-
CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "43 - 54" }
-
Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzys. 55 - 65CZYSTY TEKST
Mariusz Łapczyński, Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Łapczyński", title = "Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów : droga od danych do wiedzy", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "55 - 65" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Mazur, Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 67 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mazur", title = "Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "67 - 78" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 79 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak", title = "Ethnographic methods : a case study of gaining knowledge about consumers", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "79 - 84" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "85 - 93" }
-
CZYSTY TEKST
Zaufanie w sieciach B+R : perspektywa neuromarketingu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 97 - 111
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zaufanie w sieciach B+R : perspektywa neuromarketingu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "97 - 111" }
-
Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSPs. 113 - 122CZYSTY TEKST
Agnieszka Bojanowska, Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bojanowska", title = "Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "113 - 122" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Grażyna Rosa, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "5" }
-
Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych : zastosowanie i ograniczenias. 9 - 17CZYSTY TEKST
Ilona Bondos, Marcin Lipowski, Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych : zastosowanie i ograniczenia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Bondos, Marcin Lipowski", title = "Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych : zastosowanie i ograniczenia", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "9 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Maciaszczyk, Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 19 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Maciaszczyk", title = "Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "19 - 25" }
-
Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedażys. 27 - 40CZYSTY TEKST
Kamila Szymańska, Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Szymańska", title = "Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "27 - 40" }
-
Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzies. 123 - 135CZYSTY TEKST
Jacek Dziwulski, Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Dziwulski", title = "Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "123 - 135" }
-
Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu : zbieranie i porządkowanie bibliografiis. 149 - 162CZYSTY TEKST
Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu : zbieranie i porządkowanie bibliografii, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 149 - 162
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu : zbieranie i porządkowanie bibliografii", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "149 - 162" }
-
CZYSTY TEKST
Artur Paździor, Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 181 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Paździor", title = "Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "181 - 191" }
-
CZYSTY TEKST
Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 211 - 220
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "211 - 220" }
-
CZYSTY TEKST
Mariusz Kubus, Determinanty wyboru szkoły sztuki walki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 221 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Kubus", title = "Determinanty wyboru szkoły sztuki walki", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "221 - 230" }
-
Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu : badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego winas. 245 - 258CZYSTY TEKST
Monika Sak-Skowron, Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu : badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 245 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Sak-Skowron", title = "Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu : badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "245 - 258" }
-
Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowychs. 259 - 272CZYSTY TEKST
Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 259 - 272
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "259 - 272" }
-
Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowes. 273 - 281CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 273 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Efektywność "inbound marketingu" : wybrane problemy pomiarowe", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "273 - 281" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Janik, Artur Paździor, Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 137 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Janik, Artur Paździor", title = "Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "137 - 147" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Mendryk, Marzena Cichorzewska, Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych : różnice międzygeneracyjne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 163 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Mendryk, Marzena Cichorzewska", title = "Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych : różnice międzygeneracyjne", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "163 - 179" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Szymoniuk, Sferyczny model komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 193 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Szymoniuk", title = "Sferyczny model komunikacji marketingowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "193 - 208" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Ryś, Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 231 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Ryś", title = "Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "231 - 244" }