-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "5 - 6" }
-
Struktura i kultura organizacyjna firm kolejowych w świetle konkurencyjności ich działańs. 9 - 16CZYSTY TEKST
Karolina Lubieniecka-Kocoń, Struktura i kultura organizacyjna firm kolejowych w świetle konkurencyjności ich działań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Lubieniecka-Kocoń", title = "Struktura i kultura organizacyjna firm kolejowych w świetle konkurencyjności ich działań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "9 - 16" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Strategiczny i operacyjny controlling w marketingu na eurorynku , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Strategiczny i operacyjny controlling w marketingu na eurorynku ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "17 - 27" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Franchising jako strategia rozwoju przedsiębiorstw usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Franchising jako strategia rozwoju przedsiębiorstw usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "29 - 37" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Rak, Uwarunkowania formalnoprawne produkcji żywności tradycyjnej w Polsce , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 39 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Rak", title = "Uwarunkowania formalnoprawne produkcji żywności tradycyjnej w Polsce ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "39 - 48" }
-
Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowes. 49 - 57CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "49 - 57" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Szałajewska, Kulturowe aspekty międzynarodowych negocjacji handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 59 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szałajewska", title = "Kulturowe aspekty międzynarodowych negocjacji handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "59 - 66" }
-
Znaczenie kredytu handlowego jako źródła obcego finansowania firm sektora MSPs. 69 - 77CZYSTY TEKST
Hanna Soroka, Znaczenie kredytu handlowego jako źródła obcego finansowania firm sektora MSP, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 69 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Soroka", title = "Znaczenie kredytu handlowego jako źródła obcego finansowania firm sektora MSP", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "69 - 77" }
-
CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Koszty w przedsiębiorstwie hotelarskim - wprowadzenie do problematyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 79 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Koszty w przedsiębiorstwie hotelarskim - wprowadzenie do problematyki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "79 - 87" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 91 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "91 - 99" }
-
Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższegos. 101 - 110CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz", title = "Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "101 - 110" }
-
Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego)s. 111 - 120CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "111 - 120" }
-
Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w budowaniu relacji z klientamis. 121 - 131CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski, Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w budowaniu relacji z klientami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski", title = "Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w budowaniu relacji z klientami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "121 - 131" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 133 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "133 - 141" }
-
Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlights. 143 - 151CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 143 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "143 - 151" }
-
CZYSTY TEKST
Julita Isalska, Wpływ częstości ekspozycji logo na jego zapamiętywalność, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Julita Isalska", title = "Wpływ częstości ekspozycji logo na jego zapamiętywalność", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "155 - 163" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Krawczyk-Sokołowska, Znaczenie zaangażowania społecznego firmy w kształtowaniu tożsamości marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 165 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Krawczyk-Sokołowska", title = "Znaczenie zaangażowania społecznego firmy w kształtowaniu tożsamości marki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "165 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rak, Kreowanie marki w sporcie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 173 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rak", title = "Kreowanie marki w sporcie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "173 - 181" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Kreowanie silnej marki produktu jako źródła przewagi konkurencyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 183 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Kreowanie silnej marki produktu jako źródła przewagi konkurencyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "183 - 191" }