKST
Joachim Paweł Glier, Pedagogika Montessori w ujęciu holistycznym, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 131 - 149
BIBTEX@Article{ authors = "Joachim Paweł Glier", title = "Pedagogika Montessori w ujęciu holistycznym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "131 - 149" }
-
Wprowadzenie do erystyki dla pedagogów - «logos» : poprawność materialna argumentus. 151 - 172CZYSTY TEKST
Agata Marciniak, Wprowadzenie do erystyki dla pedagogów - «logos» : poprawność materialna argumentu, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 151 - 172
BIBTEX@Article{ authors = "Agata Marciniak", title = "Wprowadzenie do erystyki dla pedagogów - «logos» : poprawność materialna argumentu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "151 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Piotrowski, Requiem dla gimnazjum : studium przypadku - egzamin gimnazjalny z 2012, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 173 - 191
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Piotrowski", title = "Requiem dla gimnazjum : studium przypadku - egzamin gimnazjalny z 2012", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "173 - 191" }
-
Nauczanie na odległość w czasie pandemii jako wyzwanie wobec egalitarnego statusu szkoły publicznejs. 193 - 210CZYSTY TEKST
Renata Ernst-Milerska, Nauczanie na odległość w czasie pandemii jako wyzwanie wobec egalitarnego statusu szkoły publicznej, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 193 - 210
BIBTEX@Article{ authors = "Renata Ernst-Milerska", title = "Nauczanie na odległość w czasie pandemii jako wyzwanie wobec egalitarnego statusu szkoły publicznej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "193 - 210" }
-
Praca emocjonalna nauczyciela : konceptualizacja pojęcia i perspektywy badawczes. 211 - 250CZYSTY TEKST
Renata Góralska, Praca emocjonalna nauczyciela : konceptualizacja pojęcia i perspektywy badawcze, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 211 - 250
BIBTEX@Article{ authors = "Renata Góralska", title = "Praca emocjonalna nauczyciela : konceptualizacja pojęcia i perspektywy badawcze", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "211 - 250" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Kubicki, Hierarchia wartości a zachowania dewiacyjne młodzieży, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 251 - 266
BIBTEX@Article{ authors = "Rafał Kubicki", title = "Hierarchia wartości a zachowania dewiacyjne młodzieży", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "251 - 266" }
-
CZYSTY TEKST
Marzanna Bogumiła Kielar, Pedagog integralny jako ewolucyjny lider, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 267 - 284
BIBTEX@Article{ authors = "Marzanna Bogumiła Kielar", title = "Pedagog integralny jako ewolucyjny lider", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "267 - 284" }
-
O śmierci w szkole? : studenci kierunków pedagogicznych i nauczycielskich wobec humanistycznie zorientowanej edukacji tanatologicznej jako elementu edukacji szkolnej - nastawienie i wybrane czynniki różnicująces. 285 - 303CZYSTY TEKST
Agnieszka Zamarian, O śmierci w szkole? : studenci kierunków pedagogicznych i nauczycielskich wobec humanistycznie zorientowanej edukacji tanatologicznej jako elementu edukacji szkolnej - nastawienie i wybrane czynniki różnicujące, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 285 - 303
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Zamarian", title = "O śmierci w szkole? : studenci kierunków pedagogicznych i nauczycielskich wobec humanistycznie zorientowanej edukacji tanatologicznej jako elementu edukacji szkolnej - nastawienie i wybrane czynniki różnicujące", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "285 - 303" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Wychowanie przedszkolne, Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 305 - 311
BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Śliwerski", title = "Wychowanie przedszkolne", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "305 - 311" }