-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "5 - 6" }
-
Marketing społeczny jako wsparcie dla strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa firmy branży lotniczejs. 9 - 17CZYSTY TEKST
Piotr Adamczyk, Marketing społeczny jako wsparcie dla strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa firmy branży lotniczej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Adamczyk", title = "Marketing społeczny jako wsparcie dla strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa firmy branży lotniczej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "9 - 17" }
-
Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych polskich miast i województws. 19 - 29CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych polskich miast i województw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 19 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych polskich miast i województw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "19 - 29" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Rynek badań marketingowych w Polsce – oceny, prognozy, problemy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Rynek badań marketingowych w Polsce – oceny, prognozy, problemy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "31 - 41" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kos, Wykorzystanie banerów reklamowych w działaniach marketingowych w Internecie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 43 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos", title = "Wykorzystanie banerów reklamowych w działaniach marketingowych w Internecie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "43 - 49" }
-
Informacja pasażerska jako jeden z elementów marketingu wspomagających usługi komunikacji miejskiejs. 51 - 59CZYSTY TEKST
Łukasz Kosobucki, Informacja pasażerska jako jeden z elementów marketingu wspomagających usługi komunikacji miejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 51 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Kosobucki", title = "Informacja pasażerska jako jeden z elementów marketingu wspomagających usługi komunikacji miejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "51 - 59" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Marka w komunikacji marketingowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 61 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Marka w komunikacji marketingowej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "61 - 70" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Lubieniecka-Kocoń, Rola i funkcje marketingu w realizacji programów TEN-T , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 71 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Lubieniecka-Kocoń", title = "Rola i funkcje marketingu w realizacji programów TEN-T ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "71 - 80" }
-
Innowacje w kreowaniu instrumentów marketingu mix przez nowoczesny bank internetowy (na przykładzie mBanku)s. 81 - 92CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Innowacje w kreowaniu instrumentów marketingu mix przez nowoczesny bank internetowy (na przykładzie mBanku), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Innowacje w kreowaniu instrumentów marketingu mix przez nowoczesny bank internetowy (na przykładzie mBanku)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "81 - 92" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kamila Peszko, Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 93 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol, Kamila Peszko", title = "Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "93 - 102" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Czynniki decydujące o sile marki na podstawie rankingu marek polskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Czynniki decydujące o sile marki na podstawie rankingu marek polskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "103 - 110" }
-
Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widownis. 111 - 119CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widowni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 111 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widowni", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "111 - 119" }
-
Kształtowanie produktu oraz oferty usług reklamowych jako sposób dotarcia i zaspokojenia potrzeb na rynku przedsiębiorstws. 121 - 132CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Kształtowanie produktu oraz oferty usług reklamowych jako sposób dotarcia i zaspokojenia potrzeb na rynku przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik", title = "Kształtowanie produktu oraz oferty usług reklamowych jako sposób dotarcia i zaspokojenia potrzeb na rynku przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "121 - 132" }
-
Znaczenie lojalności i narzędzia jej kreowania w niszowych instytucjach kulturalnych (na przykładzie kin studyjnych)s. 133 - 142CZYSTY TEKST
Kamila Szymańska, Znaczenie lojalności i narzędzia jej kreowania w niszowych instytucjach kulturalnych (na przykładzie kin studyjnych), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 133 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Szymańska", title = "Znaczenie lojalności i narzędzia jej kreowania w niszowych instytucjach kulturalnych (na przykładzie kin studyjnych)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "133 - 142" }
-
CZYSTY TEKST
Lucyna Witek, Bariery zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 143 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Witek", title = "Bariery zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "143 - 151" }
-
Zjawiska kryzysowe w wybranych obszarach funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnejs. 155 - 163CZYSTY TEKST
Piotr Czajka, Maria Danuta Głowacka, Zjawiska kryzysowe w wybranych obszarach funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Czajka, Maria Danuta Głowacka", title = "Zjawiska kryzysowe w wybranych obszarach funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "155 - 163" }
-
Rozwój nowoczesnych systemów informatycznych w ochronie zdrowia wyzwaniem dla kształcą- cych kadry medyczne i młodą medyczną kadrę menedżerskąs. 165 - 176CZYSTY TEKST
Anna Frankowska, Alicja Głowacka-Rębała, Rozwój nowoczesnych systemów informatycznych w ochronie zdrowia wyzwaniem dla kształcą- cych kadry medyczne i młodą medyczną kadrę menedżerską, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Frankowska, Alicja Głowacka-Rębała", title = "Rozwój nowoczesnych systemów informatycznych w ochronie zdrowia wyzwaniem dla kształcą- cych kadry medyczne i młodą medyczną kadrę menedżerską", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "165 - 176" }
-
Zarządzanie jakością w budowaniu przewagi konkurencyjnej w branży usług logistycznych na przykładzie DB Schenkers. 177 - 185CZYSTY TEKST
Cezary Gradowicz, Zarządzanie jakością w budowaniu przewagi konkurencyjnej w branży usług logistycznych na przykładzie DB Schenker, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 177 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Gradowicz", title = "Zarządzanie jakością w budowaniu przewagi konkurencyjnej w branży usług logistycznych na przykładzie DB Schenker", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "177 - 185" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Co-branding jako forma współpracy przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 187 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Co-branding jako forma współpracy przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "187 - 193" }
-
Certyfikowany system zarządzania jakością jako wyróżnik konkurencyjności na rynku B2B w Polsces. 195 - 202CZYSTY TEKST
Anna Krawczyk, Certyfikowany system zarządzania jakością jako wyróżnik konkurencyjności na rynku B2B w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 195 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krawczyk", title = "Certyfikowany system zarządzania jakością jako wyróżnik konkurencyjności na rynku B2B w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "195 - 202" }
-
Metoda studium przypadku w pracach badawczych młodych naukowców z zakresu nauk o zarządzanius. 203 - 213CZYSTY TEKST
Marek Matejun, Metoda studium przypadku w pracach badawczych młodych naukowców z zakresu nauk o zarządzaniu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 203 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Matejun", title = "Metoda studium przypadku w pracach badawczych młodych naukowców z zakresu nauk o zarządzaniu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "203 - 213" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Mosionek-Szweda, Droga na GPW SA poprzez alternatywny system obrotu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 215 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Mosionek-Szweda", title = "Droga na GPW SA poprzez alternatywny system obrotu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "215 - 226" }
-
Podstawowe elementy teorii optymalizacji: wybrane praktyczne modele wymiany pojazdów samochodowych w przedsiębiorstwach transportowychs. 227 - 237CZYSTY TEKST
Ferdynand Reiss, Podstawowe elementy teorii optymalizacji: wybrane praktyczne modele wymiany pojazdów samochodowych w przedsiębiorstwach transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 227 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Ferdynand Reiss", title = "Podstawowe elementy teorii optymalizacji: wybrane praktyczne modele wymiany pojazdów samochodowych w przedsiębiorstwach transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "227 - 237" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Rudnicka, Strategiczny wymiar społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 239 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Rudnicka", title = "Strategiczny wymiar społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "239 - 245" }
-
CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Finansowanie inwestycji turystycznych – wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 247 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Finansowanie inwestycji turystycznych – wybrane zagadnienia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "247 - 257" }
-
Usługi świadczone przez jednostki naukowe jako odpowiedź na rynkowe potrzeby sektora mikro- i małych przedsiębiorstws. 259 - 269CZYSTY TEKST
Rafał Szymański, Usługi świadczone przez jednostki naukowe jako odpowiedź na rynkowe potrzeby sektora mikro- i małych przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 259 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Szymański", title = "Usługi świadczone przez jednostki naukowe jako odpowiedź na rynkowe potrzeby sektora mikro- i małych przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "259 - 269" }