-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Sztwiertnia, W brzuchu architekta Willa Leopolda Kindermanna, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 9 - 21
BIBTEX@Article{ authors = "Grzegorz Sztwiertnia", title = "W brzuchu architekta Willa Leopolda Kindermanna", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "9 - 21" }
-
CZYSTY TEKST
Anna M. Migdał, BAUHAUS – poszukiwanie „całościowego dzieła” a społeczna misja sztuki, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 23 - 40
BIBTEX@Article{ authors = "Anna M. Migdał", title = "BAUHAUS – poszukiwanie „całościowego dzieła” a społeczna misja sztuki", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "23 - 40" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Naściszewski, Ekspozycja obrazu rejestrowanego, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 41 - 52
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Naściszewski", title = "Ekspozycja obrazu rejestrowanego", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "41 - 52" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Michalik, Kod i kontakt jako warunki porozumiewania się osób niemownych i niemówiących, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 55 - 63
BIBTEX@Article{ authors = "Mirosław Michalik", title = "Kod i kontakt jako warunki porozumiewania się osób niemownych i niemówiących", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "55 - 63" }
-
Językowe poznawanie rzeczywistości w świetle hipotezy Sapira-Whorfa i jego implikacje logopedycznes. 65 - 77CZYSTY TEKST
Jędrzej Michalik, Językowe poznawanie rzeczywistości w świetle hipotezy Sapira-Whorfa i jego implikacje logopedyczne, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = "Jędrzej Michalik", title = "Językowe poznawanie rzeczywistości w świetle hipotezy Sapira-Whorfa i jego implikacje logopedyczne", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "65 - 77" }
-
O trudnościach z adaptacją najnowszych zapożyczeń angielskich do polszczyzny na przykładzie PUBLIC RELATIONSs. 81 - 106CZYSTY TEKST
Maciej Malinowski, O trudnościach z adaptacją najnowszych zapożyczeń angielskich do polszczyzny na przykładzie PUBLIC RELATIONS, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 81 - 106
BIBTEX@Article{ authors = "Maciej Malinowski", title = "O trudnościach z adaptacją najnowszych zapożyczeń angielskich do polszczyzny na przykładzie PUBLIC RELATIONS", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "81 - 106" }
-
Specyfika reklamy kontrowersyjnej w oparciu o wybrane przykłady reklamy telewizyjnej w Polsces. 107 - 124CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Specyfika reklamy kontrowersyjnej w oparciu o wybrane przykłady reklamy telewizyjnej w Polsce, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 107 - 124
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Dołhasz", title = "Specyfika reklamy kontrowersyjnej w oparciu o wybrane przykłady reklamy telewizyjnej w Polsce", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "107 - 124" }
-
Roma Pupil from Socially Disadvantaged Backgrounds and Health Education in Primary Educations. 127 - 136CZYSTY TEKST
Renáta Bernátová, Roma Pupil from Socially Disadvantaged Backgrounds and Health Education in Primary Education, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = "Renáta Bernátová", title = "Roma Pupil from Socially Disadvantaged Backgrounds and Health Education in Primary Education", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "127 - 136" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Kotlinowska, Kompetencje społeczne w grupie rówieśniczej w dobie pandemii, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = "Maria Kotlinowska", title = "Kompetencje społeczne w grupie rówieśniczej w dobie pandemii", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "137 - 148" }
-
Pożądane cechy osobowości nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego – perspektywa studentek Instytutu Pedagogicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączus. 149 - 157CZYSTY TEKST
Roman Kurzeja, Pożądane cechy osobowości nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego – perspektywa studentek Instytutu Pedagogicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 149 - 157
BIBTEX@Article{ authors = "Roman Kurzeja", title = "Pożądane cechy osobowości nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego – perspektywa studentek Instytutu Pedagogicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "149 - 157" }
-
Świetlica szkolna jako miejsce pracy opiekuńczo-wychowawczej i dydaktycznej w percepcji uczniów szkoły podstawowejs. 159 - 182CZYSTY TEKST
Zbigniew Ostrach, Świetlica szkolna jako miejsce pracy opiekuńczo-wychowawczej i dydaktycznej w percepcji uczniów szkoły podstawowej, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 159 - 182
BIBTEX@Article{ authors = "Zbigniew Ostrach", title = "Świetlica szkolna jako miejsce pracy opiekuńczo-wychowawczej i dydaktycznej w percepcji uczniów szkoły podstawowej", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "159 - 182" }
-
Scenariusze przestępstw jako metoda profilaktyki kryminalnej na przykładzie wybranych cyberprzestępstws. 185 - 195CZYSTY TEKST
Bartosz Gorzula, Scenariusze przestępstw jako metoda profilaktyki kryminalnej na przykładzie wybranych cyberprzestępstw, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 185 - 195
BIBTEX@Article{ authors = "Bartosz Gorzula", title = "Scenariusze przestępstw jako metoda profilaktyki kryminalnej na przykładzie wybranych cyberprzestępstw", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "185 - 195" }
-
Rozwój prawnych instrumentów wsparcia postpenitencjarnego a praktyka udzielania świadczeńs. 197 - 212CZYSTY TEKST
Krzysztof Jasiński, Rozwój prawnych instrumentów wsparcia postpenitencjarnego a praktyka udzielania świadczeń, Eruditio et Ars, 2022 / Numer 1 (4), s. 197 - 212
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Jasiński", title = "Rozwój prawnych instrumentów wsparcia postpenitencjarnego a praktyka udzielania świadczeń", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2022 / Numer 1 (4)", pages = "197 - 212" }