Tytuł artykułu   (Znaleziono: 351 artykułów) Autorzy Strony Czynności
Definicja usługi i to, co poniżej Kazimierz Rogoziński s. 11-24
Powszechne usługi pocztowe w regulacjach unijnych Jacek Buko s. 15-26
Usługi stomatologiczne w systemie dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych Aleksandra Czerw Grażyna Dykowska Joanna Gotlib Tomasz Tatara s. 17-30
    Zacytuj
  • Udostępnij
Usługi dla ludności Ryszard Stolarczyk s. 21-23
Usługi społeczne : kryteria wyboru miejsca i formy konsumpcji Barbara Iwankiewicz-Rak s. 25-35
Wybrane problemy kosztu usługi mieszkaniowej Maria Bulanda Kazimierz Kacprzak s. 27-38
Techniczno-ekonomiczne determinanty optymalizacyjne w kształtowaniu usługi kurierskiej Anna Adamczyk Zdzisław Wojciechowski s. 35-41
Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowe Tomasz Sondej s. 49-57
Postawy e-konsumentów wobec płatności za usługi internetowe Leszek Gracz s. 63-72
Jakość z punktu widzenia systemu świadczenia usługi Wiesław Urban s. 65-76
E-usługi jako przedmiot badań ekonomicznych Robert Wolny s. 77-89
Wpływy dewizowe za usługi adwokackie w 1974 r. s. 92
Badanie zachowań firm oferujących usługi na rynku zagranicznym Mirosława Pluta-Olearnik s. 105-118
Usługi nieruchomościowe w gospodarce krajów Unii Europejskiej Leszek Kałkowski s. 116-123
    Zacytuj
  • Udostępnij
Istota organizacji pozarządowych jako podmiotów świadczących usługi społeczne Barbara Iwankiewicz-Rak s. 118-128
Internetowe usługi zwiększające produktywność współpracy zdalnej Anna Małgorzata Kamińska s. 131-144
Usługi komunalne - problemy z oceną efektywności ich realizowania Agnieszka Kwarcińska s. 133-141
    Zacytuj
  • Udostępnij
Popyt na usługi noclegowe świadczone w basenie Morza Bałtyckiego na tle popytu na usługi turystyczne w Unii Europejskiej Katarzyna Skrzeszewska s. 139-151
Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej Beata Nowotarska-Romaniak Anna Romaniak s. 147-156
Usługi doradztwa biznesowego : refleksje z perspektywy konsultanta Stanisław M. Szukalski s. 165-178
Strona www biblioteki prezentująca zintegrowane usługi biblioteczne Dagmara Budek Edyta Rogowska s. 165-170
Usługi wynajmu aut osobowych szansą racjonalizacji kosztów firm Józef Perenc s. 173-185
Usługi oferowane przez centrum logistyczne Adam Kośko Jarosław Ziółkowski s. 177-195
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wybrane metody oceny jakości usługi pielęgniarskiej Anna Jasiak-Kujawska Małgorzata Wiśniewska s. 182-195
    Zacytuj
  • Udostępnij
Nowe usługi : szansa dla transportu zbiorowego Anna Mężyk s. 185-195
Zintegrowane usługi biblioteczne w Głównej Bibliotece Lekarskiej Jacek Drogosz s. 186-193
Preinkubacja i inkubacja : usługi wspierające rozwój studenta Łukasz Grudzień Dariusz Przybył s. 189-197
Nowoczesne usługi biznesowe a konkurencyjność regionów Magdalena Majchrzak s. 196-207
Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych Magdalena Małachowska Anna Szwajlik s. 197-206
Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób Krzysztof Wesołowski s. 201-215
Ochrona danych osobowych konsumenta usługi ubezpieczeniowej Monika Kalina s. 205-219
Usługi hotelarskie w Polsce : dawniej i dziś Jacek Kraś s. 213-225
E-usługi jako innowacje organizacyjne Karolina Jastrzębska s. 231-242
    Zacytuj
  • Udostępnij
Usługi on-line w placówkach medycznych Tatiana Wiśniewska s. 249-258
Determinanty popytu mieszkańców Warszawy na usługi agroturystyczne Agata Balińska s. 251-264
Status prawny podmiotu świadczącego usługi medyczne jako przedsiębiorcy Agnieszka Balmas s. 257-274
    Zacytuj
  • Udostępnij
Usługi bankowe a teoria wyboru konsumenta Marta Pisula s. 269-280
Usługi "cloud computing" we wspomaganiu działalności organizacji wirtualnej Damian Dziembek s. 289-297
Analiza popytu na usługi agroturystyczne Bogusława Graczykowska Ludwika Kosińska Barbara Woś s. 293-303
Usługi cloud computing dla małych i średnich przedsiębiorstw Zygmunt Mazur Hanna Mazur Teresa Mendyk-Krajewska s. 339-348
Forma prawna podmiotów wykonujących usługi turystyczne Marek Białkowski s. 361-370
Odpowiedzialność finansowa jednostek samorządu terytorialnego za usługi zdrowotne Krystyna Piotrowska-Marczak s. 395-404
Żeglarskie usługi szkoleniowe na przykładzie oferty województwa zachodniopomorskiego Aleksandra Łapko s. 395-408
Usługi pocztowe w erze społeczeństwa informacyjnego Kazimierz Hirsz s. 401-411
Usługi prawnicze XXI wieku Agnieszka Orfin s. 431-442
Usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami a finansowe usługi komplementarne Małgorzata Okręglicka s. 545-556
Elektroniczne usługi pocztowe Ryszard Kobus s. 649-656
Usługi DSM w inteligentnych sieciach elektroenergetycznych Anna Pamuła s. 651-660
Szczególne elementy popytu na usługi turystyki konferencyjnej Krzysztof Kopeć s. 671-679
Usługi pocztowe w dobie e-handlu Aneta Grzech Anna Stolarczyk s. 713-721