-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Żywanowski, Bogna Pilarczyk, Anna Rogala, Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 371 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Żywanowski, Bogna Pilarczyk, Anna Rogala", title = "Innowacje produktowe w branży motoryzacyjnej w Polsce – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "371 - 381" }
-
Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewającychs. 385 - 397CZYSTY TEKST
Marek Agnowski, Katarzyna Domańska, Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 385 - 397
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Agnowski, Katarzyna Domańska", title = "Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "385 - 397" }
-
Zastosowanie cross-dockingu w logistyce dystrybucji na przykładzie firmy InPosts. 399 - 409CZYSTY TEKST
Mirosław Antonowicz, Artur Kikuła, Zastosowanie cross-dockingu w logistyce dystrybucji na przykładzie firmy InPost, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 399 - 409
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Antonowicz, Artur Kikuła", title = "Zastosowanie cross-dockingu w logistyce dystrybucji na przykładzie firmy InPost", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "399 - 409" }
-
Systemy telematyczne jako wsparcie zarządzania flotą pojazdów w transporcie drogowym – studium przypadkus. 411 - 422CZYSTY TEKST
Ewa Badzińska, Szymon Cichorek, Systemy telematyczne jako wsparcie zarządzania flotą pojazdów w transporcie drogowym – studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 411 - 422
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Badzińska, Szymon Cichorek", title = "Systemy telematyczne jako wsparcie zarządzania flotą pojazdów w transporcie drogowym – studium przypadku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "411 - 422" }
-
Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentoms. 435 - 446CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 435 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "435 - 446" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Dyczkowska, Zarządzanie logistyczną obsługą klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 447 - 458
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dyczkowska", title = "Zarządzanie logistyczną obsługą klienta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "447 - 458" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Komor, Katarzyna Budzyńska, Katarzyna Domańska, Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 483 - 495
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Komor, Katarzyna Budzyńska, Katarzyna Domańska", title = "Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "483 - 495" }
-
E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktycznes. 497 - 507CZYSTY TEKST
Wioleta Kucharska, Radosław Drozd, E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 497 - 507
BIBTEX@Article{ authors = " Wioleta Kucharska, Radosław Drozd", title = "E-logistyka dystrybucji a czynnik ludzki w procesie kształtowania wartości marki – ujęcie praktyczne", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "497 - 507" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Renata Brajer-Marczak, Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 509 - 520
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń, Renata Brajer-Marczak", title = "Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "509 - 520" }
-
Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych: analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskims. 521 - 531CZYSTY TEKST
Michał Szymański, Radosław Drozd, Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych: analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 521 - 531
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Szymański, Radosław Drozd", title = "Logistyczny proces wyboru dostawcy w tworzeniu marki własnej produktów spożywczych: analiza działalności polskich firm spożywczych na rynku afrykańskim", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "521 - 531" }
-
Formułowanie strategii logistycznych a umiejscowienie punktu rozdziału popytu zależnego i niezależnegos. 533 - 544CZYSTY TEKST
Adam Wieczorek, Formułowanie strategii logistycznych a umiejscowienie punktu rozdziału popytu zależnego i niezależnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 533 - 544
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Wieczorek", title = "Formułowanie strategii logistycznych a umiejscowienie punktu rozdziału popytu zależnego i niezależnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "533 - 544" }
-
Zastosowanie klasycznych metod prognozowania popytu w logistyce dużych sieci handlowychs. 545 - 555CZYSTY TEKST
Andrzej Wojciechowski, Natalia Wojciechowska, Zastosowanie klasycznych metod prognozowania popytu w logistyce dużych sieci handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 545 - 555
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Wojciechowski, Natalia Wojciechowska", title = "Zastosowanie klasycznych metod prognozowania popytu w logistyce dużych sieci handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "545 - 555" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Dariusz Dąbrowski, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Dariusz Dąbrowski", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Sebastian Białoskurski, Postawy nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Białoskurski", title = "Postawy nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "11 - 21" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Boguszewska-Kreft, Ewa Magier-Łakomy, Katarzyna Sokołowska, The country-of-origin effect in the selected transport services, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Boguszewska-Kreft, Ewa Magier-Łakomy, Katarzyna Sokołowska", title = "The country-of-origin effect in the selected transport services", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "23 - 34" }
-
Postrzeganie ryzyka wiązanego z zakupami online – analiza zmian w latach 2013–2015s. 71 - 82CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Postrzeganie ryzyka wiązanego z zakupami online – analiza zmian w latach 2013–2015, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gąsior", title = "Postrzeganie ryzyka wiązanego z zakupami online – analiza zmian w latach 2013–2015", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "71 - 82" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Kubiak, Ocena wybranych aplikacji mobilnych w opinii użytkowników, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 83 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kubiak", title = "Ocena wybranych aplikacji mobilnych w opinii użytkowników", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "83 - 93" }
-
Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogics. 95 - 106CZYSTY TEKST
Wioleta Kucharska, Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogic, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Wioleta Kucharska", title = "Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogic", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "95 - 106" }
-
Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnychs. 119 - 128CZYSTY TEKST
Magdalena Maciaszczyk, Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 119 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Maciaszczyk", title = "Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trendów nowej konsumpcji w świetle badań własnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "119 - 128" }
-
Kryteria wyboru produktu i miejsca zakupu przy korzystaniu z porównywarki cenowejs. 129 - 140CZYSTY TEKST
Radosław Mącik, Kryteria wyboru produktu i miejsca zakupu przy korzystaniu z porównywarki cenowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 129 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Mącik", title = "Kryteria wyboru produktu i miejsca zakupu przy korzystaniu z porównywarki cenowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "129 - 140" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Maria Grzybek, Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński, Maria Grzybek", title = "Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "165 - 176" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 179 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz", title = "Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "179 - 190" }
-
Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolskis. 191 - 201CZYSTY TEKST
Agata Budzyńska-Biernat, Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 191 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Budzyńska-Biernat", title = "Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa w kontekście strategii marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw sektora żywnościowego z Wielkopolski", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "191 - 201" }
-
Formy outsourcingu na rynku usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora transportu lotniczegos. 215 - 227CZYSTY TEKST
Edyta Drajska, Małgorzata Wach-Kloskowska, Formy outsourcingu na rynku usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora transportu lotniczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 215 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Drajska, Małgorzata Wach-Kloskowska", title = "Formy outsourcingu na rynku usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora transportu lotniczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "215 - 227" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Drapińska, Etyka marketingu – czy marketing jest etyczny?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 229 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drapińska", title = "Etyka marketingu – czy marketing jest etyczny?", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "229 - 239" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Graczyk-Kucharska, Big data koniecznością współczesnego marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 265 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Graczyk-Kucharska", title = "Big data koniecznością współczesnego marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "265 - 277" }
-
Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w krajus. 279 - 291CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "279 - 291" }
-
Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznegos. 305 - 315CZYSTY TEKST
Jolanta Sielecka, Monika Matecka, Eliza Dąbrowska, Joanna Zdanowska, Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 305 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Sielecka, Monika Matecka, Eliza Dąbrowska, Joanna Zdanowska", title = "Wewnętrzna ocena dokonywana przez kadrę kierowniczą jako narzędzie zarządzania w podmiotach leczniczych na przykładzie szpitala klinicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "305 - 315" }
-
CZYSTY TEKST
Ewelina Julita Tomaszewska, Inteligentny system transportowy w mieście na przykładzie Białegostoku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 317 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Julita Tomaszewska", title = "Inteligentny system transportowy w mieście na przykładzie Białegostoku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "317 - 329" }
-
CZYSTY TEKST
Julita E. Wasilczuk, Otoczenie instytucjonalne a innowacyjność przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 331 - 343
BIBTEX@Article{ authors = " Julita E. Wasilczuk", title = "Otoczenie instytucjonalne a innowacyjność przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "331 - 343" }
-
Wymagania kompetencyjne w zawodzie marketingowca – przygotowanie do zawodu a realia rynkowe (studenci/absolwenci uczelni kontra pracodawcy)s. 345 - 357CZYSTY TEKST
Sylwia Wrona, Wymagania kompetencyjne w zawodzie marketingowca – przygotowanie do zawodu a realia rynkowe (studenci/absolwenci uczelni kontra pracodawcy), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 345 - 357
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Wrona", title = "Wymagania kompetencyjne w zawodzie marketingowca – przygotowanie do zawodu a realia rynkowe (studenci/absolwenci uczelni kontra pracodawcy)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "345 - 357" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel, Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 459 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel", title = "Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "459 - 471" }
-
CZYSTY TEKST
Jakub Dąbrowski, Portret polskiego e-konsumenta i jego zachowania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 61 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Dąbrowski", title = "Portret polskiego e-konsumenta i jego zachowania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "61 - 70" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Michalska-Dudek, Badanie lojalności klientów biur podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 141 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Michalska-Dudek", title = "Badanie lojalności klientów biur podróży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "141 - 152" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 253 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki dla marketera", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "253 - 263" }
-
CZYSTY TEKST
Ilona Bondos, Postrzeganie uczciwości cen a rekomendacje oferty i skłonność do zakupu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 35 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Bondos", title = "Postrzeganie uczciwości cen a rekomendacje oferty i skłonność do zakupu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "35 - 47" }
-
Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życias. 49 - 59CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "49 - 59" }
-
Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiegos. 107 - 118CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 107 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "107 - 118" }
-
Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCars. 153 - 164CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka, Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 153 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka", title = "Uwarunkowania uczestnictwa w tzw. ride sharing (wspólnych przejazdach) – wyniki badań użytkowników BlaBlaCar", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "153 - 164" }
-
Związki między gromadzeniem, udostępnianiem i stosowaniem informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktóws. 203 - 214CZYSTY TEKST
Dariusz Dąbrowski, Związki między gromadzeniem, udostępnianiem i stosowaniem informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 203 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Dąbrowski", title = "Związki między gromadzeniem, udostępnianiem i stosowaniem informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "203 - 214" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Bojanowska, Agata Magdalena Wójcik, Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 423 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bojanowska, Agata Magdalena Wójcik", title = "Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "423 - 434" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Juchniewicz, Innowacje w logistyce łańcucha dostaw żywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 473 - 482
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Juchniewicz", title = "Innowacje w logistyce łańcucha dostaw żywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "473 - 482" }
-
Możliwe obszary współpracy podmiotów sektora TSL z organizacjami pozarządowymi w ramach poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsces. 241 - 251CZYSTY TEKST
Teresa Gądek-Hawlena, Możliwe obszary współpracy podmiotów sektora TSL z organizacjami pozarządowymi w ramach poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 241 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Gądek-Hawlena", title = "Możliwe obszary współpracy podmiotów sektora TSL z organizacjami pozarządowymi w ramach poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "241 - 251" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Matecka, Jolanta Sielska, Eliza Dąbrowska, Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 293 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Matecka, Jolanta Sielska, Eliza Dąbrowska", title = "Kompetencje menedżera podmiotu leczniczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "293 - 304" }
-
Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowegos. 359 - 370CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 359 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Marketing zrównoważony – od tradycyjnego do innowacyjnego nurtu zarządzania marketingowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "359 - 370" }