-
Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennettas. 9 - 27CZYSTY TEKST
Iwona Paszenda, Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennetta, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 9 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Paszenda", title = "Rytuał współpracy jako narzędzie kształtowania kompetencji społecznych i obywatelskich - na podstawie myśli Richarda Sennetta", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "9 - 27" }
-
Demokracja i wartości w wychowaniu : o epistemologicznym statusie doświadczenia w pragmatyzmies. 29 - 45CZYSTY TEKST
Leszek Waga, Demokracja i wartości w wychowaniu : o epistemologicznym statusie doświadczenia w pragmatyzmie, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 29 - 45
BIBTEX@Article{ authors = "Leszek Waga", title = "Demokracja i wartości w wychowaniu : o epistemologicznym statusie doświadczenia w pragmatyzmie", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "29 - 45" }
-
Osobowość autorytarna i jej wrogowie: Wilhelm Reich, Theodor W. Adorno, Alice Miller i Klaus Theweleits. 47 - 62CZYSTY TEKST
Katarzyna Szumlewicz, Osobowość autorytarna i jej wrogowie: Wilhelm Reich, Theodor W. Adorno, Alice Miller i Klaus Theweleit, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 47 - 62
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Szumlewicz", title = "Osobowość autorytarna i jej wrogowie: Wilhelm Reich, Theodor W. Adorno, Alice Miller i Klaus Theweleit", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "47 - 62" }
-
Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringus. 63 - 84CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 63 - 84
BIBTEX@Article{ authors = "Aneta Babiuk-Massalska", title = "Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "63 - 84" }
-
Change of social value orientation affected by the observed mimical expression of the interaction partners. 85 - 106CZYSTY TEKST
Joanna Lewczuk, Change of social value orientation affected by the observed mimical expression of the interaction partner, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 85 - 106
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Lewczuk", title = "Change of social value orientation affected by the observed mimical expression of the interaction partner", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "85 - 106" }
-
"Społeczeństwo Otwarte" - czasopismo wspierające nauczycieli w wychowaniu uczniów do demokracji i obywatelskościs. 107 - 133CZYSTY TEKST
Katarzyna Wereszczyńska, "Społeczeństwo Otwarte" - czasopismo wspierające nauczycieli w wychowaniu uczniów do demokracji i obywatelskości, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 107 - 133
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Wereszczyńska", title = ""Społeczeństwo Otwarte" - czasopismo wspierające nauczycieli w wychowaniu uczniów do demokracji i obywatelskości", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "107 - 133" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Maj, Internet jako edukacyjna przestrzeń życia młodzieży akademickiej, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 135 - 154
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Maj", title = "Internet jako edukacyjna przestrzeń życia młodzieży akademickiej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "135 - 154" }
-
Być z kimś dla kogoś : postrzeganie dobra wspólnego przez pełnoletnich uczniów szkoły specjalnej - z praktyki badań włączającychs. 155 - 166CZYSTY TEKST
Celina Kamecka-Antczak, Klaudia Wos, Być z kimś dla kogoś : postrzeganie dobra wspólnego przez pełnoletnich uczniów szkoły specjalnej - z praktyki badań włączających, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = "Celina Kamecka-Antczak, Klaudia Wos", title = "Być z kimś dla kogoś : postrzeganie dobra wspólnego przez pełnoletnich uczniów szkoły specjalnej - z praktyki badań włączających", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "155 - 166" }
-
CZYSTY TEKST
Emilia Grzesiak, Priorytetyzacja STEM w edukacji : perspektywa aksjologiczno-teleologiczna, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 167 - 184
BIBTEX@Article{ authors = "Emilia Grzesiak", title = "Priorytetyzacja STEM w edukacji : perspektywa aksjologiczno-teleologiczna", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "167 - 184" }
-
Książka zamiast wiedzy. Recenzja monografii Joanny Łukasiewicz-Wieleby, Rozpoznawanie potencjału oraz wzmocnienia i ograniczenia rozwoju zdolności dzieci w narracjach rodziców, (Wyd. APS Warszawa, 2018, ss. 438)s. 185 - 191CZYSTY TEKST
Aleksander Nalaskowski, Książka zamiast wiedzy. Recenzja monografii Joanny Łukasiewicz-Wieleby, Rozpoznawanie potencjału oraz wzmocnienia i ograniczenia rozwoju zdolności dzieci w narracjach rodziców, (Wyd. APS Warszawa, 2018, ss. 438), Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 185 - 191
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksander Nalaskowski", title = "Książka zamiast wiedzy. Recenzja monografii Joanny Łukasiewicz-Wieleby, Rozpoznawanie potencjału oraz wzmocnienia i ograniczenia rozwoju zdolności dzieci w narracjach rodziców, (Wyd. APS Warszawa, 2018, ss. 438)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "185 - 191" }
-
"Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja]s. 193 - 199CZYSTY TEKST
Natalia Zygmunt, "Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 193 - 199
BIBTEX@Article{ authors = "Natalia Zygmunt", title = ""Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "193 - 199" }
-
O słuchaniu i słyszeniu w perspektywie filozofii edukacji. Recenzja monografii Małgorzaty Przanowskiej, Listening and Acouological Education, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2019, ss. 306s. 201 - 214CZYSTY TEKST
Rafał Włodarczyk, O słuchaniu i słyszeniu w perspektywie filozofii edukacji. Recenzja monografii Małgorzaty Przanowskiej, Listening and Acouological Education, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2019, ss. 306, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = "Rafał Włodarczyk", title = "O słuchaniu i słyszeniu w perspektywie filozofii edukacji. Recenzja monografii Małgorzaty Przanowskiej, Listening and Acouological Education, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2019, ss. 306", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "201 - 214" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Pedagogika szkoły wyższej [bibliografia tematyczna], Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 215 - 224
BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Śliwerski", title = "Pedagogika szkoły wyższej [bibliografia tematyczna]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "215 - 224" }