Tytuł | Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli |
---|---|
ISSN | 1896-2327 |
Wydawca |
Akademia Ignatianum w Krakowie |
Inne tytuły | |
Udostępnij |
Tytuł artykułu | Autorzy | Strony | Czynności |
---|
Twórcza aktywność dziecka a metody aktywizujące w nauczaniu zintegrowanym | Jolanta Karbowniczek | s. 5-9 |
Zacytuj
|
| |||
Wyzwalanie inicjatyw twórczych poprzez akcję „Cała Polska czyta dzieciom” | Wanda Grelowska | s. 9-12 |
Zacytuj
|
| |||
Nauczyciel kreatorem aktywności twórczej ucznia w procesie edukacyjnym | Edyta Sadowska | s. 13-16 |
Zacytuj
|
| |||
Rozwijanie ekspresji językowej uczniów w edukacji elementarnej | Edyta Skoczylas-Krotla | s. 17-20 |
Zacytuj
|
| |||
Wyzwalanie twórczej aktywności dzieci a ocena | Małgorzata Kołodziejska | s. 21-22 |
Zacytuj
|
| |||
Rola nauczyciela w rozwijaniu twórczej aktywności dziecka w wieku przedszkolnym | Henryka Bartnik | s. 23-25 |
Zacytuj
|
| |||
Wyzwalanie twórczej aktywności dziecka w wieku przedszkolnym | Jolanta Berg | s. 26-28 |
Zacytuj
|
| |||
Rola metod aktywizujących w kształtowaniu postaw twórczych dzieci | Urszula Ordon | s. 29-32 |
Zacytuj
|
| |||
Wartości zabawy inscenizowanej w przedszkolu | Aleksandra Skowrońska | s. 33-39 |
Zacytuj
|
| |||
Literackie inspiracje twórczości uczniów klas początkowych | Maria Królica | s. 39-42 |
Zacytuj
|
| |||
Techniki graficzne w warsztacie nauczyciela | Ewa Piwowarska | s. 43-46 |
Zacytuj
|
| |||
– Stymulowanie twórczej i kreatywnej postawy dziecka w przedszkolu | Magdalena Wronkowska | s. 47-55 |
Zacytuj
|
| |||
Rozwijanie twórczej aktywności dziecka w przedszkolu | Agnieszka Małecka | s. 56-59 |
Zacytuj
|
| |||
– „Podróżujemy po Europie”. Autorski program edukacyjny dla klas I–III | Małgorzata Wajs-Olejnik | s. 60-64 |
Zacytuj
|
| |||
Wykorzystanie gry na instrumentach perkusyjnych w kształtowaniu postaw kreatywnych dziecka w wieku przedszkolnym | Anna Pękala | s. 64-70 |
Zacytuj
|
| |||
Origami jako technika pracy z małym dzieckiem | Iwona Dyja | s. 70-72 |
Zacytuj
|
| |||
Kształtowanie twórczej aktywności dzieci poprzez wdrażanie ich do ciekawych form spędzania wolnego czasu | Marzena Bednarek | s. 72-75 |
Zacytuj
|
| |||
Jak integruję dzieci poprzez taniec? | Magdalena Grabałowska | s. 76-78 |
Zacytuj
|
| |||
"Podróże, Skarby, Przygoda... : podręcznik i program rozwijania twórczości, samoświadomości oraz dyspozycji autokreacyjnych dzieci klas I-III" : [recenzja] | Jadwiga Mielczarek | s. 79-81 |
Zacytuj
|
| |||
"Kreatywność w edukacji elementarnej", red. Władysław Szlupik, Ewa Piwowarska, Częstochowa 2005 : [recenzja] | Urszula Ordon Ewa Piwowarska Władysław Szlupik (aut. dzieła rec.) | s. 81-82 |
Zacytuj
|
| |||
Bibliografia : Koniecznie przeczytaj | s. 83-86 |
Zacytuj
| |
|