-
Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda SennettaCZYSTY TEKST
Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennetta, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s.
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennetta", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "" }
-
Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennettas. 9 - 27CZYSTY TEKST
Iwona Paszenda, Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennetta, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 9 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Paszenda", title = "Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennetta", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "9 - 27" }
-
Demokracja i wartości w wychowaniu : o epistemologicznym statusie doświadczenia w pragmatyzmies. 29 - 45CZYSTY TEKST
Leszek Waga, Demokracja i wartości w wychowaniu : o epistemologicznym statusie doświadczenia w pragmatyzmie , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 29 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Waga", title = "Demokracja i wartości w wychowaniu : o epistemologicznym statusie doświadczenia w pragmatyzmie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "29 - 45" }
-
Osobowość autorytarna i jej wrogowie: Wilhelm Reich, Theodor W. Adorno, Alice Miller i Klaus Theweleits. 47 - 62CZYSTY TEKST
Katarzyna Szumlewicz, Osobowość autorytarna i jej wrogowie: Wilhelm Reich, Theodor W. Adorno, Alice Miller i Klaus Theweleit , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 47 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szumlewicz", title = "Osobowość autorytarna i jej wrogowie: Wilhelm Reich, Theodor W. Adorno, Alice Miller i Klaus Theweleit ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "47 - 62" }
-
Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringus. 63 - 84CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 63 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Babiuk-Massalska", title = "Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "63 - 84" }
-
Change of social value orientation affected by the observed mimical expression of the interaction partners. 85 - 106CZYSTY TEKST
Joanna Lewczuk, Change of social value orientation affected by the observed mimical expression of the interaction partner , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 85 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Lewczuk", title = "Change of social value orientation affected by the observed mimical expression of the interaction partner ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "85 - 106" }
-
"Społeczeństwo Otwarte" - czasopismo wspierające nauczycieli w wychowaniu uczniów do demokracji i obywatelskościs. 107 - 133CZYSTY TEKST
Katarzyna Wereszczyńska, "Społeczeństwo Otwarte" - czasopismo wspierające nauczycieli w wychowaniu uczniów do demokracji i obywatelskości , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 107 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wereszczyńska", title = ""Społeczeństwo Otwarte" - czasopismo wspierające nauczycieli w wychowaniu uczniów do demokracji i obywatelskości ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "107 - 133" }
-
Internet jako edukacyjna przestrzeń życia młodzieży akademickiejs. 135 - 154CZYSTY TEKST
Beata Maj, Internet jako edukacyjna przestrzeń życia młodzieży akademickiej , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 135 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Maj", title = "Internet jako edukacyjna przestrzeń życia młodzieży akademickiej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "135 - 154" }
-
Być z kimś dla kogoś : postrzeganie dobra wspólnego przez pełnoletnich uczniów szkoły specjalnej - z praktyki badań włączającychs. 155 - 166CZYSTY TEKST
Celina Kamecka-Antczak, Klaudia Wos, Być z kimś dla kogoś : postrzeganie dobra wspólnego przez pełnoletnich uczniów szkoły specjalnej - z praktyki badań włączających , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Celina Kamecka-Antczak, Klaudia Wos", title = "Być z kimś dla kogoś : postrzeganie dobra wspólnego przez pełnoletnich uczniów szkoły specjalnej - z praktyki badań włączających ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "155 - 166" }
-
Priorytetyzacja STEM w edukacji : perspektywa aksjologiczno-teleologicznas. 167 - 184CZYSTY TEKST
Emilia Grzesiak, Priorytetyzacja STEM w edukacji : perspektywa aksjologiczno-teleologiczna , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 167 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Grzesiak", title = "Priorytetyzacja STEM w edukacji : perspektywa aksjologiczno-teleologiczna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "167 - 184" }
-
Książka zamiast wiedzys. 185 - 191CZYSTY TEKST
Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Aleksander Nalaskowski, Książka zamiast wiedzy , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 185 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Aleksander Nalaskowski", title = "Książka zamiast wiedzy ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "185 - 191" }
-
"Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja]s. 193 - 199CZYSTY TEKST
Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Natalia Zygmunt, "Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 193 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Natalia Zygmunt", title = ""Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "193 - 199" }
-
O słuchaniu i słyszeniu w perspektywie filozofii edukacjis. 201 - 214CZYSTY TEKST
Małgorzata Przanowska, Rafał Włodarczyk, O słuchaniu i słyszeniu w perspektywie filozofii edukacji , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przanowska, Rafał Włodarczyk", title = "O słuchaniu i słyszeniu w perspektywie filozofii edukacji ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "201 - 214" }
-
Pedagogika szkoły wyższejs. 215 - 224CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Pedagogika szkoły wyższej , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 215 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Pedagogika szkoły wyższej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "215 - 224" }