The Determinants of the Regions' and Its SME's Competitive Position in the Context of Mega Events : The Case of the Euro 2012
|
Julita Wasilczuk
Krystian Zawadzki
| s. 5-15
|
|
|
Kalendarium tworzenia Muzeum Dulag 121
|
Agnieszka Zalewska
| s. 9-22
|
|
|
Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi?
|
Aleksandra Burgiel
| s. 11-24
|
|
|
Weteranom Armii Krajowej
|
Andrzej Gawroński
| s. 15-16
|
|
|
The Attitude of Polish Entrepreneurs to the Fact of Staging the Mega Sport Event : The Case of Pomeranian SMEs Towards Euro 2012
|
Julita Wasilczuk
Krystian Zawadzki
| s. 16-23
|
|
|
Megalit bez pochówku : Szczepanki st. VI w Krainie Wielkich Jezior Mazurskich
|
Witold Gumiński
| s. 10, 17-26
|
|
|
Kultura - rzecz gustu? : O kilku granicach supermarketyzacji kultury
|
Dagmara Jaszewska
| s. 19-33
|
|
|
Ze wspomnień Pruszkowianina : rozmowa z Marianem Fijałkowskim
|
Marian Fijałkowski
Halina Retkowska
| s. 28-36
|
|
|
Technika translatorska Stefanii Warszawskiej na przykładzie tłumaczenia elegii Teognisa z Megary
|
Hanna Zalewska-Jura
| s. 29-35
|
|
|
Rok 1944. Niespełnione oczekiwania
|
Henryk Krzyczkowski
| s. 37-57
|
|
|
Pamiętny salut
|
Jacek Ryszard Przygodzki
| s. 38-41
|
|
|
Mega events as a pretext for infrastructural development: the case of the All African Games Athletes Village, Alexandra, Johannesburg
|
Ashley Gunter
| s. 39-52
|
|
|
Mega-wrażenie, giga-promocje czy mega-kiepski film, czyli o jednym ze współczesnych, niekoniecznie młodzieżowych, sposobów intensyfikacji cechy
|
Małgorzata Izert
| s. 41-51
|
|
|
Konstrukcje megalityczne z Golic
|
Agnieszka Matuszewska
| s. 49-61
|
|
|
Mityczne środowisko życia kulturowego : rzecz o irracjonalizmie w micie i graniczności w kulturze mitycznej
|
Tomasz Kalniuk
| s. 49-63
|
|
|
"Megaron. Biuletyn Nowości Wydawniczych" jako czasopismo o książce
|
Marcin Margas
| s. 53-64
|
|
|
Prasa lat 1954-1955 o Muzeum Historycznym m.st. Warszawy
|
Stanisław Ciepłowski
| s. 55-70
|
|
|
Cichy bohater września 1939 roku
|
Jerzy Kaleta
Szymon Kucharski
| s. 58-65
|
|
|
Miejsca Cogito : narracje megalomanii i melancholia początków
|
Maciej Nowak
| s. 59-92
|
|
|
Współczesne (mega)trendy edukacji muzycznej a sytuacja polskiego nauczyciela
|
Agnieszka Weiner
| s. 61-80
|
|
|
Lepiej mówić i znać prawdę o wojnie nuklearnej
|
Franciszek Barud
| s. 72-75
|
|
|
Megalomania narodowa? Charakterystyka szlachty na podstawie herbarzy staropolskich
|
Barbara Milewska-Waźbińska
| s. 73-82
|
|
|
Sprawozdanie z działalności Towarzystwa w 2000 r. : Sprawozdanie z działalności Wydziałów Towarzystwa : Wydział VI Nauk Technicznych : Referaty i streszczenia : Megatrendy transformacji agrosystemów [Streszczenie]
|
Tadeusz Nowacki
| s. 80-81
|
|
|
Rozumienie narodu i jego profilowanie we współczesnym języku polskim
|
Monika Bednarczuk
| s. 85-101
|
|
|
Operational pattern and contribution of urban farming in an emerging megacity : evidence from Lagos, Nigeria
|
Ibrahim Rotimi Aliu
Mohamed Olaitan Lawal
| s. 87-97
|
|
|
Sprawozdanie z działalności Towarzystwa w 1994 r. : Sprawozdanie z działalności Wydziałów : Wydział IV nauk biologicznych : Referaty i streszczenia : Losy żubra a jego parazytofauna w ostatnim stuleciu
|
Jan Dróżdż
| s. 89-100
|
|
|
Granice wiedzy i wiary w ujęciu W. Sedlaka na tle współczesnych typów relacji między naukami przyrodniczymi a refleksją teologiczno-filozoficzną
|
Tomasz Stwora
| s. 101-111
|
|
|
Sprawozdanie z działalności Towarzystwa w 1999 r. : Sprawozdanie z działalności Wydziałów Towarzystwa : Wydział VI Nauk Technicznych : Referaty i streszczenia : Stan naprężenia w płytach rezonansowych a jakość instrumentu czyli tajemnica budowy skrzypiec [Streszczenie]
|
Bogdan Skalmierski
| s. 110, 110-0
|
|
|
Kim jest megalopsychos?
|
Stanisław Łojek
| s. 115-129
|
|
|
Fragmenty czarek megaryjskich z polskich wykopalisk w Tanais. Cz. 2
|
Karolina Paczyńska
| s. 119-129
|
|
|
Fragmenty czarek megaryjskich z polskich wykopalisk w Tanais
|
Karolina Paczyńska
| s. 129-136
|
|
|
Megaustawa : próba oceny wpływu na rozwój polskiego rynku telekomunikacyjnego
|
Piotr Ładny
| s. 131-140
|
|
|
Czarki megaryjskie z Tanais
|
Karolina Paczyńska
| s. 159-168
|
|
|
Megamarketing a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
|
Ewa Baranowska-Prokop
| s. 167-177
|
|
|
Sprawozdanie z działalności Towarzystwa : Sprawozdanie z działalności Wydziałów TNW : Wydział V Nauk Lekarskich : Streszczenia : Czy dehumanizacja medycyny rzeczywiście nam grozi?
|
Bolesław Górnicki
| s. 191-200
|
|
|
Postać obcego w polskiej obrzędowości dorocznej. Od obcości do wspólnoty
|
Jan Adamowski
| s. 191-200
|
|
|
Politycy polscy XX wieku i ich obyczaje : stosunki wzajemne
|
Roman Wapiński
| s. 193-201
|
|
|
Building an image of a higher education institution as an instrument of Mega Marketing
|
Lidia Białoń
| s. 205-221
|
|
|
Paryż i Warszawa : stolice i ich mieszkańcy w oczach młodzieży polskiej i francuskiej
|
Elżbieta Skibińska
| s. 235-258
|
|
|
Podziemie w konwencji polskiego filmu socrealistycznego
|
Mariusz Mazur
| s. 237-252
|
|
|
"Idea megalityczna w obrządku pogrzebowym kultury pucharów lejkowatych", pod red. Jerzego Libery i Krzysztofa Tuni, Lublin ; Kraków 2006 : [recenzja]
|
Jan Albert Bakker
Jerzy Libera (aut. dzieła rec.)
Krzysztof Tunia (aut. dzieła rec.)
Paweł Zagórski (tłum.)
| s. 273-276
|
|
|
"Idea megalityczna w obrządku pogrzebowym kultury pucharów lejkowatych", red. Jerzy Libera, Krzysztof Tunia, Lublin ; Kraków 2006 : [recenzja]
|
Andrzej Bronicki
Jerzy Libera (aut. dzieła rec.)
Krzysztof Tunia (aut. dzieła rec.)
| s. 277-287
|
|
|
Językoznawca o modzie
|
Beata Maksymiuk-Pacek
Bożena Rejakowa (aut. dzieła rec.)
| s. 282-284
|
|
|
Nowe studia o języku polskim
|
Agata Bielak
Zofia Cygal-Krupa (aut. dzieła rec.)
| s. 284-286
|
|
|
Personal Ornaments at Hasanlu, Iran
|
Megan Cifarelli
| s. 297-316
|
|
|
Exegi monumentum
|
Sławomir Megala
| s. 313-318
|
|
|
Obraz drogi w tradycji rosyjskiej
|
Katarzyna Smyk
Tatjana B. Ščepanskaja (aut. dzieła rec.)
| s. 318-321
|
|
|
Megalopolis : wywiad z Arturem Przebindowskim
|
Przemysław S. Staroń
Witold Wachowski
| s. 357-361
|
|
|
Budowanie wizerunku szkoły wyższej jako mega narzędzia marketingu
|
Lidia Białoń
| s. 367-385
|
|
|
Mega-eventy sportowe jako czynnik kreowania popytu turystycznego
|
Bernadeta Hołderna-Mielcarek
Joanna Śniadek
| s. 693-710
|
|
|