-
CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Nizińska, Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Nizińska", title = "Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "7 - 23" }
-
CZYSTY TEKST
Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Społeczne konstrukcje sukcesu w różnych fazach kapitalizmu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 25 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Dobrochna Hildebrandt-Wypych", title = "Społeczne konstrukcje sukcesu w różnych fazach kapitalizmu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "25 - 41" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Spychalska-Stasiak, Rodzaj czy płeć kulturowa? : "gender" w polskich naukach społecznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Spychalska-Stasiak", title = "Rodzaj czy płeć kulturowa? : "gender" w polskich naukach społecznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "43 - 56" }
-
Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecies. 57 - 68CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 57 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "57 - 68" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Recepcja teorii "queer" a tekstualizacja odmieńców w pedagogice , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 69 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Recepcja teorii "queer" a tekstualizacja odmieńców w pedagogice ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "69 - 86" }
-
CZYSTY TEKST
Przemysław Nosal, Kultura ekspercka w mediach , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 89 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Nosal", title = "Kultura ekspercka w mediach ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "89 - 103" }
-
Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu)s. 107 - 126CZYSTY TEKST
Marta Opiłowska, Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 107 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Opiłowska", title = "Współcześni studenci jako stratedzy własnej kariery zawodowej : (w świetle teorii gier i kredencjalizmu) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "107 - 126" }
-
Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższejs. 129 - 139CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "129 - 139" }
-
Wystawa "Orbis pictus. Świat malowany Jana Amosa Komeńskiego", Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, 17 grudnia 2008 r. - 15 stycznia 2009 r.s. 143 - 146CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Wystawa "Orbis pictus. Świat malowany Jana Amosa Komeńskiego", Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, 17 grudnia 2008 r. - 15 stycznia 2009 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 143 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Wystawa "Orbis pictus. Świat malowany Jana Amosa Komeńskiego", Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, 17 grudnia 2008 r. - 15 stycznia 2009 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "143 - 146" }
-
CZYSTY TEKST
Radim Palouš, Bogusław Śliwerski, "Paradoxy výchovy", Radim Palouš, Praha 2009 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 149 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Radim Palouš, Bogusław Śliwerski", title = ""Paradoxy výchovy", Radim Palouš, Praha 2009 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "149 - 154" }
-
"Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja]s. 155 - 159CZYSTY TEKST
M. Budzyński, P. Czekierda, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, J. Traczyński, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska, "Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 155 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " M. Budzyński, P. Czekierda, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, J. Traczyński, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska", title = ""Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "155 - 159" }