Wprowadzenie
|
Waldemar Lib
Wojciech Walat
| s. 9-11
|
|
|
Poznámka k tvorivosti v technickom vzdelávaní
|
Ivica Handlovska
Tomas Kozik
| s. 15-22
|
|
|
Kształcenie ogólne i ogólnotechniczne w Liechtensteinie
|
Krzysztof Kraszewski
| s. 23-30
|
|
|
Tretí rok školskej reformy a technické vzdelávanie v nižšom sekundárnom vzdelávaní v SR
|
Jozef Pavelka
| s. 31-36
|
|
|
Interdisciplinary and integration of technical education
|
Jan Novotny
| s. 37-39
|
|
|
Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych
|
Wojciech Walat
| s. 40-60
|
|
|
Realizacja projektów koncepcyjnych w oparciu o model działalności technicznej człowieka, szansą na kształtowanie świadomości technicznej uczniów
|
Marta Ciesielka
| s. 61-66
|
|
|
Rozvíjení tvořivého myšlení středoškolských studentů ve výuce technických předmětů
|
Miroslava Miklosikova
| s. 67-72
|
|
|
Rozwijanie twórczej aktywności uczniów
|
Agnieszka Długosz
| s. 73-81
|
|
|
Porovnání virtuálních a reálných elektronických měření
|
Pavel Benajtr
Petr Mach
| s. 82-90
|
|
|
Elektronika s výučbovým systémom rc2000
|
Daniel Novak
Jan Pavlovkin
| s. 91-97
|
|
|
Praca, rynek pracy i edukacja zawodowa w kontekście przemian cywilizacyjnych
|
Jolanta Wilsz
| s. 101-106
|
|
|
Praca i kariera zawodowa absolwentów ETI
|
Henryk Noga
| s. 107-114
|
|
|
Dôležitosť vzdelávania v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
|
Melania Feszterova
Tomas Kozik
| s. 115-120
|
|
|
Wpływ hałasu na pracę człowieka w opinii studentów i uczniów
|
Tadeusz Piątek
| s. 121-129
|
|
|
The necessity of Ukrainian family doctor training improve with due account for foreign experience
|
Inna Palamarenko
| s. 130-134
|
|
|
Linguistic analysis of special terms in economic texts
|
Svitlana Tsymbal
| s. 135-137
|
|
|
Tolerance as an Integral Part of Intercultural Competence of Prospective Economists
|
Olena Zelikovska
| s. 138-144
|
|
|
BOZP ako motivačný faktor v prácach ŠVOČ
|
Melania Feszterova
| s. 145-149
|
|
|
Otwarte zasoby informacyjne w edukacji ustawicznej zawodowej
|
Henryk Bednarczyk
Tomasz Kupidura
| s. 150-155
|
|
|
Narzędzia informatyczne do diagnozowania i doskonalenia kompetencji zawodowych w procesie pracy
|
Zbigniew Kramek
| s. 156-161
|
|
|
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007–2013 w procesie przygotowania zawodowego – wybrane procedury
|
Antoni Krauz
| s. 162-174
|
|
|
Management of primary and secondary schools
|
Linda Jurakovic
Marijana Juricic
Nevenka Tatkovic
| s. 175-190
|
|
|
Secondary school education for the needs of tourism and hospitality in croatia – analysis of present state and proposals for improvement
|
Tea Baldigara
Vlado Galicic
Marina Laskarin
| s. 191-202
|
|
|
Postrehy a pripomienky seniorov k programu ľudové remeslá na univerzite tretieho veku v Nitre
|
Jan Sirka
| s. 203-210
|
|
|
Ocena przez studentów uczelni technicznej obecnego systemu edukacji w kontekście potrzeb współczesnego rynku pracy
|
Ewa Nieroba
Krzysztof Niewiadomski
Ireneusz Zawłocki
| s. 211-216
|
|
|
Analiza porównawcza procesu uczenia się uczniów szkół ogólnokształcących i zawodowych
|
Ewa Nieroba
Krzysztof Niewiadomski
Ireneusz Zawłocki
| s. 217-222
|
|
|
Kultura organizacyjna a efektywność funkcjonowania organizacji społecznie odpowiedzialnych
|
Marek Kęsy
| s. 223-228
|
|
|
Organization of motivation-valuable block of specialists’ personality
|
Olga Filatova
| s. 229-232
|
|
|
Pedagogical conditions of formation of technological competence in vocational training
|
Lyenuza Tarkhan
| s. 233-237
|
|
|
Využití shlukové analýzy při vytváření typologie studentů
|
Miroslav Chraska
Milan Klement
| s. 241-247
|
|
|
Způsob vnímání vybraných pojmů školního a sociálního prostředí studenty Univerzity Palackého v Olomouci a Univerzity v Rzeszowe
|
Marie Chraskova
| s. 248-253
|
|
|
Názory učiteľov na možnosti a formy ďalšieho odborného vzdelávania
|
Gabriel Banesz
| s. 254-259
|
|
|
Role of higher education in formation of cultural and political views of the modern youth
|
Iuliia Siekunova
| s. 260-264
|
|
|
Vedomosti a zručnosti študentov učiteľstva technických predmetov z oblasti IKT
|
Danka Lukacova
| s. 265-270
|
|
|
Filozofia Kaizen w pracy nauczyciela
|
Marta Bałażak
| s. 271-276
|
|
|
Informatyczne przygotowanie pedagogów szkolnych – wyniki badań własnych
|
Wojciech Czerski
Rafał Wawer
| s. 277-283
|
|
|
Znaczenie multimedialnych programów komputerowych w działalności poradni pedagogiczno-psychologicznej
|
Janusz Janczyk
Antoni Sznirch
| s. 284-289
|
|
|
The Development of Teacher Competences in the Context of the Croatian Qualifications Framework and the Bologna process
|
Nevenka Tatkovic
| s. 290-305
|
|
|
Teaching Culture In The Foreign Language Classroom
|
Galina Cherednichenko
Lyudmila Kunytsia
Lyudmila Sharpan
| s. 306-312
|
|
|
Professsional burnout and lecturer
|
Valentyna Ivanivna Stakhnevich
| s. 313-317
|
|
|
Gender and personality
|
Liudmyla Dankevych
Valentyna Ivanivna Stakhnevich
| s. 318-322
|
|
|
Systemy informatyczne w modelowaniu procesów zarządzania środowiskiem
|
Agnieszka Biedrawa
Wiktoria Sobczyk
| s. 325-336
|
|
|
Socio-ecological human security in the environment
|
Oksana Nagornyuk
| s. 337-343
|
|
|
Study of Ioan Pavlo II about environmental culture
|
Bohdan Makarchuk
Liliya Nedobiichyk
Andriy Nemnogko
Nataliia Ridei
| s. 344-347
|
|
|
Urgent issues on retraining of specialists in agricultural sphere with provision of the second higher education
|
Maria Kulayets
Ogla Vytvytska
| s. 348-353
|
|
|
Role of education and science in promoting of term state environmental programs
|
Lyudmila Klymenko
Yuliya Martynenko
Nataliia Ridei
Yuliya Rybalko
Anna Sytska
| s. 354-357
|
|
|
State programs of education and science development in Ukraine
|
Tetyana Hitrenko
Albina Nazarenko
Andriy Nemnogko
Svitlana Palamarchuk
Nataliia Ridey
Vita Strokal
| s. 358-361
|
|
|
Scientific support for policy state environmental programs, the importance of education
|
Yuliya Kucherenko
Nataliia Ridei
Denys Shofolov
Ira Trygub
Olha Zahayko
| s. 362-366
|
|
|
Scientific support for policy state environmental programs, the importance of education
|
Nataliia Ridei
Denys Shofolov
| s. 362-366
|
|
|
Innovations in ecological education of higher school students
|
Tatiana Vasilievna Sayenko
| s. 367-371
|
|
|
"Pedagogickà prax s podporou informačných a komunikačných technológií", Jana Depesova, Nitra 2010 : [recenzja]
|
Maria Raczyńska
Jana Depesova (aut. dzieła rec.)
| s. 375-376
|
|
|
"Tvorba záverečnej prače", Maria Vargova, Nitra 2011 : [recenzja]
|
Maria Raczyńska
Maria Vargova (aut. dzieła rec.)
| s. 377
|
|
|
"Pedagogické aspekty bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci", Mária Vargová, Jana Depešová, Nitra 2011 : [recenzja]
|
Maria Raczyńska
Jana Depešová (aut. dzieła rec.)
maria Vargova (aut. dzieła rec.)
| s. 378-379
|
|
|
"Bezpieczeństwo w pracowni chemicznej", Marek Wasielewski, Wiktor Nikołajewicz Dawydow, Warszawa 2008 : [recenzja]
|
Melania Feszterowa
Wiktor Nikołajewicz Dawydow (aut. dzieła rec.)
Marek Wasielewski (aut. dzieła rec.)
| s. 380-382
|
|
|
Autorzy
|
| s. 383-387
|
|
|