-
System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowyms. 147 - 158CZYSTY TEKST
Barbara Kos, System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kos", title = "System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "147 - 158" }
-
ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniems. 159 - 169CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 159 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "159 - 169" }
-
Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionus. 183 - 192CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 183 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "183 - 192" }
-
Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnejs. 193 - 201CZYSTY TEKST
Angelika Pabian, Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 193 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Angelika Pabian", title = "Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "193 - 201" }
-
Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadkóws. 203 - 212CZYSTY TEKST
Beata Paliś, Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 203 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Paliś", title = "Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "203 - 212" }
-
Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowyms. 225 - 232CZYSTY TEKST
Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Michał Wróblewski, Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 225 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Michał Wróblewski", title = "Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "225 - 232" }
-
CZYSTY TEKST
Jędrzej Wasiak-Poniatowski, Platformy komunikacji zewnętrznej gmin : analiza porównawcza, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 233 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Jędrzej Wasiak-Poniatowski", title = "Platformy komunikacji zewnętrznej gmin : analiza porównawcza", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "233 - 243" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 245 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "245 - 254" }
-
Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycachs. 267 - 275CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 267 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "267 - 275" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Czerska, Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 279 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czerska", title = "Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "279 - 286" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 301 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "301 - 311" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Wybrane elementy komunikatów reklamowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 351 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Wybrane elementy komunikatów reklamowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "351 - 359" }
-
CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 361 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "361 - 370" }
-
Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacjis. 371 - 379CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 371 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "371 - 379" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 393 - 401
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "393 - 401" }
-
Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräus. 403 - 411CZYSTY TEKST
Sabina Zaremba-Warnke, Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 403 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Zaremba-Warnke", title = "Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "403 - 411" }
-
Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowychs. 313 - 326CZYSTY TEKST
Karolina Łopacińska, Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 313 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Łopacińska", title = "Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "313 - 326" }
-
Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowegos. 327 - 337CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 327 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "327 - 337" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "7" }
-
Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym : (na przykładzie regionu łódzkiego)s. 11 - 21CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym : (na przykładzie regionu łódzkiego), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer", title = "Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym : (na przykładzie regionu łódzkiego)", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "11 - 21" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol-Barczyk, Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 39 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol-Barczyk", title = "Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "39 - 47" }
-
Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacjis. 49 - 58CZYSTY TEKST
Jacek Dziwulski, Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Dziwulski", title = "Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "49 - 58" }
-
Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizationss. 59 - 72CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 59 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "59 - 72" }
-
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorcóws. 83 - 90CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 83 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "83 - 90" }
-
Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwojus. 91 - 99CZYSTY TEKST
Łukasz Szałata, Kornelia Kwiecińska, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak, Jacek Doskocz, Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 91 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Szałata, Kornelia Kwiecińska, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak, Jacek Doskocz", title = "Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "91 - 99" }
-
Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskims. 115 - 123CZYSTY TEKST
Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Anna Magulska, Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 115 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Anna Magulska", title = "Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "115 - 123" }
-
Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniems. 137 - 145CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 137 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "137 - 145" }
-
Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym : współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastramis. 23 - 38CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym : współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 23 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym : współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "23 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Iryna Manczak, Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 73 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Iryna Manczak", title = "Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "73 - 81" }
-
Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiegos. 101 - 113CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 101 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "101 - 113" }
-
Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kulturys. 171 - 181CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska", title = "Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "171 - 181" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 213 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "213 - 224" }
-
Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miastas. 255 - 265CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 255 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "255 - 265" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Merchandising w handlu detalicznym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 287 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Merchandising w handlu detalicznym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "287 - 299" }
-
CZYSTY TEKST
Marian Niedźwiedziński, Halina Klepacz, Kamila Szymańska, Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 339 - 349
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Niedźwiedziński, Halina Klepacz, Kamila Szymańska", title = "Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "339 - 349" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 381 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "381 - 392" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 413 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "413 - 421" }
-
Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić"s. 127 - 135CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić", Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz", title = "Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić"", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "127 - 135" }