-
Twórczy rozwój człowieka : wykład inauguracyjny na rozpoczęcie roku akademickiego 2000-2001 w Górnośląskiej Wyższej Szkole Pedagogicznej w Mysłowicachs. 9 - 14CZYSTY TEKST
Kazimierz M. Czarnecki, Twórczy rozwój człowieka : wykład inauguracyjny na rozpoczęcie roku akademickiego 2000-2001 w Górnośląskiej Wyższej Szkole Pedagogicznej w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz M. Czarnecki", title = "Twórczy rozwój człowieka : wykład inauguracyjny na rozpoczęcie roku akademickiego 2000-2001 w Górnośląskiej Wyższej Szkole Pedagogicznej w Mysłowicach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "9 - 14" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Status i awans zawodowy nauczycieli w dokumentach reformy edukacji , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 15 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Status i awans zawodowy nauczycieli w dokumentach reformy edukacji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "15 - 40" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Goriszowski, Piotr Kowolik, Poglądy Floriana Znanieckiego na funkcje socjologii wychowania i pedagogiki , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 41 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Goriszowski, Piotr Kowolik", title = "Poglądy Floriana Znanieckiego na funkcje socjologii wychowania i pedagogiki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "41 - 44" }
-
Zainteresowania czytelnicze uczniów klas III szkoły podstawowej w świetle badańs. 47 - 62CZYSTY TEKST
Agnieszka Bartosik, Zainteresowania czytelnicze uczniów klas III szkoły podstawowej w świetle badań , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 47 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bartosik", title = "Zainteresowania czytelnicze uczniów klas III szkoły podstawowej w świetle badań ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "47 - 62" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Olejnik, Kształtowanie umiejętności czytania w edukacji wczesnoszkolnej , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 63 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Olejnik", title = "Kształtowanie umiejętności czytania w edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "63 - 66" }
-
Nauczyciel nauczania początkowego i jego kompetencje w zakresie edukacji zdrowotnejs. 67 - 73CZYSTY TEKST
Urszula Macioł-Kisiel, Nauczyciel nauczania początkowego i jego kompetencje w zakresie edukacji zdrowotnej , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 67 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Macioł-Kisiel", title = "Nauczyciel nauczania początkowego i jego kompetencje w zakresie edukacji zdrowotnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "67 - 73" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Seul, Mobilizacja dorosłych a kształtowanie kompetencji ucznia , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 74 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Seul", title = "Mobilizacja dorosłych a kształtowanie kompetencji ucznia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "74 - 83" }
-
Zachowania osób dorosłych wobec dzieci znajdujących się w sytuacjach lękowychs. 84 - 87CZYSTY TEKST
Anetta Soroka, Zachowania osób dorosłych wobec dzieci znajdujących się w sytuacjach lękowych , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 84 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Soroka", title = "Zachowania osób dorosłych wobec dzieci znajdujących się w sytuacjach lękowych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "84 - 87" }
-
Efekty zabawy trawestacjami baśni ludowej "Kopciuszek" we wczesnoszkolnej edukacji literackiejs. 88 - 97CZYSTY TEKST
Elżbieta Szefler, Efekty zabawy trawestacjami baśni ludowej "Kopciuszek" we wczesnoszkolnej edukacji literackiej , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 88 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Szefler", title = "Efekty zabawy trawestacjami baśni ludowej "Kopciuszek" we wczesnoszkolnej edukacji literackiej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "88 - 97" }
-
CZYSTY TEKST
Gabriela Mazurek, Rozumienie pojęć przez dzieci sześcioletnie a ich poziom inteligencji , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 98 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Mazurek", title = "Rozumienie pojęć przez dzieci sześcioletnie a ich poziom inteligencji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "98 - 110" }
-
Wpływ zajęć muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii na dzieci z nadpobudliwością psychoruchowąs. 111 - 123CZYSTY TEKST
Beata Mariola Duniec, Wpływ zajęć muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii na dzieci z nadpobudliwością psychoruchową , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 111 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Mariola Duniec", title = "Wpływ zajęć muzyczno-ruchowych z elementami muzykoterapii na dzieci z nadpobudliwością psychoruchową ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "111 - 123" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Plenkiewicz, Współczesny nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w reformowanej szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 124 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Plenkiewicz", title = "Współczesny nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w reformowanej szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "124 - 133" }
-
Znajomość pojęć szkolnych z przedmiotów ogólnohumanistycznych przez uczniów klas IIIs. 134 - 142CZYSTY TEKST
Maria Staworzyńska-Grządziel, Znajomość pojęć szkolnych z przedmiotów ogólnohumanistycznych przez uczniów klas III , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 134 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Staworzyńska-Grządziel", title = "Znajomość pojęć szkolnych z przedmiotów ogólnohumanistycznych przez uczniów klas III ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "134 - 142" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa, O kształtowaniu tolerancji , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa", title = "O kształtowaniu tolerancji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "145 - 155" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Pindera, Doskonalenie i dokształcanie zawodowe nauczycieli , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 156 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pindera", title = "Doskonalenie i dokształcanie zawodowe nauczycieli ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "156 - 164" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Cichoń-Piasecka, Mirosław Huszcz, Rola szkoły w edukacji seksualnej , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 165 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cichoń-Piasecka, Mirosław Huszcz", title = "Rola szkoły w edukacji seksualnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "165 - 167" }
-
CZYSTY TEKST
Marzenna Magda, Edukacja teatralna , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 168 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Marzenna Magda", title = "Edukacja teatralna ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "168 - 176" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wojnowska, Zagadki w edukacji dziecka : zarys tematu , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 177 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojnowska", title = "Zagadki w edukacji dziecka : zarys tematu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "177 - 184" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Konsek, Nauczanie międzynarodowego języka esperanto w klasach początkowych , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 185 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Konsek", title = "Nauczanie międzynarodowego języka esperanto w klasach początkowych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "185 - 190" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Nowicka, Ocenianie uczniów w edukacji wczesnoszkolnej , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 193 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Nowicka", title = "Ocenianie uczniów w edukacji wczesnoszkolnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "193 - 197" }
-
W poszukiwaniu form i metod umożliwiających rozbudzanie zainteresowań czytelniczych uczniów klas I-IIIs. 198 - 201CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, W poszukiwaniu form i metod umożliwiających rozbudzanie zainteresowań czytelniczych uczniów klas I-III , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 198 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "W poszukiwaniu form i metod umożliwiających rozbudzanie zainteresowań czytelniczych uczniów klas I-III ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "198 - 201" }
-
CZYSTY TEKST
Jadwiga Waluś, Jak zachęcić przedszkolaka, aby chciał stać się pierwszoklasistą? , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 202 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Waluś", title = "Jak zachęcić przedszkolaka, aby chciał stać się pierwszoklasistą? ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "202 - 204" }
-
Zabawy muzyczne z wykorzystaniem elementów systemu Carla Orffa i ich znaczenie w edukacji muzycznej dzieci w wieku przedszkolnyms. 205 - 215CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Zabawy muzyczne z wykorzystaniem elementów systemu Carla Orffa i ich znaczenie w edukacji muzycznej dzieci w wieku przedszkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 205 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Zabawy muzyczne z wykorzystaniem elementów systemu Carla Orffa i ich znaczenie w edukacji muzycznej dzieci w wieku przedszkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "205 - 215" }
-
Scenariusz zajęć integracyjnych w klasie I - "Poznajemy Kraków - dawną stolicę Polski"s. 216 - 221CZYSTY TEKST
Stella Płaczek, Scenariusz zajęć integracyjnych w klasie I - "Poznajemy Kraków - dawną stolicę Polski" , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 216 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Stella Płaczek", title = "Scenariusz zajęć integracyjnych w klasie I - "Poznajemy Kraków - dawną stolicę Polski" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "216 - 221" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Bartosik, Integracja w edukacji wczesnoszkolnej : zajęcia zintegrowane "Niebo nocą" , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 222 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bartosik", title = "Integracja w edukacji wczesnoszkolnej : zajęcia zintegrowane "Niebo nocą" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "222 - 226" }
-
Sprawozdanie z VII Tatrzańskiego Seminarium Naukowego, zatytułowanego "Edukacja Jutra"s. 229 - 233CZYSTY TEKST
Artur Stachura, Sprawozdanie z VII Tatrzańskiego Seminarium Naukowego, zatytułowanego "Edukacja Jutra" , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 229 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Stachura", title = "Sprawozdanie z VII Tatrzańskiego Seminarium Naukowego, zatytułowanego "Edukacja Jutra" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "229 - 233" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Jadwiga Lizak, "Język czasopism dla dzieci", Jadwiga Lizak, Rzeszów 1999 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 234 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Jadwiga Lizak", title = ""Język czasopism dla dzieci", Jadwiga Lizak, Rzeszów 1999 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "234 - 235" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Maria Węglińska, "Jak pracować z obrazkiem?", Maria Węglińska, Kraków 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 236 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Maria Węglińska", title = ""Jak pracować z obrazkiem?", Maria Węglińska, Kraków 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "236 - 237" }
-
Wykorzystanie techniki origami jako czynnika integrującego w nauczaniu początkowyms. 238 - 242CZYSTY TEKST
Anna Boguszewska, Wykorzystanie techniki origami jako czynnika integrującego w nauczaniu początkowym , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 238 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Boguszewska", title = "Wykorzystanie techniki origami jako czynnika integrującego w nauczaniu początkowym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "238 - 242" }
-
"Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja]s. 243 - 245CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, "Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 243 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = ""Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "243 - 245" }
-
"Středpevropský učitel na prahu učiči se společnosti 21. stoleti", Bohumír Bližkowský, Brno 2000 : [recenzja]s. 246 - 248CZYSTY TEKST
Bohumir Bližkowský, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Středpevropský učitel na prahu učiči se společnosti 21. stoleti", Bohumír Bližkowský, Brno 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 246 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Bohumir Bližkowský, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Středpevropský učitel na prahu učiči se společnosti 21. stoleti", Bohumír Bližkowský, Brno 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "246 - 248" }
-
Prof. zw. dr. hab. Bogusław Śliwerski : pedagog, teoretyk i praktyk edukacji alternatywnejs. 251 - 253CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Prof. zw. dr. hab. Bogusław Śliwerski : pedagog, teoretyk i praktyk edukacji alternatywnej , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 251 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Prof. zw. dr. hab. Bogusław Śliwerski : pedagog, teoretyk i praktyk edukacji alternatywnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "251 - 253" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Pindera, Prof. dr. hab. Michał Pindera : biografia , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 254 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pindera", title = "Prof. dr. hab. Michał Pindera : biografia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "254 - 256" }
-
Profesor Józef Pieter (1904-1989) : psycholog, pedagog i organizator życia naukowego na Śląskus. 257 - 262CZYSTY TEKST
Włodzimierz Goriszowski, Profesor Józef Pieter (1904-1989) : psycholog, pedagog i organizator życia naukowego na Śląsku , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 257 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Goriszowski", title = "Profesor Józef Pieter (1904-1989) : psycholog, pedagog i organizator życia naukowego na Śląsku ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "257 - 262" }
-
Prof. zw. dr hab. Antoni Smołalski : pedagog: pedeutolog, historyk wychowania i teoretyk organizacji zarządzania szkolnictwems. 263 - 268CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Prof. zw. dr hab. Antoni Smołalski : pedagog: pedeutolog, historyk wychowania i teoretyk organizacji zarządzania szkolnictwem , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 263 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Prof. zw. dr hab. Antoni Smołalski : pedagog: pedeutolog, historyk wychowania i teoretyk organizacji zarządzania szkolnictwem ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "263 - 268" }
-
Doktor nauk humanistycznych Józef Pająk (1948-2000) : wspomnienie pośmiertnes. 269 - 273CZYSTY TEKST
Mirosław Wójcik, Doktor nauk humanistycznych Józef Pająk (1948-2000) : wspomnienie pośmiertne , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 269 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Wójcik", title = "Doktor nauk humanistycznych Józef Pająk (1948-2000) : wspomnienie pośmiertne ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "269 - 273" }
-
Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej z siedzibą w Mysłowicachs. 277 - 278CZYSTY TEKST
Maria Rozmus, Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej z siedzibą w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 277 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Rozmus", title = "Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej z siedzibą w Mysłowicach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "277 - 278" }