-
Wstęps. 7 - 8CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Wstęp, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman", title = "Wstęp", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "7 - 8" }
-
Nisza Joannys. 9CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Nisza Joanny, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Nisza Joanny", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "9" }
-
Ciągłość czy zmiana? : O twórczości naukowej Profesor Joanny Rutkowiaks. 13 - 44CZYSTY TEKST
Zdzisław Aleksander, Ciągłość czy zmiana? : O twórczości naukowej Profesor Joanny Rutkowiak, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 13 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Aleksander", title = "Ciągłość czy zmiana? : O twórczości naukowej Profesor Joanny Rutkowiak", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "13 - 44" }
-
Znaki i znaczenia działalności Profesor Joanny Rutkowiak w Polskim Towarzystwie Pedagogicznyms. 45 - 49CZYSTY TEKST
Henryka Kwiatkowska, Znaki i znaczenia działalności Profesor Joanny Rutkowiak w Polskim Towarzystwie Pedagogicznym, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 45 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Henryka Kwiatkowska", title = "Znaki i znaczenia działalności Profesor Joanny Rutkowiak w Polskim Towarzystwie Pedagogicznym", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "45 - 49" }
-
O "wędrówce kształcącej" w humanistyce europejskiej : redukcja, otwieranie i przemieszczanie znaczeń wychowawczychs. 51 - 81CZYSTY TEKST
Ewa Rodziewicz, O "wędrówce kształcącej" w humanistyce europejskiej : redukcja, otwieranie i przemieszczanie znaczeń wychowawczych, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 51 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rodziewicz", title = "O "wędrówce kształcącej" w humanistyce europejskiej : redukcja, otwieranie i przemieszczanie znaczeń wychowawczych", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "51 - 81" }
-
Pozór i zmiana : o epistemologicznych unikach pedagogiki : dekadę i trochę późniejs. 83 - 104CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, Pozór i zmiana : o epistemologicznych unikach pedagogiki : dekadę i trochę później, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 83 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "Pozór i zmiana : o epistemologicznych unikach pedagogiki : dekadę i trochę później", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "83 - 104" }
-
Kryzys autorytetu?s. 105 - 118CZYSTY TEKST
Maria Reut, Kryzys autorytetu?, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Reut", title = "Kryzys autorytetu?", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "105 - 118" }
-
Autorytety lokalne, idole i obierani "po drodze" mistrzowies. 119 - 134CZYSTY TEKST
Teresa Baumann, Autorytety lokalne, idole i obierani "po drodze" mistrzowie, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 119 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Baumann", title = "Autorytety lokalne, idole i obierani "po drodze" mistrzowie", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "119 - 134" }
-
Kompetencja jako kategoria pedagogicznas. 135 - 150CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska, Kompetencja jako kategoria pedagogiczna, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 135 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska", title = "Kompetencja jako kategoria pedagogiczna", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "135 - 150" }
-
O potrzebie kształcenia umiejętności społecznych u pedagogóws. 151 - 162CZYSTY TEKST
Sylwia Dolińska-Marciniak, O potrzebie kształcenia umiejętności społecznych u pedagogów, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 151 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Dolińska-Marciniak", title = "O potrzebie kształcenia umiejętności społecznych u pedagogów", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "151 - 162" }
-
Podręcznik szkolny jako narzędzie wprowadzania młodych pokoleń w dziedzictwo kultury narodowejs. 163 - 183CZYSTY TEKST
Ewa Zalewska, Podręcznik szkolny jako narzędzie wprowadzania młodych pokoleń w dziedzictwo kultury narodowej, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 163 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Zalewska", title = "Podręcznik szkolny jako narzędzie wprowadzania młodych pokoleń w dziedzictwo kultury narodowej", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "163 - 183" }
-
Ocenianie studentów w procesie kształcenia w szkole wyższejs. 185 - 200CZYSTY TEKST
Anna Malenda, Ocenianie studentów w procesie kształcenia w szkole wyższej, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 185 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Malenda", title = "Ocenianie studentów w procesie kształcenia w szkole wyższej", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "185 - 200" }
-
Współczesne modele bycia nauczycielems. 201 - 215CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Współczesne modele bycia nauczycielem, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 201 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewartowska-Zychowicz", title = "Współczesne modele bycia nauczycielem", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "201 - 215" }
-
Kondycja poznawcza nauczyciela w reformowanej szkoles. 217 - 228CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Kondycja poznawcza nauczyciela w reformowanej szkole, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk", title = "Kondycja poznawcza nauczyciela w reformowanej szkole", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "217 - 228" }
-
Uczenie się od dziecka jako outsideras. 229 - 247CZYSTY TEKST
Maria Szczepska-Pustkowska, Uczenie się od dziecka jako outsidera, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 229 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Szczepska-Pustkowska", title = "Uczenie się od dziecka jako outsidera", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "229 - 247" }
-
O doświadczaniu inności : Inny w podwójnej roli badanego i badaczas. 249 - 263CZYSTY TEKST
Krystyna D. Rzedzicka, O doświadczaniu inności : Inny w podwójnej roli badanego i badacza, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 249 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna D. Rzedzicka", title = "O doświadczaniu inności : Inny w podwójnej roli badanego i badacza", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "249 - 263" }
-
Kilka refleksji ogólnych na temat pedagogiki waldorfskiejs. 265 - 273CZYSTY TEKST
Jadwiga Wasiukiewicz, Kilka refleksji ogólnych na temat pedagogiki waldorfskiej, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 265 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Wasiukiewicz", title = "Kilka refleksji ogólnych na temat pedagogiki waldorfskiej", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "265 - 273" }
-
Infrastruktura wsi byłego "regionu uprzemysławianego" jako kontekst rozwoju edukacjis. 275 - 289CZYSTY TEKST
Jan Papież, Infrastruktura wsi byłego "regionu uprzemysławianego" jako kontekst rozwoju edukacji, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 275 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Papież", title = "Infrastruktura wsi byłego "regionu uprzemysławianego" jako kontekst rozwoju edukacji", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "275 - 289" }
-
Życiorys naukowy prof. zw. dr hab. Joanny Rutkowiaks. 291 - 292CZYSTY TEKST
Zdzisław Aleksander, Życiorys naukowy prof. zw. dr hab. Joanny Rutkowiak, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 291 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Aleksander", title = "Życiorys naukowy prof. zw. dr hab. Joanny Rutkowiak", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "291 - 292" }
-
Bibliografia prac profesor Joanny Rutkowiaks. 293 - 299CZYSTY TEKST
Bibliografia prac profesor Joanny Rutkowiak, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 293 - 299
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Bibliografia prac profesor Joanny Rutkowiak", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "293 - 299" }
-
Lista doktorantów profesor Joanny Rutkowiak i tematy ich rozpraw doktorskichs. 300CZYSTY TEKST
Lista doktorantów profesor Joanny Rutkowiak i tematy ich rozpraw doktorskich, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 300
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lista doktorantów profesor Joanny Rutkowiak i tematy ich rozpraw doktorskich", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "300" }
-
Sprawozdanie z Pierwszych Zimowych Warsztatów Andragogicznych : Starbienino 2001s. 303 - 306CZYSTY TEKST
Artur Fabiś, Sprawozdanie z Pierwszych Zimowych Warsztatów Andragogicznych : Starbienino 2001, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 303 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Fabiś", title = "Sprawozdanie z Pierwszych Zimowych Warsztatów Andragogicznych : Starbienino 2001", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "303 - 306" }
-
"Zaproszenie do socjologii refleksyjnej", Pierre Bourdieu, Loic J.D. Wacquant, Warszawa 2001 : [recenzja]s. 309 - 312CZYSTY TEKST
Pierre Bourdieu, Lucyna Kopciewicz, Loic J.D. Wacquant, "Zaproszenie do socjologii refleksyjnej", Pierre Bourdieu, Loic J.D. Wacquant, Warszawa 2001 : [recenzja], Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 309 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Pierre Bourdieu, Lucyna Kopciewicz, Loic J.D. Wacquant", title = ""Zaproszenie do socjologii refleksyjnej", Pierre Bourdieu, Loic J.D. Wacquant, Warszawa 2001 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "309 - 312" }
-
"Między pojęciem a kategorią : perspektywa dynamicznego ujmowania wiedzy o wychowaniu", Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Kraków 2001 : [recenzja]s. 312 - 317CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Astrid Męczkowska, "Między pojęciem a kategorią : perspektywa dynamicznego ujmowania wiedzy o wychowaniu", Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Kraków 2001 : [recenzja], Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 312 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Astrid Męczkowska", title = ""Między pojęciem a kategorią : perspektywa dynamicznego ujmowania wiedzy o wychowaniu", Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Kraków 2001 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "312 - 317" }
-
Wokół staropolskiej nauki i oświaty : Gdańsk - Prusy Królewskie - Rzeczpospolita", Lech Mokrzecki, Gdańsk 2001 : [recenzja]s. 317 - 319CZYSTY TEKST
Czesław Majorek, Lech Mokrzecki, Wokół staropolskiej nauki i oświaty : Gdańsk - Prusy Królewskie - Rzeczpospolita", Lech Mokrzecki, Gdańsk 2001 : [recenzja], Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 317 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Majorek, Lech Mokrzecki", title = "Wokół staropolskiej nauki i oświaty : Gdańsk - Prusy Królewskie - Rzeczpospolita", Lech Mokrzecki, Gdańsk 2001 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "317 - 319" }
-
"Ideologiczne konteksty działalności zawodowej nauczycieli w okresie transformacji ustrojowej w Polsce", Ewa Zalewska, Gdańsk 2000 : [recenzja]s. 319 - 321CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, Ewa Zalewska, "Ideologiczne konteksty działalności zawodowej nauczycieli w okresie transformacji ustrojowej w Polsce", Ewa Zalewska, Gdańsk 2000 : [recenzja], Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 319 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel, Ewa Zalewska", title = ""Ideologiczne konteksty działalności zawodowej nauczycieli w okresie transformacji ustrojowej w Polsce", Ewa Zalewska, Gdańsk 2000 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "319 - 321" }
-
"Szkoły autorskie w Polsce : realizacje edukacyjnych utopii", Monika Figiel, Kraków 2001 : [recenzja]s. 321 - 324CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Monika Figiel, "Szkoły autorskie w Polsce : realizacje edukacyjnych utopii", Monika Figiel, Kraków 2001 : [recenzja], Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 321 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska, Monika Figiel", title = ""Szkoły autorskie w Polsce : realizacje edukacyjnych utopii", Monika Figiel, Kraków 2001 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "321 - 324" }