-
CZYSTY TEKST
Zdzisława Zacłona, Uczenie się w małych grupach w edukacji wczesnoszkolnej, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = "Zdzisława Zacłona", title = "Uczenie się w małych grupach w edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "9 - 17" }
-
Fairy-tale as a tool for communicative competencies development of a pre-school childs. 18 - 22CZYSTY TEKST
Vladimír Gerka, Mária Podhájecká, Fairy-tale as a tool for communicative competencies development of a pre-school child, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 18 - 22
BIBTEX@Article{ authors = "Vladimír Gerka, Mária Podhájecká", title = "Fairy-tale as a tool for communicative competencies development of a pre-school child", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "18 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Sochacka, Zróżnicowanie związane z płcią w poziomie wczesnych osiągnięć w czytaniu, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 23 - 30
BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Sochacka", title = "Zróżnicowanie związane z płcią w poziomie wczesnych osiągnięć w czytaniu", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "23 - 30" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Muniak-Biernat, Rola i znaczenie dziadków w wychowaniu dziecka, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 31 - 36
BIBTEX@Article{ authors = "Agata Muniak-Biernat", title = "Rola i znaczenie dziadków w wychowaniu dziecka", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "31 - 36" }
-
Stosunek uczniów szkół gimnazjalnych do „Innych” i jego implikacje pedagogicznes. 37 - 47CZYSTY TEKST
Katarzyna Smoter, Stosunek uczniów szkół gimnazjalnych do „Innych” i jego implikacje pedagogiczne, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Smoter", title = "Stosunek uczniów szkół gimnazjalnych do „Innych” i jego implikacje pedagogiczne", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "37 - 47" }
-
Teoria historii życia – prezentacja koncepcji oraz jej implikacji dla praktyki wychowawczejs. 48 - 55CZYSTY TEKST
Monika Kwiek, Teoria historii życia – prezentacja koncepcji oraz jej implikacji dla praktyki wychowawczej, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 48 - 55
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Kwiek", title = "Teoria historii życia – prezentacja koncepcji oraz jej implikacji dla praktyki wychowawczej", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "48 - 55" }
-
Dzieci Hitlera: film jako narzędzie indoktrynacji młodzieży w Trzeciej Rzeszys. 56 - 71CZYSTY TEKST
Łukasz A. Plesnar, Dzieci Hitlera: film jako narzędzie indoktrynacji młodzieży w Trzeciej Rzeszy, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 56 - 71
BIBTEX@Article{ authors = "Łukasz A. Plesnar", title = "Dzieci Hitlera: film jako narzędzie indoktrynacji młodzieży w Trzeciej Rzeszy", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "56 - 71" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Bugajska-Bigos, Arteterapia i sztuka w terapii, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 72 - 86
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Bugajska-Bigos", title = "Arteterapia i sztuka w terapii", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "72 - 86" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Steliga, Przeżywanie radości tworzenia - kilka słów o leczeniu sztuką, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 87 - 94
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Steliga", title = "Przeżywanie radości tworzenia - kilka słów o leczeniu sztuką", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "87 - 94" }
-
Rola wizualnej i haptycznej percepcji w procesie poznawczym form plastycznego wyrazus. 95 - 104CZYSTY TEKST
Anna M. Migdał, Rola wizualnej i haptycznej percepcji w procesie poznawczym form plastycznego wyrazu, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 95 - 104
BIBTEX@Article{ authors = "Anna M. Migdał", title = "Rola wizualnej i haptycznej percepcji w procesie poznawczym form plastycznego wyrazu", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "95 - 104" }
-
CZYSTY TEKST
Zbigniew Ostrach, Wychowanie przez sztukę w działalności Centrum Rzeźby Polskiej, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = "Zbigniew Ostrach", title = "Wychowanie przez sztukę w działalności Centrum Rzeźby Polskiej", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "105 - 112" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Pulit, Negocjacje pragmatyczne jako podstawowy sposób rozwiązywania konfliktów, Eruditio et Ars, 2018 / Numer 1 (1), s. 113 - 119
BIBTEX@Article{ authors = "Michał Pulit", title = "Negocjacje pragmatyczne jako podstawowy sposób rozwiązywania konfliktów", journal = "Eruditio et Ars", issue = "2018 / Numer 1 (1)", pages = "113 - 119" }