Tytuł artykułu   (Znaleziono: 45 artykułów) Autorzy Strony Czynności
Zarządzanie wiedzą w organizacjach samorządowych Elżbieta Pawłowska Tomasz Szewc s. 5-19
Kultura organizacyjna a zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach Agnieszka Budziewicz-Guźlecka s. 5-14
Zarządzanie wiedzą o zagrożeniach w rozwiązywaniu jednostkowych i grupowych problemów bezpieczeństwa Janusz Ziarko s. 7-21
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zarządzanie wiedzą w klastrze Bogusław Bembenek s. 11-26
Bussines Intelligence a zarządzanie wiedzą Barbara Kamińska Leszek Zakrzewski s. 11-37
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zarządzanie wiedzą w systemach innowacji Jan Boguski s. 13-25
Zarządzanie wiedzą międzykulturową w przedsiębiorstwie Jadwiga Kaczmarska-Krawczak s. 21-32
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wpływ kultury organizacyjnej na zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach gospodarki elektronicznej Agnieszka Budziewicz-Guźlecka s. 25-33
Zarządzanie wiedzą w dobie nowej gospodarki Agnieszka Budziewicz-Guźlecka Anna Drab-Kurowska s. 39-51
Zarządzanie wiedzą i ochrona wiedzy w „nowej gospodarce” Adam Kopecki s. 41-51
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zarządzanie wiedzą jako nowoczesne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem na niestabilnym rynku Sonia Turek s. 55-59
Zarządzanie wiedzą w outsourcingu usług informatycznych Mateusz Gołba s. 59-67
Inżynieria i zarządzanie wiedzą w kontekście technologii informatycznych Zbigniew Filutowicz Grzegorz Sowa s. 59-78
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zarządzanie wiedzą a zmiany cywilizacyjne Agnieszka Natalia Rybińska s. 60-64
Zarządzanie wiedzą a bezrobocie Halina Sobocka‐Szczapa s. 63-92
    Zacytuj
  • Udostępnij
Jak zainteresować media sprawami Kościoła? Jan Szewek s. 66-71
Zarządzanie wiedzą w ekonomii i dydaktyce języków obcych Magdalena Rozenberg s. 85-99
Kościół wobec wyzwań nowych technologii Katarzyna Sitkowska s. 87-98
Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w sektorze MSP − wybrane wyniki badań Barbara Kamińska s. 91-106
    Zacytuj
  • Udostępnij
System informatyczny wspomagający zarządzanie wiedzą jako istotny element poprawy efektywności zarządzania zasobami ludzkimi w realizacji kontraktów w przedsiębiorstwie przemysłu budowy maszyn Adam Gumiński s. 93-100
Oddziaływanie portali intranetowych na zarządzanie wiedzą w nowoczesnych organizacjach Jan Fazlagić Bohdan Ludwiszewski Aleksander Sala Marcin Sikorski s. 101-112
Wpływ kultury organizacyjnej na zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie Ewa Stroińska s. 111-126
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zarządzanie wiedzą narzędziem doskonalenia znormalizowanych systemów jakościowych Joanna Ejdys s. 116-138, 280
Zarządzanie wiedzą przedsiębiorstwa w aspekcie regionalnym Andrzej Pomykalski s. 161-172
    Zacytuj
  • Udostępnij
Charakterystyka wpływu czynnika strategicznego na zarządzanie wiedzą = Description of the influence that the strategic fact has on knowledge management Violetta Wróblewska s. 171-179
    Zacytuj
  • Udostępnij
Organizacja a wyzwania przyszłości – zarządzanie wiedzą w organizacji na przykładzie PGT HEALTHCARE Michał Nitka s. 209-217
Zarządzanie wiedzą jako podstawa efektywności zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem Elżbieta Skrzypek s. 215-227
Zarządzanie wiedzą i informacją w przedsiębiorstwach usługowych Grażyna Rosa s. 223-232
Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie turystycznym Anna Cudowska-Sojko s. 245-253
Zarządzanie wiedzą w procesach B+R Katarzyna Szopik-Depczyńska s. 245-258
Zarządzanie wiedzą : ujęcie teoretyczne Mariola Grzybowska-Brzezińska Anna Zięba Ireneusz Żuchowski s. 267-281
Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie - realna potrzeba czy moda? Koncepcje zastosowania "zarządzania wiedzą" w praktyce Krzysztof Wesołowski s. 275-287
Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych Izabela Sztangret s. 305-316
Zarządzanie wiedzą w kontekście jakości życia młodych ludzi Agnieszka Kwiatek Maja Skiba s. 317-326
Zarządzanie wiedzą jako element strategii organizacji w e-gospodarce Tomasz Ordysiński s. 317-330
Zarządzanie wiedzą w instytucjach naukowych. Łódź – IMP, 4 VI 2014 r Jolanta Przyłuska s. 366-370
Zarządzanie wiedzą w projektach marketingowych w świetle wyników badań Alina Kozarkiewicz Przemysław Wójcik s. 383-394
Zarządzanie wiedzą nowym kierunkiem w naukach o zarządzaniu i w praktyce Beata Glinkowska s. 401-408
Zarządzanie wiedzą w szpitalu : perspektywa średniego personelu medycznego : wyniki badań empirycznych Agnieszka Krawczyk-Sołtys s. 407-421
Zarządzanie wiedzą : ujęcie koncepcyjne Robert Pasek s. 443-451
Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność małego przedsiębiorstwa Magdalena Gorzelany-Dziadkowiec Julia Gorzelany-Plesińska s. 485-494
Zarządzanie wiedzą w instytucjach szczebla regionalnego Teresa Miś s. 519-530
Zarządzanie wiedzą w organizacjach publicznych Krzysztof Krukowski s. 577-584
Zarządzanie wiedzą w organizacjach międzykulturowych Ewa Więcek-Janka s. 589-597
Zarządzanie wiedzą w obszarze handlu elektronicznego Agnieszka Konys Jarosław Wątróbski s. 613-621