-
Wstęps. 9 - 12CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska, Wstęp, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska", title = "Wstęp", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "9 - 12" }
-
Projekt zmian procesu kształcenia akademickiego ukierunkowanego na wartości społecznes. 15 - 24CZYSTY TEKST
Ewa Szadzińska, Projekt zmian procesu kształcenia akademickiego ukierunkowanego na wartości społeczne, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 15 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Szadzińska", title = "Projekt zmian procesu kształcenia akademickiego ukierunkowanego na wartości społeczne", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "15 - 24" }
-
Zróżnicowanie motywacji wobec studiowania i nie-uczciwości akademickiej studentóws. 25 - 36CZYSTY TEKST
Dorota Ciechanowska, Zróżnicowanie motywacji wobec studiowania i nie-uczciwości akademickiej studentów, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Ciechanowska", title = "Zróżnicowanie motywacji wobec studiowania i nie-uczciwości akademickiej studentów", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "25 - 36" }
-
Ściąganie i plagiaryzm jako wyraz studiowania pozorowanego we współczesnych szkołach wyższychs. 37 - 46CZYSTY TEKST
Monika Łozińska, Ściąganie i plagiaryzm jako wyraz studiowania pozorowanego we współczesnych szkołach wyższych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 37 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Łozińska", title = "Ściąganie i plagiaryzm jako wyraz studiowania pozorowanego we współczesnych szkołach wyższych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "37 - 46" }
-
Wielowymiarowa działalność szkoły na rzecz wspierania rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wyzwaniem dla edukacji jutras. 47 - 58CZYSTY TEKST
Eugenia Karcz-Taranowicz, Wielowymiarowa działalność szkoły na rzecz wspierania rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wyzwaniem dla edukacji jutra, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Karcz-Taranowicz", title = "Wielowymiarowa działalność szkoły na rzecz wspierania rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wyzwaniem dla edukacji jutra", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "47 - 58" }
-
Teoretyczne podstawy pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauces. 59 - 70CZYSTY TEKST
Beata Matusek, Teoretyczne podstawy pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Matusek", title = "Teoretyczne podstawy pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "59 - 70" }
-
Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacjes. 71 - 82CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacje, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacje", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "71 - 82" }
-
Czy w edukacji jest miejsce na Big Data? Bilans szans i zagrożeńs. 83 - 90CZYSTY TEKST
Jakub Czopek, Czy w edukacji jest miejsce na Big Data? Bilans szans i zagrożeń, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 83 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Czopek", title = "Czy w edukacji jest miejsce na Big Data? Bilans szans i zagrożeń", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "83 - 90" }
-
Kompetencja hermeneutyczna wychowawców/nauczycieli zdrowias. 91 - 100CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Kompetencja hermeneutyczna wychowawców/nauczycieli zdrowia, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska", title = "Kompetencja hermeneutyczna wychowawców/nauczycieli zdrowia", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "91 - 100" }
-
Pobudzanie przez czytanie, czyli biblioterapia w pracy nauczyciela, wychowawcy, terapeutys. 101 - 111CZYSTY TEKST
Ewelina J. Konieczna, Pobudzanie przez czytanie, czyli biblioterapia w pracy nauczyciela, wychowawcy, terapeuty, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 101 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina J. Konieczna", title = "Pobudzanie przez czytanie, czyli biblioterapia w pracy nauczyciela, wychowawcy, terapeuty", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "101 - 111" }
-
Wartości w zawodzie nauczyciela – wykorzystanie systemowej metody analizy pojęć wieloznacznychs. 115 - 126CZYSTY TEKST
Małgorzata Kabat, Wartości w zawodzie nauczyciela – wykorzystanie systemowej metody analizy pojęć wieloznacznych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 115 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kabat", title = "Wartości w zawodzie nauczyciela – wykorzystanie systemowej metody analizy pojęć wieloznacznych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "115 - 126" }
-
Popularność nauczyciela jutra w szkole w świetle narracji własnejs. 127 - 136CZYSTY TEKST
Grzegorz Godawa, Łukasz Ryszka, Popularność nauczyciela jutra w szkole w świetle narracji własnej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Godawa, Łukasz Ryszka", title = "Popularność nauczyciela jutra w szkole w świetle narracji własnej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "127 - 136" }
-
Osiągnięcia szkolne uczniów szkół podstawowych pracujących w systemie klas łączonychs. 137 - 144CZYSTY TEKST
Ryszard Pęczkowski, Osiągnięcia szkolne uczniów szkół podstawowych pracujących w systemie klas łączonych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Pęczkowski", title = "Osiągnięcia szkolne uczniów szkół podstawowych pracujących w systemie klas łączonych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "137 - 144" }
-
Aspiracje edukacyjne uczniów a poziom ich osiągnięć szkolnychs. 145 - 156CZYSTY TEKST
Joanna Ogrodnik, Aspiracje edukacyjne uczniów a poziom ich osiągnięć szkolnych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 145 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Ogrodnik", title = "Aspiracje edukacyjne uczniów a poziom ich osiągnięć szkolnych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "145 - 156" }
-
Zaufanie i odpowiedzialne zaangażowanie szkolnych podmiotów w edukację dla lepszego jutras. 157 - 168CZYSTY TEKST
Maria Kocór, Zaufanie i odpowiedzialne zaangażowanie szkolnych podmiotów w edukację dla lepszego jutra, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 157 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kocór", title = "Zaufanie i odpowiedzialne zaangażowanie szkolnych podmiotów w edukację dla lepszego jutra", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "157 - 168" }
-
Nauczyciel dzieci w wieku wczesnoszkolnym kreatorem twórczej aktywności : mity czy fakty?s. 169 - 178CZYSTY TEKST
Teresa Neckar-Ilnicka, Nauczyciel dzieci w wieku wczesnoszkolnym kreatorem twórczej aktywności : mity czy fakty?, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 169 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Neckar-Ilnicka", title = "Nauczyciel dzieci w wieku wczesnoszkolnym kreatorem twórczej aktywności : mity czy fakty?", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "169 - 178" }
-
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnejs. 179 - 192CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 179 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "179 - 192" }
-
Przebieg edukacji matematycznej w przedszkolu Montessori : perspektywa badawczas. 193 - 202CZYSTY TEKST
Izabella Kaiser, Przebieg edukacji matematycznej w przedszkolu Montessori : perspektywa badawcza, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 193 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Izabella Kaiser", title = "Przebieg edukacji matematycznej w przedszkolu Montessori : perspektywa badawcza", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "193 - 202" }
-
Wybrane kierunki optymalizacji edukacji muzycznej w klasach początkowych szkoły podstawowej w opiniach studentóws. 203 - 214CZYSTY TEKST
Rafał Majzner, Wybrane kierunki optymalizacji edukacji muzycznej w klasach początkowych szkoły podstawowej w opiniach studentów, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 203 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Majzner", title = "Wybrane kierunki optymalizacji edukacji muzycznej w klasach początkowych szkoły podstawowej w opiniach studentów", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "203 - 214" }
-
Oddziaływanie bajki na życie emocjonalne dziecka kończącego roczne przygotowanie przedszkolnes. 215 - 228CZYSTY TEKST
Aleksandra Kruszewska, Oddziaływanie bajki na życie emocjonalne dziecka kończącego roczne przygotowanie przedszkolne, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 215 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kruszewska", title = "Oddziaływanie bajki na życie emocjonalne dziecka kończącego roczne przygotowanie przedszkolne", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "215 - 228" }
-
Bajka animowana i literacka w codzienności dziecka przedszkolnegos. 229 - 238CZYSTY TEKST
Bożena Dusza, Bajka animowana i literacka w codzienności dziecka przedszkolnego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 229 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Dusza", title = "Bajka animowana i literacka w codzienności dziecka przedszkolnego", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "229 - 238" }
-
Aktywność edukacyjna studentów pedagogiki wczesnoszkolnej w kontekście ich planów dotyczących własnej przyszłościs. 239 - 250CZYSTY TEKST
Anna Jakubowicz-Bryx, Aktywność edukacyjna studentów pedagogiki wczesnoszkolnej w kontekście ich planów dotyczących własnej przyszłości, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 239 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jakubowicz-Bryx", title = "Aktywność edukacyjna studentów pedagogiki wczesnoszkolnej w kontekście ich planów dotyczących własnej przyszłości", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "239 - 250" }
-
Wybrane aspekty diagnozy surdologopedycznej dziecka z niedosłuchem przewodzeniowyms. 251 - 263CZYSTY TEKST
Izabela Sochacka, Wybrane aspekty diagnozy surdologopedycznej dziecka z niedosłuchem przewodzeniowym, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 251 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sochacka", title = "Wybrane aspekty diagnozy surdologopedycznej dziecka z niedosłuchem przewodzeniowym", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "251 - 263" }
-
Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schoolss. 267 - 278CZYSTY TEKST
Michał Kowalewski, Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kowalewski", title = "Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "267 - 278" }
-
Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school educations. 279 - 288CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska, Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 279 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska", title = "Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "279 - 288" }
-
Opinions of parents and children on causes of peer rejection of young primary school studentss. 289 - 298CZYSTY TEKST
Izabela Plieth-Kalinowska, Opinions of parents and children on causes of peer rejection of young primary school students, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 289 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Plieth-Kalinowska", title = "Opinions of parents and children on causes of peer rejection of young primary school students", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "289 - 298" }
-
The impact of lowering and raising the school age and its impact on healthy children, as well as children with disabilities and special educational needss. 299 - 310CZYSTY TEKST
Danuta Szeligiewicz-Urban, The impact of lowering and raising the school age and its impact on healthy children, as well as children with disabilities and special educational needs, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 299 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szeligiewicz-Urban", title = "The impact of lowering and raising the school age and its impact on healthy children, as well as children with disabilities and special educational needs", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "299 - 310" }
-
Creativity as a factor of students’ social intelligence : summary of research findingss. 311 - 320CZYSTY TEKST
Nataliia Savchyn, Monika Tylka, Creativity as a factor of students’ social intelligence : summary of research findings, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 311 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Nataliia Savchyn, Monika Tylka", title = "Creativity as a factor of students’ social intelligence : summary of research findings", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "311 - 320" }
-
Organization of the educational process in schools with polish and the special boarding-schools for deaf children in the conditions of independent ukraine as a reflection of external differentiation between 1991 and 2010s. 321 - 327CZYSTY TEKST
Svetlana Shevchenko, Organization of the educational process in schools with polish and the special boarding-schools for deaf children in the conditions of independent ukraine as a reflection of external differentiation between 1991 and 2010, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 321 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Svetlana Shevchenko", title = "Organization of the educational process in schools with polish and the special boarding-schools for deaf children in the conditions of independent ukraine as a reflection of external differentiation between 1991 and 2010", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "321 - 327" }