Adaptacja do przeobrażeń na rynku pracy
|
Maria Strykowska
| s. 3-12
|
|
|
Kompetencje twórcze a współczesny rynek pracy
|
Michał Stasiakiewicz
| s. 13-22
|
|
|
Kreatywność, tożsamość, adaptacja w dobie zmian społeczno-gospodarczych
|
Beatricze Andrzejewska
| s. 23-30
|
|
|
Jasna i ciemna strona twórczości w organizacji
|
Joanna Wachowiak
| s. 31-35
|
|
|
Zespołowe uwarunkowania efektywności organizacji
|
Agata Buszczak
| s. 37-43
|
|
|
Absolwenci wobec wyzwań rynku pracy
|
Teresa Chirkowska-Smolak
| s. 45-57
|
|
|
Przemiany w kształceniu na studiach wyższych w Polsce : przypadek socjologii
|
Krzysztof Wasielewski
| s. 59-80
|
|
|
Społeczny los "wykluczonych" : zasadnicza szkoła zawodowa jako medium marginalizacji
|
Piotr Mikiewicz
| s. 81-100
|
|
|
Młodzież wiejska wobec zmiany społecznej : bierny obiekt czy twórczy uczestnik?
|
Monika Kwiecińska-Zdrenka
| s. 101-114
|
|
|
Egzaminy zewnętrzne jako nowy składnik szkolnictwa
|
Grażyna Mieczkowska
| s. 115-122
|
|
|
Środowiskowe zróznicowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem : w świetle sprawdzianu w klasach szóstych
|
Agnieszka Muzyk
| s. 123-135
|
|
|
Zróżnicowanie wyników pierwszych egzaminów zewnętrznych
|
Elżbieta Prószyńska
| s. 137-155
|
|
|
Syndrom "placówki" i "wyścig szczurów" : ukryte funkcje egzaminów zewnętrznych
|
Jarosław Domalewski
| s. 157-183
|
|
|
Humanistyczne źródła pedagogiki emancypacyjnej
|
Hanna Zielińska-Kostyło
| s. 185-196
|
|
|
Dziewczęta i chłopcy w szkole : zmiany perspektyw badań zagadnienia nierówności płci we francuskiej socjologii edukacji w latach 1970-2000
|
Lucyna Kopciewicz
| s. 197-208
|
|
|
Społeczne role płciowe i ich przemiany
|
Dorota Pankowska
| s. 209-217
|
|
|
Etnografia jako metoda badań nad szkolną socjalizacją w zakresie ról płciowych
|
Mariola Chomiczyńska-Rubacha
| s. 219-229
|
|
|
"Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacja sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja]
|
Alicja Skowrońska
Mirosława Nowak-Dziemianowicz (aut. dzieła rec.)
| s. 231-234
|
|
|
"Interdyscyplinarne studia nad płcią. Od polaryzacji płciowej do depolaryzacji rodzajowej", Aleksandra Hulewska, Aleksandra Jasielska, Michał Ziarko (red.), Poznań 2002 : [recenzja]
|
Joanna Ostrouch-Kowalska
Aleksandra Hulewska (aut. dzieła rec.)
Aleksandra Jasielska (aut. dzieła rec.)
Michał Ziarko (aut. dzieła rec.)
| s. 234-238
|
|
|
"Handbook of Midlife Development", Margie E. Lachman (ed.), New York 2001 : [recenzja]
|
Karolina Appelt
Margie E. Lachman (aut. dzieła rec.)
| s. 238-243
|
|
|
"Nieuniknione? Funkcje alfabetyzacji w dorosłości", Zbigniew Kwieciński, Toruń-Olsztyn 2002 : [recenzja]
|
Barbara Walasek
Zbigniew Kwieciński (aut. dzieła rec.)
| s. 244-247
|
|
|