-
CZYSTY TEKST
Roman Darowski, Antropologiczno-aksjologiczne podstawy pedagogiki , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Darowski", title = "Antropologiczno-aksjologiczne podstawy pedagogiki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "9 - 15" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Model w badaniach naukowych : wizja całościowa , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 17 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Model w badaniach naukowych : wizja całościowa ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "17 - 25" }
-
CZYSTY TEKST
Adolf Szołtysek, O etyce nauczycielstwa , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 27 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Adolf Szołtysek", title = "O etyce nauczycielstwa ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "27 - 42" }
-
CZYSTY TEKST
Tatiana Senko, Rozwój i kierunki nowatorskie w polityce rodzinnej , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Senko", title = "Rozwój i kierunki nowatorskie w polityce rodzinnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "43 - 56" }
-
CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, Piotr Kowolik, Mieć czy być : rozważania filozoficzno-pedagogiczne , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 57 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko, Piotr Kowolik", title = "Mieć czy być : rozważania filozoficzno-pedagogiczne ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "57 - 62" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Od konfliktu w klasie szkolnej do porozumienia bez przemocy , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 63 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Od konfliktu w klasie szkolnej do porozumienia bez przemocy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "63 - 75" }
-
CZYSTY TEKST
Natalia Cieślar, Joanna Samsel-Opalla, Pojęcie kompetencji kluczowych w Podstawie programowej , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 77 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Cieślar, Joanna Samsel-Opalla", title = "Pojęcie kompetencji kluczowych w Podstawie programowej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "77 - 82" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Goriszowski, Samorządność szkolna drogą do demokracji w ujęciu historycznym , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 83 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Goriszowski", title = "Samorządność szkolna drogą do demokracji w ujęciu historycznym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "83 - 92" }
-
Internet i jego nowoczesne narzędzia a idea uczenia się przez całe życie na przykładzie Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomius. 95 - 106CZYSTY TEKST
Renata Ochoa-Dąderska, Luis Ochoa-Siguencia, Miquel F. Oliver Trobat, Internet i jego nowoczesne narzędzia a idea uczenia się przez całe życie na przykładzie Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Ochoa-Dąderska, Luis Ochoa-Siguencia, Miquel F. Oliver Trobat", title = "Internet i jego nowoczesne narzędzia a idea uczenia się przez całe życie na przykładzie Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "95 - 106" }
-
Osobowość wychowawcy w kontekście chrześcijańskiej myśli pedagogicznej na przykładzie badań opinii studentów Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicachs. 107 - 130CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Osobowość wychowawcy w kontekście chrześcijańskiej myśli pedagogicznej na przykładzie badań opinii studentów Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 107 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Osobowość wychowawcy w kontekście chrześcijańskiej myśli pedagogicznej na przykładzie badań opinii studentów Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "107 - 130" }
-
Teoria i praktyka pedagogiczna w poglądach nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjóws. 131 - 141CZYSTY TEKST
Kazimierz Ostrowski, Teoria i praktyka pedagogiczna w poglądach nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjów , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 131 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ostrowski", title = "Teoria i praktyka pedagogiczna w poglądach nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "131 - 141" }
-
Aktywne obywatelstwo poprzez nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w każdym wieku: projekt activeICT : wprowadzenie do problematyki badań własnychs. 143 - 149CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, Renata Ochoa-Dąderska, Luis Ochoa-Siguencia, Aktywne obywatelstwo poprzez nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w każdym wieku: projekt activeICT : wprowadzenie do problematyki badań własnych , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 143 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka, Renata Ochoa-Dąderska, Luis Ochoa-Siguencia", title = "Aktywne obywatelstwo poprzez nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w każdym wieku: projekt activeICT : wprowadzenie do problematyki badań własnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "143 - 149" }
-
CZYSTY TEKST
Dawid Kaszuba, Zarządzanie bezpieczeństwem w szkole w aspekcie profilaktyki , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 151 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Kaszuba", title = "Zarządzanie bezpieczeństwem w szkole w aspekcie profilaktyki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "151 - 156" }
-
Możliwości rozwijania zainteresowań i kształtowania pojęć technicznych u dzieci przedszkolnychs. 157 - 169CZYSTY TEKST
Paweł Broda, Możliwości rozwijania zainteresowań i kształtowania pojęć technicznych u dzieci przedszkolnych , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 157 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Broda", title = "Możliwości rozwijania zainteresowań i kształtowania pojęć technicznych u dzieci przedszkolnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "157 - 169" }
-
Porównanie roli komponentów tekstu matematycznego w ocenie studentów I i III roku matematykis. 171 - 181CZYSTY TEKST
Joanna Samsel-Opalla, Porównanie roli komponentów tekstu matematycznego w ocenie studentów I i III roku matematyki , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Samsel-Opalla", title = "Porównanie roli komponentów tekstu matematycznego w ocenie studentów I i III roku matematyki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "171 - 181" }
-
Integrowanie edukacji przedszkolnej drogą do optymalizacji pracy nauczycielek przedszkolis. 185 - 192CZYSTY TEKST
Wanda Wójcik, Integrowanie edukacji przedszkolnej drogą do optymalizacji pracy nauczycielek przedszkoli , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 185 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Wójcik", title = "Integrowanie edukacji przedszkolnej drogą do optymalizacji pracy nauczycielek przedszkoli ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "185 - 192" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Widzieć w szkole sojuszników , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 193 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Widzieć w szkole sojuszników ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "193 - 204" }
-
"Filozofia wychowania moralnego", Adolf E. Szołtysek, Kraków 2009 : [recenzja]s. 207 - 210CZYSTY TEKST
Józef K. Sowa, Adolf E. Szołtysek, "Filozofia wychowania moralnego", Adolf E. Szołtysek, Kraków 2009 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 207 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Józef K. Sowa, Adolf E. Szołtysek", title = ""Filozofia wychowania moralnego", Adolf E. Szołtysek, Kraków 2009 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "207 - 210" }
-
"Dorastanie, dorosłość i starość człowieka w kontekście działalności i kariery zawodowej", Zygmunt Wiatrowski, Radom 2009 : [recenzja]s. 211 - 212CZYSTY TEKST
Lidia Pośpiech, Zygmunt Wiatrowski, "Dorastanie, dorosłość i starość człowieka w kontekście działalności i kariery zawodowej", Zygmunt Wiatrowski, Radom 2009 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 211 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Pośpiech, Zygmunt Wiatrowski", title = ""Dorastanie, dorosłość i starość człowieka w kontekście działalności i kariery zawodowej", Zygmunt Wiatrowski, Radom 2009 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "211 - 212" }
-
"Paradygmaty i historiozofia pedagogiki", Antoni Smołalski, Wrocław 2009 : [recenzja]s. 213 - 215CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Antoni Smołalski, "Paradygmaty i historiozofia pedagogiki", Antoni Smołalski, Wrocław 2009 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 213 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Antoni Smołalski", title = ""Paradygmaty i historiozofia pedagogiki", Antoni Smołalski, Wrocław 2009 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "213 - 215" }
-
"Słownik ortograficzny", Edward Polański, Ewa Dereń, Katowice 2009 : [recenzja]s. 216 - 217CZYSTY TEKST
Ewa Dereń, Piotr Kowolik, Edward Polański, "Słownik ortograficzny", Edward Polański, Ewa Dereń, Katowice 2009 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 216 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dereń, Piotr Kowolik, Edward Polański", title = ""Słownik ortograficzny", Edward Polański, Ewa Dereń, Katowice 2009 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "216 - 217" }
-
"Komplexná a systémová integrita v predškolskej pedagogike", Krystyna Duraj-Nowakowa, Ružomberok 2009 : [recenzja]s. 218 - 219CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Piotr Kowolik, "Komplexná a systémová integrita v predškolskej pedagogike", Krystyna Duraj-Nowakowa, Ružomberok 2009 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 218 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Piotr Kowolik", title = ""Komplexná a systémová integrita v predškolskej pedagogike", Krystyna Duraj-Nowakowa, Ružomberok 2009 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "218 - 219" }
-
"Miłość. O sztuce okazywania uczuć", Leo G. Buscaglia, Gdańsk 2007 : [recenzja]s. 220 - 222CZYSTY TEKST
Leo F. Buscaglia, Dorota Luber, "Miłość. O sztuce okazywania uczuć", Leo G. Buscaglia, Gdańsk 2007 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 220 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Leo F. Buscaglia, Dorota Luber", title = ""Miłość. O sztuce okazywania uczuć", Leo G. Buscaglia, Gdańsk 2007 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "220 - 222" }
-
"Jak się zdrowo zestarzeć. Poradnik na całe życie". Andrew Weil, Warszawa 2008 : [recenzja]s. 223 - 228CZYSTY TEKST
Józef Sowa, Andrew Weil, "Jak się zdrowo zestarzeć. Poradnik na całe życie". Andrew Weil, Warszawa 2008 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 223 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Sowa, Andrew Weil", title = ""Jak się zdrowo zestarzeć. Poradnik na całe życie". Andrew Weil, Warszawa 2008 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "223 - 228" }
-
Sprawozdanie z konferencji naukowej nt. Kierunki zmian w pedagogice opiekuńczej i pracy socjalnej : diagnozy - analizy - interpretacje : Rzeszów, 26-27 października 2009s. 229 - 230CZYSTY TEKST
Gabriela Paprotna, Sprawozdanie z konferencji naukowej nt. Kierunki zmian w pedagogice opiekuńczej i pracy socjalnej : diagnozy - analizy - interpretacje : Rzeszów, 26-27 października 2009 , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 229 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Paprotna", title = "Sprawozdanie z konferencji naukowej nt. Kierunki zmian w pedagogice opiekuńczej i pracy socjalnej : diagnozy - analizy - interpretacje : Rzeszów, 26-27 października 2009 ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "229 - 230" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej nt. Międzypokoleniowy przekaz wartości w rodzinie : Stalowa Wola, 17 listopada 2009s. 231 - 236CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej nt. Międzypokoleniowy przekaz wartości w rodzinie : Stalowa Wola, 17 listopada 2009 , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 231 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej nt. Międzypokoleniowy przekaz wartości w rodzinie : Stalowa Wola, 17 listopada 2009 ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "231 - 236" }
-
Prof. dr hab. Władysław Jacher (1931-2009) : socjolog, socjolog wychowania, metodolog badań społecznychs. 239 - 241CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Prof. dr hab. Władysław Jacher (1931-2009) : socjolog, socjolog wychowania, metodolog badań społecznych , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 239 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Prof. dr hab. Władysław Jacher (1931-2009) : socjolog, socjolog wychowania, metodolog badań społecznych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "239 - 241" }
-
Mgr Izabela Rocławska (1943-2009) : pedagogs. 243 - 245CZYSTY TEKST
Joanna Trzaskalik, Mgr Izabela Rocławska (1943-2009) : pedagog , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 243 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Trzaskalik", title = "Mgr Izabela Rocławska (1943-2009) : pedagog ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "243 - 245" }