-
CZYSTY TEKST
Mariola Kinal, Wprowadzenie, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "Mariola Kinal", title = "Wprowadzenie", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "9 - 10" }
-
Szkoła środowiskowa i szkoła w środowisku - dwie strategie rozwojowe szkoły wiejskiej i jej podmiotóws. 13 - 27CZYSTY TEKST
Krystyna Chałas, Szkoła środowiskowa i szkoła w środowisku - dwie strategie rozwojowe szkoły wiejskiej i jej podmiotów, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 13 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Chałas", title = "Szkoła środowiskowa i szkoła w środowisku - dwie strategie rozwojowe szkoły wiejskiej i jej podmiotów", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "13 - 27" }
-
CZYSTY TEKST
Dimitrina Kamenova, Focusing on the educational environment for harmonic child development, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 28 - 37
BIBTEX@Article{ authors = "Dimitrina Kamenova", title = "Focusing on the educational environment for harmonic child development", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "28 - 37" }
-
Political climate and schooling : Teachers' perceptions and practices on social differentiation and intercultural educations. 38 - 53CZYSTY TEKST
Konstantinos-Antonios Angelopoulos, Dimitris Zachos, Political climate and schooling : Teachers' perceptions and practices on social differentiation and intercultural education, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 38 - 53
BIBTEX@Article{ authors = "Konstantinos-Antonios Angelopoulos, Dimitris Zachos", title = "Political climate and schooling : Teachers' perceptions and practices on social differentiation and intercultural education", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "38 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kandzia, Aspekty trudności i niepowodzeń dzieci w uczeniu się matematyki, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 54 - 62
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Kandzia", title = "Aspekty trudności i niepowodzeń dzieci w uczeniu się matematyki", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "54 - 62" }
-
Wyzwania diagnostyczne w edukacji wczesnoszkolnej w zmieniającej się rzeczywistości oświatowejs. 63 - 73CZYSTY TEKST
Beata Ciupińska, Wyzwania diagnostyczne w edukacji wczesnoszkolnej w zmieniającej się rzeczywistości oświatowej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Ciupińska", title = "Wyzwania diagnostyczne w edukacji wczesnoszkolnej w zmieniającej się rzeczywistości oświatowej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "63 - 73" }
-
Studenci uniwersytetu, ale wciąż nastolatkowie : najmłodsi studenci w perspektywie rzeczników akademickichs. 74 - 89CZYSTY TEKST
Jan P. Gałkowski, Agnieszka Zatyra-Szlachcic, Studenci uniwersytetu, ale wciąż nastolatkowie : najmłodsi studenci w perspektywie rzeczników akademickich, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 74 - 89
BIBTEX@Article{ authors = "Jan P. Gałkowski, Agnieszka Zatyra-Szlachcic", title = "Studenci uniwersytetu, ale wciąż nastolatkowie : najmłodsi studenci w perspektywie rzeczników akademickich", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "74 - 89" }
-
English as a Second Language Teacher Training Practicum - Exploring Polish University Student's Experiences and Perceptions - in Search of Supportive Strategiess. 90 - 100CZYSTY TEKST
Marta Dick-Bursztyn, English as a Second Language Teacher Training Practicum - Exploring Polish University Student's Experiences and Perceptions - in Search of Supportive Strategies, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 90 - 100
BIBTEX@Article{ authors = "Marta Dick-Bursztyn", title = "English as a Second Language Teacher Training Practicum - Exploring Polish University Student's Experiences and Perceptions - in Search of Supportive Strategies", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "90 - 100" }
-
Motywacyjne i emocjonalne determinanty efektywnej nauki czytania we własnym dzieciństwies. 103 - 115CZYSTY TEKST
Małgorzata Buchla, Wanda Grelowska, Motywacyjne i emocjonalne determinanty efektywnej nauki czytania we własnym dzieciństwie, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 103 - 115
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Buchla, Wanda Grelowska", title = "Motywacyjne i emocjonalne determinanty efektywnej nauki czytania we własnym dzieciństwie", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "103 - 115" }
-
Alternatywne metody pracy z tekstem i literaturą w ramach edukacji polonistycznej oraz lekcji języka polskiegos. 116 - 123CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Alternatywne metody pracy z tekstem i literaturą w ramach edukacji polonistycznej oraz lekcji języka polskiego, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 116 - 123
BIBTEX@Article{ authors = "Rafał Mazur", title = "Alternatywne metody pracy z tekstem i literaturą w ramach edukacji polonistycznej oraz lekcji języka polskiego", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "116 - 123" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Buczak, Izabella M. Łukasik, Pułapki edukacji : pasja, rozwój, motywacja a wolność dziecka, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 124 - 138
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Buczak, Izabella M. Łukasik", title = "Pułapki edukacji : pasja, rozwój, motywacja a wolność dziecka", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "124 - 138" }
-
Odkrywanie przez dociekanie jako strategia dynamizowania rozwoju umiejętności projektowania rozwiązania u uczniów edukacji wczesnoszkolnejs. 139 - 155CZYSTY TEKST
Anna Ozga, Odkrywanie przez dociekanie jako strategia dynamizowania rozwoju umiejętności projektowania rozwiązania u uczniów edukacji wczesnoszkolnej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 139 - 155
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Ozga", title = "Odkrywanie przez dociekanie jako strategia dynamizowania rozwoju umiejętności projektowania rozwiązania u uczniów edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "139 - 155" }
-
The Escol@s Digitais Project : An Experience of Working with Technologies in Primary Education in Portugals. 156 - 169CZYSTY TEKST
Fernando Albuquerque Costa, Elisabete Cruz, Sandra Fradão, Emily Sousa, The Escol@s Digitais Project : An Experience of Working with Technologies in Primary Education in Portugal, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 156 - 169
BIBTEX@Article{ authors = "Fernando Albuquerque Costa, Elisabete Cruz, Sandra Fradão, Emily Sousa", title = "The Escol@s Digitais Project : An Experience of Working with Technologies in Primary Education in Portugal", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "156 - 169" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Faściszewska, Anna Michniuk, Praca zdalna wśród polskich logopedów - raport z badań, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 170 - 180
BIBTEX@Article{ authors = "Maria Faściszewska, Anna Michniuk", title = "Praca zdalna wśród polskich logopedów - raport z badań", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "170 - 180" }
-
Youth work and youth workers as key elements for youth pedagogy development and realisations. 181 - 190CZYSTY TEKST
Vesselina Valcheva Dimitrova, Youth work and youth workers as key elements for youth pedagogy development and realisation, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 181 - 190
BIBTEX@Article{ authors = "Vesselina Valcheva Dimitrova", title = "Youth work and youth workers as key elements for youth pedagogy development and realisation", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "181 - 190" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Boguszewska, Polskie propozycje wychowania estetycznego u progu XX wieku, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 193 - 203
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Boguszewska", title = "Polskie propozycje wychowania estetycznego u progu XX wieku", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "193 - 203" }
-
Psychologiczne aspekty funkcjonowania dziecka w rodzinie w kontekście zmieniającej się rzeczywistości społecznej i edukacyjnej na podstawie badania testem rysunku rodzinys. 204 - 216CZYSTY TEKST
Wiktoria Elmanowska, Anna Kaczmarek, Sandra Misztela, Elżbieta Napora, Natalia Paździo, Julia Piasecka, Agnieszka Sulińska, Psychologiczne aspekty funkcjonowania dziecka w rodzinie w kontekście zmieniającej się rzeczywistości społecznej i edukacyjnej na podstawie badania testem rysunku rodziny, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 204 - 216
BIBTEX@Article{ authors = "Wiktoria Elmanowska, Anna Kaczmarek, Sandra Misztela, Elżbieta Napora, Natalia Paździo, Julia Piasecka, Agnieszka Sulińska", title = "Psychologiczne aspekty funkcjonowania dziecka w rodzinie w kontekście zmieniającej się rzeczywistości społecznej i edukacyjnej na podstawie badania testem rysunku rodziny", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "204 - 216" }
-
"Oswoić" muzykę popularną w edukacji dzieci - refleksje teoretyczno-praktycznes. 217 - 230CZYSTY TEKST
Marta Kondracka-Szala, "Oswoić" muzykę popularną w edukacji dzieci - refleksje teoretyczno-praktyczne, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 217 - 230
BIBTEX@Article{ authors = "Marta Kondracka-Szala", title = ""Oswoić" muzykę popularną w edukacji dzieci - refleksje teoretyczno-praktyczne", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "217 - 230" }
-
CZYSTY TEKST
Nilüfer Pembecioğlu, Identity, Creativity and Alienation in the Context of Child and Art, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 231 - 239
BIBTEX@Article{ authors = "Nilüfer Pembecioğlu", title = "Identity, Creativity and Alienation in the Context of Child and Art", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "231 - 239" }
-
Developing Creativity in the Higher Education on the Relationship between Community Art and Whole Child Approachs. 240 - 251CZYSTY TEKST
Timea Mészáros, Vilmos Vass, Developing Creativity in the Higher Education on the Relationship between Community Art and Whole Child Approach, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 240 - 251
BIBTEX@Article{ authors = "Timea Mészáros, Vilmos Vass", title = "Developing Creativity in the Higher Education on the Relationship between Community Art and Whole Child Approach", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "240 - 251" }
-
Formy leczenia zaburzeń psychosomatycznych u młodzieży - także za pomocą muzykoterapiis. 252 - 266CZYSTY TEKST
Stella Kaczmarek, Formy leczenia zaburzeń psychosomatycznych u młodzieży - także za pomocą muzykoterapii, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 252 - 266
BIBTEX@Article{ authors = "Stella Kaczmarek", title = "Formy leczenia zaburzeń psychosomatycznych u młodzieży - także za pomocą muzykoterapii", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "252 - 266" }
-
Model edukacji wizualnej osób niewidomych w zakresie sztuk wzrokowych i wskazówki aplikacyjnes. 267 - 277CZYSTY TEKST
Emilia Śmiechowska-Petrovskij, Model edukacji wizualnej osób niewidomych w zakresie sztuk wzrokowych i wskazówki aplikacyjne, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 267 - 277
BIBTEX@Article{ authors = "Emilia Śmiechowska-Petrovskij", title = "Model edukacji wizualnej osób niewidomych w zakresie sztuk wzrokowych i wskazówki aplikacyjne", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "267 - 277" }
-
Uczniowie z niepełnosprawnością wzroku w zmieniającej się rzeczywistości społecznej i edukacyjnej - obszary wymagające wsparcias. 278 - 285CZYSTY TEKST
Joanna Gładyszewska-Cylulko, Uczniowie z niepełnosprawnością wzroku w zmieniającej się rzeczywistości społecznej i edukacyjnej - obszary wymagające wsparcia, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 278 - 285
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Gładyszewska-Cylulko", title = "Uczniowie z niepełnosprawnością wzroku w zmieniającej się rzeczywistości społecznej i edukacyjnej - obszary wymagające wsparcia", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "278 - 285" }
-
Stereotypowy wizerunek czy marka osobista - film źródłem wiedzy o niepełnosprawnościs. 286 - 296CZYSTY TEKST
Anna Bieganowska-Skóra, Stereotypowy wizerunek czy marka osobista - film źródłem wiedzy o niepełnosprawności, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 286 - 296
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Bieganowska-Skóra", title = "Stereotypowy wizerunek czy marka osobista - film źródłem wiedzy o niepełnosprawności", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "286 - 296" }
-
Elementy edukacji artystycznej dziecka w zakresie sztuki medycznej w tyflomuzykoterapiis. 297 - 304CZYSTY TEKST
Paweł Cylulko, Elementy edukacji artystycznej dziecka w zakresie sztuki medycznej w tyflomuzykoterapii, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 297 - 304
BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Cylulko", title = "Elementy edukacji artystycznej dziecka w zakresie sztuki medycznej w tyflomuzykoterapii", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "297 - 304" }
-
The Hidden Impact of War on Children's Identity and Attachment : "The Magician's Elephant"s. 307 - 316CZYSTY TEKST
Nilüfer Pembecioğlu, The Hidden Impact of War on Children's Identity and Attachment : "The Magician's Elephant", Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 307 - 316
BIBTEX@Article{ authors = "Nilüfer Pembecioğlu", title = "The Hidden Impact of War on Children's Identity and Attachment : "The Magician's Elephant"", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "307 - 316" }
-
CZYSTY TEKST
Rania Zachariadou, Unaccompanied minors : Agency and rights, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 317 - 331
BIBTEX@Article{ authors = "Rania Zachariadou", title = "Unaccompanied minors : Agency and rights", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "317 - 331" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Czyżewska, Szkoła dbająca o dobrostan dzieci - ofiar i świadków przemocy domowej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 332 - 343
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Czyżewska", title = "Szkoła dbająca o dobrostan dzieci - ofiar i świadków przemocy domowej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "332 - 343" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Chudnicki, Sukcesy i porażki reformy systemu pieczy zastępczej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 344 - 352
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Chudnicki", title = "Sukcesy i porażki reformy systemu pieczy zastępczej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "344 - 352" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Korona, Wsparcie dziecka i jego edukacji w działalności kuratorów sądowych, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 353 - 364
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Korona", title = "Wsparcie dziecka i jego edukacji w działalności kuratorów sądowych", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "353 - 364" }
-
Wspieranie potencjału psychospołecznego młodzieży na przykładzie projektu me_HeLi-Ds. 365 - 371CZYSTY TEKST
Katarzyna Borzucka-Sitkiewicz, Katarzyna Kowalczewska‑Grabowska, Wspieranie potencjału psychospołecznego młodzieży na przykładzie projektu me_HeLi-D, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 365 - 371
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Borzucka-Sitkiewicz, Katarzyna Kowalczewska‑Grabowska", title = "Wspieranie potencjału psychospołecznego młodzieży na przykładzie projektu me_HeLi-D", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "365 - 371" }
-
Wirus w koronie - sytuacja społeczna dzieci odrzuconych rówieśniczo w przestrzeni szkolnej a pandemia COVID-19s. 372 - 384CZYSTY TEKST
Anna Gaweł-Mirocha, Wirus w koronie - sytuacja społeczna dzieci odrzuconych rówieśniczo w przestrzeni szkolnej a pandemia COVID-19, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 372 - 384
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Gaweł-Mirocha", title = "Wirus w koronie - sytuacja społeczna dzieci odrzuconych rówieśniczo w przestrzeni szkolnej a pandemia COVID-19", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "372 - 384" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Nitecka, Dlaczego nasze dzieci jedzą śmieci - determinanty zachować żywieniowych, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 385 - 398
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Nitecka", title = "Dlaczego nasze dzieci jedzą śmieci - determinanty zachować żywieniowych", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "385 - 398" }