-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Od redakcji, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = "Od redakcji", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "7 - 10" }
-
CZYSTY TEKST
Bolesław Niemierko, Stany Ja diagnosty edukacyjnego, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Bolesław Niemierko", title = "Stany Ja diagnosty edukacyjnego", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "13 - 26" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, The Family Album and the Script, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 27 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = "The Family Album and the Script", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "27 - 44" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Album rodzinny a skrypt, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 45 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = "Album rodzinny a skrypt", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "45 - 63" }
-
CZYSTY TEKST
Karol Motyl, Rytuał – od antropologii kulturowej do analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 65 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Motyl", title = "Rytuał – od antropologii kulturowej do analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "65 - 78" }
-
Sierpień w hrabstwie Osage – analiza filmu z uwzględnieniem kategorii skryptu życiowegos. 81 - 91CZYSTY TEKST
Paulina Piasecka, Sierpień w hrabstwie Osage – analiza filmu z uwzględnieniem kategorii skryptu życiowego, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Piasecka", title = "Sierpień w hrabstwie Osage – analiza filmu z uwzględnieniem kategorii skryptu życiowego", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "81 - 91" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Góźdź, Ewa Wysocka, Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 95 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Góźdź, Ewa Wysocka", title = "Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "95 - 115" }
-
CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Obraz ucznia-jedynaka w świetle analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 117 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Obraz ucznia-jedynaka w świetle analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "117 - 135" }
-
Zastosowanie map myśli w procesie dydaktycznym : mindmapping a weryfikacja efektów kształcenia z zakresu edukacyjnej analizy transakcyjnejs. 139 - 151CZYSTY TEKST
Dorota Gębuś, Zastosowanie map myśli w procesie dydaktycznym : mindmapping a weryfikacja efektów kształcenia z zakresu edukacyjnej analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 139 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Gębuś", title = "Zastosowanie map myśli w procesie dydaktycznym : mindmapping a weryfikacja efektów kształcenia z zakresu edukacyjnej analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "139 - 151" }
-
"Life Scripts : A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns", Richard G. Erskine, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]s. 155 - 157CZYSTY TEKST
Richard G. Erskine, Zbigniew Łęski, "Life Scripts : A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns", Richard G. Erskine, [b.m.] [b.r.] : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 155 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Richard G. Erskine, Zbigniew Łęski", title = ""Life Scripts : A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns", Richard G. Erskine, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "155 - 157" }
-
"Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi", Agnieszka Wróbel, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]s. 159 - 161CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Agnieszka Wróbel, "Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi", Agnieszka Wróbel, [b.m.] [b.r.] : [recenzja] , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 159 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek, Agnieszka Wróbel", title = ""Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi", Agnieszka Wróbel, [b.m.] [b.r.] : [recenzja] ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "159 - 161" }
-
CZYSTY TEKST
Noty biograficzne autorów, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 163 - 166
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty biograficzne autorów", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "163 - 166" }
-
"Słownik terminów i pojęć edukacyjnych badań jakościowych", Jarosław Jagieła, Częstochowa 2015 : [recenzja]s. 169CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, "Słownik terminów i pojęć edukacyjnych badań jakościowych", Jarosław Jagieła, Częstochowa 2015 : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 169
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = ""Słownik terminów i pojęć edukacyjnych badań jakościowych", Jarosław Jagieła, Częstochowa 2015 : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "169" }
-
"Dlaczego analiza transakcyjna? : Rozmowy o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Adrianna Sarnat-Ciastko, Jarosław Jagieła, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]s. 170 - 171CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Agnieszka Sarnat-Ciastko, "Dlaczego analiza transakcyjna? : Rozmowy o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Adrianna Sarnat-Ciastko, Jarosław Jagieła, [b.m.] [b.r.] : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 170 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła, Agnieszka Sarnat-Ciastko", title = ""Dlaczego analiza transakcyjna? : Rozmowy o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Adrianna Sarnat-Ciastko, Jarosław Jagieła, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "170 - 171" }