Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 13
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2015, Tom 11, Numer 2(29)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Kilka uwag o znajomości dzieła Jana Jakuba Rousseau „Emil, czyli o wychowaniu” w Polsce przełomu XVIII i XIX wieku
Dorota Żołądź-Strzelczyk
s. 7-14
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Żołądź-Strzelczyk, Kilka uwag o znajomości dzieła Jana Jakuba Rousseau „Emil, czyli o wychowaniu” w Polsce przełomu XVIII i XIX wieku, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 7-14
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520138, author = "Dorota Żołądź-Strzelczyk", title = "Kilka uwag o znajomości dzieła Jana Jakuba Rousseau „Emil, czyli o wychowaniu” w Polsce przełomu XVIII i XIX wieku", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 7-14, }
Od idei poznania dziecka do pedologii jako nauki o dziecku
Krzysztof Jakubiak
s. 15-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Jakubiak, Od idei poznania dziecka do pedologii jako nauki o dziecku, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 15-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520139, author = "Krzysztof Jakubiak", title = "Od idei poznania dziecka do pedologii jako nauki o dziecku", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 15-22, }
Obrona nowożytnej koncepcji praw dziecka. Kilka refleksji w kontekście myśli pedagogicznej Jana Jakuba Rousseau
Małgorzata Kozak
s. 23-32
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kozak, Obrona nowożytnej koncepcji praw dziecka. Kilka refleksji w kontekście myśli pedagogicznej Jana Jakuba Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 23-32
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520140, author = "Małgorzata Kozak", title = "Obrona nowożytnej koncepcji praw dziecka. Kilka refleksji w kontekście myśli pedagogicznej Jana Jakuba Rousseau", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 23-32, }
Wyznania, Rousseau i dyskurs edukacyjny – zarys badań w perspektywie (post)foucaultowskiej
Helena Ostrowicka
s. 33-43
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Helena Ostrowicka, Wyznania, Rousseau i dyskurs edukacyjny – zarys badań w perspektywie (post)foucaultowskiej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 33-43
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520141, author = "Helena Ostrowicka", title = "Wyznania, Rousseau i dyskurs edukacyjny – zarys badań w perspektywie (post)foucaultowskiej", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 33-43, }
Jean-Jacques Rousseau and his ideas in the spectrum of the pressing challenges of our time: to the postulates of modern psychological and pedagogical interaction
Irina Manokha
s. 44-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irina Manokha, Jean-Jacques Rousseau and his ideas in the spectrum of the pressing challenges of our time: to the postulates of modern psychological and pedagogical interaction, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 44-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520142, author = "Irina Manokha", title = "Jean-Jacques Rousseau and his ideas in the spectrum of the pressing challenges of our time: to the postulates of modern psychological and pedagogical interaction", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 44-52, }
Jan Jakub Rousseau w naturze
Lucyna Kopciewicz
s. 53-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lucyna Kopciewicz, Jan Jakub Rousseau w naturze/ogrodzie ? Dyskursy natury we współczesnych odczytaniach feministycznych i posthumanistycznych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 53-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520143, author = "Lucyna Kopciewicz", title = "Jan Jakub Rousseau w naturze/ogrodzie ? Dyskursy natury we współczesnych odczytaniach feministycznych i posthumanistycznych", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 53-66, }
Językowy obraz świata w tekstach Jana Jakuba Rousseau. „Wyznania” jako narracyjne konstruowanie tożsamości
Anna Wasilewska
s. 67-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Wasilewska, Językowy obraz świata w tekstach Jana Jakuba Rousseau. „Wyznania” jako narracyjne konstruowanie tożsamości, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 67-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520144, author = "Anna Wasilewska", title = "Językowy obraz świata w tekstach Jana Jakuba Rousseau. „Wyznania” jako narracyjne konstruowanie tożsamości", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 67-80, }
Dziecięce filozofowanie na tle romantycznej wizji szlachetnego dzikusa J.J. Rousseau
Maria Szczepska-Pustkowska
s. 81-95
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Szczepska-Pustkowska, Dziecięce filozofowanie na tle romantycznej wizji szlachetnego dzikusa J.J. Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 81-95
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520145, author = "Maria Szczepska-Pustkowska", title = "Dziecięce filozofowanie na tle romantycznej wizji szlachetnego dzikusa J.J. Rousseau", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 81-95, }
Sprawozdanie z Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji:Aktualne problemy psychologii i pedagogiki we współczesnym świecie : Rosyjski Uniwersytet Przyjaźni Narodów, Moskwa, 23-24 kwietnia 2015 r.
Maria Groenwald
Wojciech Siegień
s. 99-101
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Groenwald, Wojciech Siegień, Sprawozdanie z Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji:Aktualne problemy psychologii i pedagogiki we współczesnym świecie : Rosyjski Uniwersytet Przyjaźni Narodów, Moskwa, 23-24 kwietnia 2015 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 99-101
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520146, author = "Maria Groenwald, Wojciech Siegień", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji:Aktualne problemy psychologii i pedagogiki we współczesnym świecie : Rosyjski Uniwersytet Przyjaźni Narodów, Moskwa, 23-24 kwietnia 2015 r.", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 99-101, }
Sprawozdanie z cyklu seminariów pt. W poszukiwaniu nowych rozwiązań we wczesnej edukacji: Forum wymiany myśli i doświadczeń : Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław.
Maria Marcińczuk
s. 102-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Marcińczuk, Sprawozdanie z cyklu seminariów pt. W poszukiwaniu nowych rozwiązań we wczesnej edukacji: Forum wymiany myśli i doświadczeń : Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 102-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520147, author = "Maria Marcińczuk", title = "Sprawozdanie z cyklu seminariów pt. W poszukiwaniu nowych rozwiązań we wczesnej edukacji: Forum wymiany myśli i doświadczeń : Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław.", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 102-103, }
Autorzy
s. 104
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 104
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520148, author = "", title = "Autorzy/Authors", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 104, }
Informacje dla Autorów
s. 105-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 105-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520149, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 105-106, }
Information for Authors
s. 107-108
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 2(29), s. 107-108
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520150, author = "", title = "Information for Authors", year = 2015, volume = 11, number = 2(29), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 107-108, }