-
Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badańs. 401 - 413CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 401 - 413
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "401 - 413" }
-
Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższejs. 415 - 424CZYSTY TEKST
Olgierd Witczak, Maciej Mitręga, Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 415 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Olgierd Witczak, Maciej Mitręga", title = "Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "415 - 424" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Magdalena Brzozowska-Woś, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Badowska, Anna Rogala, Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Badowska, Anna Rogala", title = "Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "11 - 23" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka, Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 39 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka", title = "Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "39 - 51" }
-
CZYSTY TEKST
Edyta Gołąb-Andrzejak, Ewa Badzińska, Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gołąb-Andrzejak, Ewa Badzińska", title = "Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "81 - 91" }
-
Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentóws. 93 - 103CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 93 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "93 - 103" }
-
CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 115 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "115 - 127" }
-
Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case studys. 155 - 163CZYSTY TEKST
Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik, Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik", title = "Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "155 - 163" }
-
Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowias. 177 - 185CZYSTY TEKST
Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Tomasz Holecki, Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 177 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Tomasz Holecki", title = "Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "177 - 185" }
-
Analiza świadomości marek "produktów krajów karpackich" – wyniki badań bezpośrednichs. 199 - 210CZYSTY TEKST
Elżbieta Wolanin-Jarosz, Analiza świadomości marek "produktów krajów karpackich" – wyniki badań bezpośrednich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 199 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Wolanin-Jarosz", title = "Analiza świadomości marek "produktów krajów karpackich" – wyniki badań bezpośrednich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "199 - 210" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 211 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "211 - 220" }
-
CZYSTY TEKST
Kamila Czarnowska, System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 251 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Czarnowska", title = "System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "251 - 261" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Smart marketing w służbie miast, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 263 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz", title = "Smart marketing w służbie miast", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "263 - 275" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Drapińska, Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 277 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drapińska", title = "Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "277 - 288" }
-
Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża bałtykus. 289 - 301CZYSTY TEKST
Marcin Forkiewicz, Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża bałtyku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 289 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Forkiewicz", title = "Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża bałtyku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "289 - 301" }
-
Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywnościs. 315 - 326CZYSTY TEKST
Anna Jasiulewicz, Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 315 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jasiulewicz", title = "Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "315 - 326" }
-
Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and missions. 327 - 337CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and mission, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 327 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and mission", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "327 - 337" }
-
BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższejs. 377 - 388CZYSTY TEKST
Anna Stronczek, Sylwia Krajewska, BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 377 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Stronczek, Sylwia Krajewska", title = "BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "377 - 388" }
-
CZYSTY TEKST
Halina Portalska, Marek Portalski, Dźwięk w przestrzeni handlowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 351 - 361
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Portalska, Marek Portalski", title = "Dźwięk w przestrzeni handlowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "351 - 361" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 141 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "141 - 154" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 237 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "237 - 250" }
-
Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdynis. 389 - 400CZYSTY TEKST
Tomasz Tarasewicz, Piotr Wojdakowski, Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 389 - 400
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Tarasewicz, Piotr Wojdakowski", title = "Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "389 - 400" }
-
Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesies. 25 - 37CZYSTY TEKST
Ewa Badzińska, Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 25 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Badzińska", title = "Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "25 - 37" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Satysfakcja i lojalność członkowska w kształtowaniu wizerunku klastra, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 53 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Satysfakcja i lojalność członkowska w kształtowaniu wizerunku klastra", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "53 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 67 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "67 - 79" }
-
Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnegos. 105 - 114CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "105 - 114" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Ratajczak, Czynniki dyssatysfakcji z usług fryzjerskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 129 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Ratajczak", title = "Czynniki dyssatysfakcji z usług fryzjerskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "129 - 140" }
-
Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowejs. 165 - 176CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "165 - 176" }
-
Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowes. 187 - 198CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 187 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "187 - 198" }
-
CZYSTY TEKST
Beata A. Basińska, Izabela Wiciak, Kobiety w wydziałach logistyki policji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 223 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Beata A. Basińska, Izabela Wiciak", title = "Kobiety w wydziałach logistyki policji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "223 - 235" }
-
Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaws. 303 - 314CZYSTY TEKST
Waldemar Glabiszewski, Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 303 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Glabiszewski", title = "Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "303 - 314" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Majchrzak, Przemysław Banasik, Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 339 - 349
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Majchrzak, Przemysław Banasik", title = "Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "339 - 349" }
-
Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadkus. 363 - 375CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 363 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "363 - 375" }